Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, sånn har jeg det for tida også!!
Her ligger jeg på sofaen og ser på masterchefHva skjer jenter ? Tilbake fra litt pause![]()
Kos!Her ligger jeg på sofaen og ser på masterchef![]()
Det var en indre krangel her om hva jeg skulle seKos!tid for hjem her
![]()
HeheDet var en indre krangel her om hva jeg skulle se![]()
Her er det druer som står på bordet, men jeg har en plate med melkesjokolade i kjøleskapet som roper på megHehejeg tapte kranglene om potetgull eller ikke, så posen er ved siden av meg
![]()
Ikke sant! Jeg var jo i sverige på søndag, så har ikke akkurat mangel på godteriHer er det druer som står på bordet, men jeg har en plate med melkesjokolade i kjøleskapet som roper på meg![]()
Kjente jeg fikk lyst på potetgull nåIkke sant! Jeg var jo i sverige på søndag, så har ikke akkurat mangel på godteri![]()
Potetgull er godt !Kjente jeg fikk lyst på potetgull nåSmågodt får jeg sånn halsbrann av sp det klarer jeg faktisk å holde meg unna
![]()
Absolutt!! Nå ser jeg på drømmekjolen på tv2 blissPotetgull er godt !
JaAbsolutt!! Nå ser jeg på drømmekjolen på tv2 blissså morsomt med brudekjoler
![]()
Klart jeg vil se!! Ingen brudekjole her enda. Vært forlova i 2 år, men nå blir det baby og nytt hus før brullypJaføler ikke helt at jeg trenger å se på det, men det er litt gøy for det
vil du se min ?
![]()
Greit det daKlart jeg vil se!! Ingen brudekjole her enda. Vært forlova i 2 år, men nå blir det baby og nytt hus før brullyp![]()
Så fin du var!!!
TakkSå fin du var!!!Så fint med farget silkebånd rundt livet
![]()
Du var virkelig finTakkveldig fornøyd med det, drømmekjolen ^^