Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, sånn har jeg det for tida også!!Vis vedlegget 101924
Haha, litt optimistisk kanskje? Har ikke så mye klær som passer lenger...
Her ligger jeg på sofaen og ser på masterchefHva skjer jenter ? Tilbake fra litt pause
Kos! tid for hjem herHer ligger jeg på sofaen og ser på masterchef
Det var en indre krangel her om hva jeg skulle seKos! tid for hjem her
Hehe jeg tapte kranglene om potetgull eller ikke, så posen er ved siden av megDet var en indre krangel her om hva jeg skulle se
Her er det druer som står på bordet, men jeg har en plate med melkesjokolade i kjøleskapet som roper på megHehe jeg tapte kranglene om potetgull eller ikke, så posen er ved siden av meg
Ikke sant! Jeg var jo i sverige på søndag, så har ikke akkurat mangel på godteriHer er det druer som står på bordet, men jeg har en plate med melkesjokolade i kjøleskapet som roper på meg
Kjente jeg fikk lyst på potetgull nå Smågodt får jeg sånn halsbrann av sp det klarer jeg faktisk å holde meg unnaIkke sant! Jeg var jo i sverige på søndag, så har ikke akkurat mangel på godteri
Potetgull er godt !Kjente jeg fikk lyst på potetgull nå Smågodt får jeg sånn halsbrann av sp det klarer jeg faktisk å holde meg unna
Absolutt!! Nå ser jeg på drømmekjolen på tv2 bliss så morsomt med brudekjolerPotetgull er godt !
Ja føler ikke helt at jeg trenger å se på det, men det er litt gøy for det vil du se min ?Absolutt!! Nå ser jeg på drømmekjolen på tv2 bliss så morsomt med brudekjoler
Klart jeg vil se!! Ingen brudekjole her enda. Vært forlova i 2 år, men nå blir det baby og nytt hus før brullypJa føler ikke helt at jeg trenger å se på det, men det er litt gøy for det vil du se min ?
Greit det da skal finne et bilde her jegKlart jeg vil se!! Ingen brudekjole her enda. Vært forlova i 2 år, men nå blir det baby og nytt hus før brullyp
Så fin du var!!! Så fint med farget silkebånd rundt livet
Takk veldig fornøyd med det, drømmekjolen ^^Så fin du var!!! Så fint med farget silkebånd rundt livet
Du var virkelig fin Lenge siden?Takk veldig fornøyd med det, drømmekjolen ^^