Så greit daEr innenfor et kurs i barne-og ungdomsarbeiderfaget.Et kurs for de som bare mangler teorien for å gå opp til fagprøve, men på grunn av få påmeldte fikk jeg også slenge meg med.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit daEr innenfor et kurs i barne-og ungdomsarbeiderfaget.Et kurs for de som bare mangler teorien for å gå opp til fagprøve, men på grunn av få påmeldte fikk jeg også slenge meg med.
![]()
Gratulerer med dagen![]()
Tusen takkHadde bursdag på søndag, men da var vi i Oslo så feiringen blir i dag
![]()
Så koseligTusen takkHadde bursdag på søndag, men da var vi i Oslo så feiringen blir i dag
![]()
Ja det er greit å få med segJa, det er ganske lærerikt.![]()
Misunner deg ikke...Nå var det godt med mat!!Fikk ikke noe svar på glukosebelastningen i dag, men nå et det hvertfall overstått
![]()
Nå var det godt med mat!!Fikk ikke noe svar på glukosebelastningen i dag, men nå et det hvertfall overstått
![]()
Jeg skulle komme innom på fredagVet du når du får svar?
Vel blåsteller hva man skal si
![]()
Jeg skulle komme innom på fredag![]()
Det varierer sikkert fra praksis til praksisÅja.Jeg trodde kanskje en fikk en telefon, jeg.
![]()
Hva blir det i dag da?Da er middagen i gang![]()
Nakkekoteletter, fullkornsris, brokkoli og bearnaiseHva blir det i dag da?
Herlig!Nakkekoteletter, fullkornsris, brokkoli og bearnaise![]()
Nam namHerlig!Her blir det Ytrefilet av sin, saltbakte poteter og grønnsaker
![]()
Det første måltidet der er sååå godtNå var det godt med mat!!Fikk ikke noe svar på glukosebelastningen i dag, men nå et det hvertfall overstått
![]()