Skravletråd

Hei damer! :) Her er det kakekrigen + bretting av bleier og kluter på gang! Har laget meg en liter iste ved siden av :D

Her er det springing ut og inn fra soverommet til vesla fordi hun ikke vil legge seg. :P Har måttet låse døra til badet fordi jeg har tatt henne på fersken der inne tre ganger på rad. Den siste gangen stod hun med vasken og prøvde å skylle av Bepathen som var smurt oppetter armen. Jippi... :P

Prøver å lese litt fagstoff og har snart tatt igjen det som jeg hang etter med. :) Skal på kurs igjen på torsdag.

hehe hørtes ut somdet var ei som kosa sæ værtfall ;p litt fantestreker er alltid gøy.

skal du opp til fagprøve til slutt eller? - isåfall når?:)

hehe hørtes ut somdet var ei som kosa sæ værtfall ;p litt fantestreker er alltid gøy.

skal du opp til fagprøve til slutt eller? - isåfall når?:)

Hehe, ja, hun kosa seg i hvert fall. :P Litt senere hadde hun tømt sengen, skrudd på lyset i taket og stod og hoppet i sengen. :P Er enklere å flire av det nå enn der og da. Magen var oppblåst og jeg var trøtt som fy. :P

Jeg skal ha eksamen i juni, men har for lite praksis til å gå opp til fagprøve. Men jeg kunne få godskrevet 2 år av praksisen dersom jeg tok en muntlig prøve av noe slag etter kurset. Det er jo fristende. :)

Hehe, ja, hun kosa seg i hvert fall. :P Litt senere hadde hun tømt sengen, skrudd på lyset i taket og stod og hoppet i sengen. :P Er enklere å flire av det nå enn der og da. Magen var oppblåst og jeg var trøtt som fy. :P

Jeg skal ha eksamen i juni, men har for lite praksis til å gå opp til fagprøve. Men jeg kunne få godskrevet 2 år av praksisen dersom jeg tok en muntlig prøve av noe slag etter kurset. Det er jo fristende. :)

skjønner den :p får en liten filmsnutt i hodet for å si det sånn.. he he

så du går ikke som lærling men tar utdanning over noen år i praksis istedet?:) evt har jobba såppas lenge at du kan det - eller er det bare kurs istedet for videregående?
mange spørsmål her hehe..

God natt alle her inne :-)

Back
Topp