Bassenget er durt pga at man må inn på badeland (ca 150 kr) og i tillegg må betale for privat fysio som leder gruppa (ca 150 kr)
åja.. får ikke dekt det altså?
greit du har peiling selv da så slepper du nok den utgiften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bassenget er durt pga at man må inn på badeland (ca 150 kr) og i tillegg må betale for privat fysio som leder gruppa (ca 150 kr)
Ja det er veldig dyrt! Vi har gratis vanngymnastikn for gravide gjennom jordmortjenesten, og det er gull! Har hatt problemer med bekken siste tiden forrige svangerskap og kjenner ettersom vekten øker at det sniker seg innpå:/Bassenget er durt pga at man må inn på badeland (ca 150 kr) og i tillegg må betale for privat fysio som leder gruppa (ca 150 kr)
Sikkert dette er ikke noe jeg egentlig har hørt om selv, men noe manuellterapeuten forklarte (hun er spesialisert på bekken)..aahh! da skjønner jeg vettu
visste det hadde noe med leddbånd å gjøre men fikk liksom ikke høre noe mer sist jeg spurte legen.. mulig jeg har det samme som deg da, for jeg kan være mer eller mindre helt i ro i to dager å få vondt når jeg skal gå til badet.. ikke sånn supervondt men kjenner det godt.. før jeg ikke kjenner noe på to uker igjen :s
Nei. Dette er et privat tilbud..åja.. får ikke dekt det altså?
greit du har peiling selv da så slepper du nok den utgiften
Desverre er det et privat og ikke et kommunalt tilbud.. så da blir det dyrt! Benytt deg av tilbudet ja! Veldig godt (men igår hadde jeg tilogmed vondt i bassenget)..Ja det er veldig dyrt! Vi har gratis vanngymnastikn for gravide gjennom jordmortjenesten, og det er gull! Har hatt problemer med bekken siste tiden forrige svangerskap og kjenner ettersom vekten øker at det sniker seg innpå:/
Er ikke aktivt med på vanngymmen her, men har fått innvilget av sjefen å skyve litt på arbeidstimer så jeg kan bli med fremover, håper det hjelper
Skal prøve og håper det har god effekt!Desverre er det et privat og ikke et kommunalt tilbud.. så da blir det dyrt! Benytt deg av tilbudet ja! Veldig godt (men igår hadde jeg tilogmed vondt i bassenget)..
Jada.. sånn er det.. har jo vært i basseng på jobb de siste månedene da.. men nå går det ikke lenger, så.. får heller dra noen ganger på badeland og bare være der.. veit jo hvilke øvelser som er bra for megSkal prøve og håper det har god effekt!
Uff ikke bra, skjønner det et trasig da! Bruker jo å funke å være i vann:/
Ja men det er bra, du får fortsette i eget tempo når kroppen spiller på lag, er ikke alltid gravidkroppen kan skvises inn i timeplan!Jada.. sånn er det.. har jo vært i basseng på jobb de siste månedene da.. men nå går det ikke lenger, så.. får heller dra noen ganger på badeland og bare være der.. veit jo hvilke øvelser som er bra for meg
Haha.. nei.. gravidkroppen har endret alle mine rutiner hodt det bare er et par mnd igjen!Ja men det er bra, du får fortsette i eget tempo når kroppen spiller på lag, er ikke alltid gravidkroppen kan skvises inn i timeplan!
Det høres bra ut :-D bruker bare en gammel badedrakt jeg..!Her er det et tilbud om bassengtrening for gravide en time i uka. 130,- med instruktør og 90,- uten Har ikke hatt mulighet enda. Badedrakt er kjøpt inn nå så håper jeg får deltatt i nærmeste fremtid
Hadde ikke badedrakt i hele tatt, og med både større pupper og mage tror jeg ikke bikinien hadde funkaDet høres bra ut :-D bruker bare en gammel badedrakt jeg..!
Skjønner! Har hatt pga at jeg har vært instruktør..Hadde ikke badedrakt i hele tatt, og med både større pupper og mage tror jeg ikke bikinien hadde funka
Det var ikke bare bare å finne badedrakt heller! Mammabadedrakter er jo så sykt dyrt!! Bestilte tre på nett før jeg fant en som var finSkjønner! Har hatt pga at jeg har vært instruktør..
Kjenner det skal bli godt at vi snart er i mål, selv om jeg egentlig elsker å være gravid!Haha.. nei.. gravidkroppen har endret alle mine rutiner hodt det bare er et par mnd igjen!
Jeg og synes de er for dyre! Derfor gadd jeg ikke.. ble det mammabadedrakt eller vanlig? Link? Fikk de returnert de andre?Det var ikke bare bare å finne badedrakt heller! Mammabadedrakter er jo så sykt dyrt!! Bestilte tre på nett før jeg fant en som var fin
Jeg liker å være gravid - absolutt! Men ikke at jeg ikke kan gjøre alt jeg gjorde før! Gleder meg til lillegutt kommer!Kjenner det skal bli godt at vi snart er i mål, selv om jeg egentlig elsker å være gravid!
Akkurat det, å gjøre presis de bevegelser en vil når man vil! Lei av å smyge meg og presse meg inn i bil/klær, under sofa for å hente den leka som lille storebror SKAL ha, for så å kile meg bom fast og må fri til kjæresten til å hjelpe megJeg liker å være gravid - absolutt! Men ikke at jeg ikke kan gjøre alt jeg gjorde før! Gleder meg til lillegutt kommer!
Hahaha.. nettopp!Akkurat det, å gjøre presis de bevegelser en vil når man vil! Lei av å smyge meg og presse meg inn i bil/klær, under sofa for å hente den leka som lille storebror SKAL ha, for så å kile meg bom fast og må fri til kjæresten til å hjelpe meg