Skravletråd

ååhhjadda! i helga blir det baking! føøøler det på meg :')
er greit å være litt wannabe husmor også! sikkert superkjekt for mannen :p
er litt mer der når jeg ikke er alene.. kjedelig å nyte alt det gode helt aleine.. (a)

Fantastisk! Da forventer jeg bilder av minst tre sorter bakverk på søndag. :P
Hadde jeg ikke hatt mann og barn vet jeg ikke om det hadde blitt så mye. ;) Det som er dumt er at jeg ofte glemmer hva vi har i frysen fra før, så mannen spurte en gang forsiktig om ikke vi skulle prøve å spise opp det vi har før jeg begynner på noe nytt. ;) Javel daaaa. :P

Hadde jeg ikke hatt mann og barn vet jeg ikke om det hadde blitt så mye. ;) Det som er dumt er at jeg ofte glemmer hva vi har i frysen fra før, så mannen spurte en gang forsiktig om ikke vi skulle prøve å spise opp det vi har før jeg begynner på noe nytt. ;) Javel daaaa. :P
Sånn blir det ofte her å:p

Godt det ikke bare er meg. ;) Jeg har fortsatt et bananbrød i fryseren som sikkert er 6 måneder gammelt, men det er bare jeg i huset som liker det, og da blir det ikke il at det blir spist. :P
Har du oppskrift på bananbrødet?;) Smakte ett en gang med sjokolade -var kjempe godt!!

Så flink du er som trener! Jeg har lovet meg selv å trene og spise sunt etter ungen er ute. ;) Etter ammeperioden blir det sikkert litt slanking. :P
Det er planen min å!;) Har ikke overskudd til trening nå! Men kjenner jeg gleder meg veldig til styrketrening igjen:D

Det er planen min å!;) Har ikke overskudd til trening nå! Men kjenner jeg gleder meg veldig til styrketrening igjen:D

Nei, jeg orker ikke tanken på å rydde engang. :P Kan ikke si jeg gleder meg, da, men gleder meg jo til å se resultater. :) Mye som må vekk eller strammes opp, og jeg kunne god tenke meg å bli sterkere. Har jo bare fiskeboller til muskler. ;)

Nei, jeg orker ikke tanken på å rydde engang. :P Kan ikke si jeg gleder meg, da, men gleder meg jo til å se resultater. :) Mye som må vekk eller strammes opp, og jeg kunne god tenke meg å bli sterkere. Har jo bare fiskeboller til muskler. ;)
Jeg var veldig flink til å trene før jeg ble gravid, men formen har vært så dårlig at det har blitt bortprioritert:p

Nettopp sånn er det her også.. men har sluttet å bake så mye, for det som er i frysern husker jeg og tar opp litt og litt.. og vips så er det tomt og jeg er noen kg tyngre :-P

Back
Topp