okei min lå ikke med hodet ned sist ul, men veldig spent på i morgen !!
han har logge ca den veien siden uke 24 her.. (kan jo selvfølgelig snu seg mange ganger enda) blir spennende å høre hvordan det gikk med deg imårra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei min lå ikke med hodet ned sist ul, men veldig spent på i morgen !!
hehe jaja men flink er du for det jeg kommer nok ikke opp av senga før om lengeHar da ikke gjort no enda, og vært oppe siden kl 9
ja jeg gleder meg vilt !!han har logge ca den veien siden uke 24 her.. (kan jo selvfølgelig snu seg mange ganger enda) blir spennende å høre hvordan det gikk med deg imårra da
jo takk! Nå er kjøkkenet rydda.. godt med alt som er gjort! ;-)hehe jaja men flink er du for det jeg kommer nok ikke opp av senga før om lenge
absolut ^^ skal se ferdig Ellen så skal jeg hive meg rundt ogsåjo takk! Nå er kjøkkenet rydda.. godt med alt som er gjort! ;-)
:-D det får du gjøre.. her er tven avslått.. alt for mye drit på denabsolut ^^ skal se ferdig Ellen så skal jeg hive meg rundt også
ja forstyrrende drit !:-D det får du gjøre.. her er tven avslått.. alt for mye drit på den
Da har jeg hengt opp og satt på en vask med klær, hevet madrassen til vogna ut i snøen og faktisk strøket en duk! (Som ikke ser strøket ut i det hele tatt nå som jeg har lagt den på bordet. Jeg har rett og slett ikke skills i stryking! ) Og så har jeg nettopp snakket med mamma på telefonen. Pluss lest ferdig det jeg skulle. Du og du, jeg har vært like effektiv i dag som to uker tidligere tilsammen.
oioi! flink du er :')
Så søt!
Ja hu var detSå søt!
Så herlige bilder
Jeg er hjemme idag - må komme meg ned i byen en tur bare.. så får jeg se hva kroppen har lyst til ellers..! Mye som burde vært gjort..!Heeeeelg! Men jobb først
Hva har dere for planer da damer?
Heeeeelg! Men jobb først
Hva har dere for planer da damer?
Har en liste lang over gjøremål for helga, vasking div ting som helst skulle vært gjort i går! men vurderer sterkt å bare droppe alle kjedelig må-gjøre-ting, å heller finne på no gøy med lilleguttJeg er hjemme idag - må komme meg ned i byen en tur bare.. så får jeg se hva kroppen har lyst til ellers..! Mye som burde vært gjort..!