Takk var i maiDu var virkelig fin Lenge siden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk var i maiDu var virkelig fin Lenge siden?
Hei damer! Her er det kakekrigen + bretting av bleier og kluter på gang! Har laget meg en liter iste ved siden av
Her er det springing ut og inn fra soverommet til vesla fordi hun ikke vil legge seg. Har måttet låse døra til badet fordi jeg har tatt henne på fersken der inne tre ganger på rad. Den siste gangen stod hun med vasken og prøvde å skylle av Bepathen som var smurt oppetter armen. Jippi...
Prøver å lese litt fagstoff og har snart tatt igjen det som jeg hang etter med. Skal på kurs igjen på torsdag.
Tusen takkDet var en nyyydelig kjole!
hehe hørtes ut somdet var ei som kosa sæ værtfall ;p litt fantestreker er alltid gøy.
skal du opp til fagprøve til slutt eller? - isåfall når?
Hehe, ja, hun kosa seg i hvert fall. Litt senere hadde hun tømt sengen, skrudd på lyset i taket og stod og hoppet i sengen. Er enklere å flire av det nå enn der og da. Magen var oppblåst og jeg var trøtt som fy.
Jeg skal ha eksamen i juni, men har for lite praksis til å gå opp til fagprøve. Men jeg kunne få godskrevet 2 år av praksisen dersom jeg tok en muntlig prøve av noe slag etter kurset. Det er jo fristende.
Kjøper sånn pulver og blander ut på en tom flaske Kanskje ikke så mye bedre enn brus men.. Godt ihvertfall!Iste hørtes utrolig godt ut!
Veldig godt! Særlig den med mangoKjøper sånn pulver og blander ut på en tom flaske Kanskje ikke så mye bedre enn brus men.. Godt ihvertfall!
I dag skal jeg jobbe fra kl 1-4 Før det tenker jeg det blir dusj og frokostGood morgen!
planer for dagen?
Jooooobb! Masse møter å div!Good morgen!
planer for dagen?
I dag skal jeg jobbe fra kl 1-4 Før det tenker jeg det blir dusj og frokost
Jooooobb! Masse møter å div!
Og nå litt kaffe Der da?
Jobber i barnehagehørtes ut som en fin dag hvor jobber du?