Skravletråd

Bassenget er durt pga at man må inn på badeland (ca 150 kr) og i tillegg må betale for privat fysio som leder gruppa (ca 150 kr)
Ja det er veldig dyrt! Vi har gratis vanngymnastikn for gravide gjennom jordmortjenesten, og det er gull! Har hatt problemer med bekken siste tiden forrige svangerskap og kjenner ettersom vekten øker at det sniker seg innpå:/
Er ikke aktivt med på vanngymmen her, men har fått innvilget av sjefen å skyve litt på arbeidstimer så jeg kan bli med fremover, håper det hjelper:)

aahh! da skjønner jeg vettu :)
visste det hadde noe med leddbånd å gjøre men fikk liksom ikke høre noe mer sist jeg spurte legen.. mulig jeg har det samme som deg da, for jeg kan være mer eller mindre helt i ro i to dager å få vondt når jeg skal gå til badet.. ikke sånn supervondt men kjenner det godt.. før jeg ikke kjenner noe på to uker igjen :s
Sikkert :-) dette er ikke noe jeg egentlig har hørt om selv, men noe manuellterapeuten forklarte (hun er spesialisert på bekken)..

Ja det er veldig dyrt! Vi har gratis vanngymnastikn for gravide gjennom jordmortjenesten, og det er gull! Har hatt problemer med bekken siste tiden forrige svangerskap og kjenner ettersom vekten øker at det sniker seg innpå:/
Er ikke aktivt med på vanngymmen her, men har fått innvilget av sjefen å skyve litt på arbeidstimer så jeg kan bli med fremover, håper det hjelper:)
Desverre er det et privat og ikke et kommunalt tilbud.. så da blir det dyrt! Benytt deg av tilbudet ja! Veldig godt (men igår hadde jeg tilogmed vondt i bassenget)..

Desverre er det et privat og ikke et kommunalt tilbud.. så da blir det dyrt! Benytt deg av tilbudet ja! Veldig godt (men igår hadde jeg tilogmed vondt i bassenget)..
Skal prøve og håper det har god effekt!
Uff ikke bra, skjønner det et trasig da! Bruker jo å funke å være i vann:/

Skal prøve og håper det har god effekt!
Uff ikke bra, skjønner det et trasig da! Bruker jo å funke å være i vann:/
Jada.. sånn er det.. har jo vært i basseng på jobb de siste månedene da.. men nå går det ikke lenger, så.. får heller dra noen ganger på badeland og bare være der.. veit jo hvilke øvelser som er bra for meg :-)

Her er det et tilbud om bassengtrening for gravide en time i uka. 130,- med instruktør og 90,- uten:) Har ikke hatt mulighet enda. Badedrakt er kjøpt inn nå;) så håper jeg får deltatt i nærmeste fremtid:)

Jada.. sånn er det.. har jo vært i basseng på jobb de siste månedene da.. men nå går det ikke lenger, så.. får heller dra noen ganger på badeland og bare være der.. veit jo hvilke øvelser som er bra for meg :)
Ja men det er bra, du får fortsette i eget tempo når kroppen spiller på lag, er ikke alltid gravidkroppen kan skvises inn i timeplan!

Ja men det er bra, du får fortsette i eget tempo når kroppen spiller på lag, er ikke alltid gravidkroppen kan skvises inn i timeplan!
Haha.. nei.. gravidkroppen har endret alle mine rutiner :-P hodt det bare er et par mnd igjen!

Her er det et tilbud om bassengtrening for gravide en time i uka. 130,- med instruktør og 90,- uten:) Har ikke hatt mulighet enda. Badedrakt er kjøpt inn nå;) så håper jeg får deltatt i nærmeste fremtid:)
Det høres bra ut :-D bruker bare en gammel badedrakt jeg..!

Det var ikke bare bare å finne badedrakt heller! Mammabadedrakter er jo så sykt dyrt!! Bestilte tre på nett før jeg fant en som var fin:D
Jeg og synes de er for dyre! Derfor gadd jeg ikke.. ble det mammabadedrakt eller vanlig? Link? Fikk de returnert de andre?

Kjenner det skal bli godt at vi snart er i mål, selv om jeg egentlig elsker å være gravid!
Jeg liker å være gravid - absolutt! Men ikke at jeg ikke kan gjøre alt jeg gjorde før! Gleder meg til lillegutt kommer!

Jeg liker å være gravid - absolutt! Men ikke at jeg ikke kan gjøre alt jeg gjorde før! Gleder meg til lillegutt kommer!
Akkurat det, å gjøre presis de bevegelser en vil når man vil! Lei av å smyge meg og presse meg inn i bil/klær, under sofa for å hente den leka som lille storebror SKAL ha, for så å kile meg bom fast og må fri til kjæresten til å hjelpe meg:D

Akkurat det, å gjøre presis de bevegelser en vil når man vil! Lei av å smyge meg og presse meg inn i bil/klær, under sofa for å hente den leka som lille storebror SKAL ha, for så å kile meg bom fast og må fri til kjæresten til å hjelpe meg:D
Hahaha.. nettopp!

Jeg kjøpte mammabadedrakt. Bestilte først en fra ellos på salg. De er utsolgt for den så jeg, men har denne på lager så jeg http://m.ellos.no/mama-licious/bade...1z141od&Nao=0&selArt=122417&pID=478369&page=0:) Så bestilte jeg denne fra Jollyroom, men den var veldig liten i størrelsen http://www.jollyroom.no/produkter/carriwell-mammabadedrakt-svart-xxl Endte tilslutt opp med denne fra zalando https://m.zalando.no/mama-licious-badedrakt-black-m6489c002-q11.html:) Tror det blir bra!:) Jeg fikk returnert til både ellos og Jollyroom og fikk pengene tilbake;) Det skal sies at det var litt tungvint med retur til Jollyroom:p

Back
Topp