Skravletråd

God formiddag jenter! Hvordan har dagen deres vært så langt?

Her våknet frøkena i magen kl 9 (as usual), og nå har vi gått over fra spark i ribbein og ukontrollerte rykninger til hikke ;) Lurer på å døpe henne Ms.Hickup da hun hikker minst en gang per dag for tiden :p
God formiddag! Så koselig å kjenne hikke da ;-) tror lillegutt her sover enda.. B-menneske? Jeg derimot våknet i 8tiden... hva skal du idag?

God formiddag! Har vært på behandling til morgenen, har tydeligvis veldig anspente muskler rundt symfysen så må gjøre litt øvelser og tøye og gå riktig. Jadda.. Straks jobb da!
Håper det hjelper da..! Ha en fin dag på jobb!

God formiddag! Så koselig å kjenne hikke da ;-) tror lillegutt her sover enda.. B-menneske? Jeg derimot våknet i 8tiden... hva skal du idag?

Joda, litt rar følelse egentlig.. ;) Hun sover igjen nå da.. Er som regel våken i en halvtime rundt kl 9, så er hun litt aktiv i løpet av dagen, og våkner igjen i 22-tiden (da er hun våken i en liten time). Så om det stemmer det de sier med at de får samme døgnrytme når de kommer ut, skal jeg ikke klage ;)
Hvordan er gutten din da?

Jeg er et B-menneske ja.. Kunne sikkert sovet 14 timer hver "natt" jeg, men gjør ikke det da :p

Ness.. Ikke noen store planer egentlig.. Skal en tur til sentrum for å kjøpe en morsdagsgave til svigermor, så skal jeg vel lage middag enest ;)
Hva med deg?

Joda, litt rar følelse egentlig.. ;) Hun sover igjen nå da.. Er som regel våken i en halvtime rundt kl 9, så er hun litt aktiv i løpet av dagen, og våkner igjen i 22-tiden (da er hun våken i en liten time). Så om det stemmer det de sier med at de får samme døgnrytme når de kommer ut, skal jeg ikke klage ;)

Jeg er et B-menneske ja.. Kunne sikkert sovet 14 timer hver "natt" jeg, men gjør ikke det da :p

Ness.. Ikke noen store planer egentlig.. Skal en tur til sentrum for å kjøpe en morsdagsgave til svigermor, så skal jeg vel lage middag enest ;)
Hva med deg?
Min er nok litt våken i 6-7 tiden (men våkner ikke av han) og så veldig aktiv i 12-13 tiden... så er han rolig en stund før han starter for fullt på kveldstid :-) men han har såpass god plass fortsatt at jeg ikke nødvendigvis kjenner at han er våken..

Skal en tur ned til byen jeg og, og handle mat... og så må jeg vel lage middag osv... ikke noen store planer, men gjør vel litt smått når jeg føler for det :-)

Da sitter jeg på ferga over sjøn før det bli forestilling :)

sitter her å lurer på om min lille er usedvanlig aktiv.. jeg våkner av han i 6-7 tiden om morgenen romsterer veeldig.. før han igjen våkner rundt 11 tia og er aktiv i 1-2 timer.. så igjen i 4-5 tia før han sover eller er mindre aktiv til 10-11 på kvelden! han er aktiv minst 1t hver gang :)

Da har jeg kommet hjem fra jordmora. Alt var bra:) Hun synes kanskje jeg hadde gått opp litt mye siden sist, så da er det vel bare å passe på søtsakene fremover:p Flere som har fått pekefinger angående vekta?!:D

Da sitter jeg på ferga over sjøn før det bli forestilling :)

sitter her å lurer på om min lille er usedvanlig aktiv.. jeg våkner av han i 6-7 tiden om morgenen romsterer veeldig.. før han igjen våkner rundt 11 tia og er aktiv i 1-2 timer.. så igjen i 4-5 tia før han sover eller er mindre aktiv til 10-11 på kvelden! han er aktiv minst 1t hver gang :)
Jeg vet at jeg ikke merker våkentiden til lillegutt.. kommer sånn an på stilling.. så er sikkert forskjellig hva de ulike kjenner

Da har jeg kommet hjem fra jordmora. Alt var bra:) Hun synes kanskje jeg hadde gått opp litt mye siden sist, så da er det vel bare å passe på søtsakene fremover:p Flere som har fått pekefinger angående vekta?!:D
Hvor mye har du gått opp? Her er det aldri et ord om vekt, selv om jeg allerede har gått opp 11 kg..

Nettopp hjemme fra byen selv! Kunne ikke dy meg og kjøpte en nydelig snekkerbukse til lillegutt på salg og litt ting på kid :-D dyrt å ha meg gående hjemme :-P

Hvor mye har du gått opp? Her er det aldri et ord om vekt, selv om jeg allerede har gått opp 11 kg..
Har bare gått opp 9 kg, men har litt å gå på fra før så var vel ikke så ønskelig at jeg gikk opp så mye. Syns egentlig ikke det er så mye selv, men jordmor mente jeg burde ha kostholdet som fokus frem mot neste kontroll;) Har omtrent gått opp alt etter jul da, så har kanskje gått litt fort opp!

Har bare gått opp 9 kg, men har litt å gå på fra før så var vel ikke så ønskelig at jeg gikk opp så mye. Syns egentlig ikke det er så mye selv, men jordmor mente jeg burde ha kostholdet som fokus frem mot neste kontroll;) Har omtrent gått opp alt etter jul da, så har kanskje gått litt fort opp!
Ok, skjønner..! :-/ jeg har vel bare gått opp 3-4 kg fra desember..

Ok, skjønner..! :-/ jeg har vel bare gått opp 3-4 kg fra desember..
Jeg slet veldig med matlyst ol før jul, så gikk ikke opp noe egentlig. Når formen ble bedre kom matlysta også og kiloene rant på:p Skal prøve å tenke på hva jeg spiser den siste tiden, men alt som er søtt er jo så godt!!!!:D

Fikk beskjed av mannen at han skulle ha øl til maten i dag, så måtte jeg pent nødt til å kjøpe det :P skal straks begynne på middagen. Dra kjapt over gulvene også farge håret :D

Hva med deg?

Samme døgnrytme når de kommer ut? :o jeg sliter med søvn for tida, blant annet fordi han er mest aktiv og hardhendt i 2-tida på natta!

Jeg kjøpte en ciabatta med ost og skinke i farta nå, har vært på kurs i hele dag. Osten var ikke "vanlig", men det var en "hardost" - mer spennende enn norvegia bare.. Håper det går fint :o

Samme døgnrytme når de kommer ut? :o jeg sliter med søvn for tida, blant annet fordi han er mest aktiv og hardhendt i 2-tida på natta!

Jeg kjøpte en ciabatta med ost og skinke i farta nå, har vært på kurs i hele dag. Osten var ikke "vanlig", men det var en "hardost" - mer spennende enn norvegia bare.. Håper det går fint :o

Det står det i den boka jeg har ihvertfall ;) Men vi får se når hun kommer ut

Det går vel bra med den osten tenker jeg ;)

Puh! Har vært på jobb i dag, strikket på en vott til vesla og nå laget taco. Godt å ha mannen hjemme igjen slik at han kunne legge vesla. :) Nå koser mannen seg med et glass hvitvin. Er misunnelig! :P Skulle gjerne tatt meg et.

Puh! Har vært på jobb i dag, strikket på en vott til vesla og nå laget taco. Godt å ha mannen hjemme igjen slik at han kunne legge vesla. :) Nå koser mannen seg med et glass hvitvin. Er misunnelig! :P Skulle gjerne tatt meg et.
Her ble det bollebaking og farging av hår :D

Back
Topp