Så greit daEr innenfor et kurs i barne-og ungdomsarbeiderfaget. Et kurs for de som bare mangler teorien for å gå opp til fagprøve, men på grunn av få påmeldte fikk jeg også slenge meg med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit daEr innenfor et kurs i barne-og ungdomsarbeiderfaget. Et kurs for de som bare mangler teorien for å gå opp til fagprøve, men på grunn av få påmeldte fikk jeg også slenge meg med.
Gratulerer med dagen
Så greit da
Tusen takk Hadde bursdag på søndag, men da var vi i Oslo så feiringen blir i dag
Så koseligTusen takk Hadde bursdag på søndag, men da var vi i Oslo så feiringen blir i dag
Ja det er greit å få med segJa, det er ganske lærerikt.
Misunner deg ikke...Nå var det godt med mat!! Fikk ikke noe svar på glukosebelastningen i dag, men nå et det hvertfall overstått
Nå var det godt med mat!! Fikk ikke noe svar på glukosebelastningen i dag, men nå et det hvertfall overstått
Jeg skulle komme innom på fredagVet du når du får svar?
Vel blåst eller hva man skal si
Jeg skulle komme innom på fredag
Det varierer sikkert fra praksis til praksisÅja. Jeg trodde kanskje en fikk en telefon, jeg.
Hva blir det i dag da?Da er middagen i gang
Nakkekoteletter, fullkornsris, brokkoli og bearnaiseHva blir det i dag da?
Herlig! Her blir det Ytrefilet av sin, saltbakte poteter og grønnsakerNakkekoteletter, fullkornsris, brokkoli og bearnaise
Nam namHerlig! Her blir det Ytrefilet av sin, saltbakte poteter og grønnsaker
Det første måltidet der er sååå godtNå var det godt med mat!! Fikk ikke noe svar på glukosebelastningen i dag, men nå et det hvertfall overstått