Uff, hadde helt glemt alt om renselse etter fødsel:|
Det var gøy at det ploppa opp nå på en ellers hyggelig fredagskveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, hadde helt glemt alt om renselse etter fødsel:|
Ja ny fargeNam!
Ny farge eller?
Hihi.. vi ble invitert bort på taco, så slapp både å rydde og lage mat! Deilig men stuptrøtt nå! Holdt på å sovne på sofaen hos han vi var på besøk tilPuh! Har vært på jobb i dag, strikket på en vott til vesla og nå laget taco. Godt å ha mannen hjemme igjen slik at han kunne legge vesla. Nå koser mannen seg med et glass hvitvin. Er misunnelig! Skulle gjerne tatt meg et.
Jeg gruer meg sånn til dobesøk, jeg. Svir som bare pokker! Renselsen er heller ikke så koselig... Syns å huske at jeg blødde så lenge. :/
Prøver å ikke tenke på det jeg.. det der skjer jo bare, uansett! Men man er vel så lykkelig over barnet at man aksepterer det meste?!Uff, hadde helt glemt alt om renselse etter fødsel:|
Ja det er så sant, det meste av vondt å plager glemmes rimelig kjapt!Prøver å ikke tenke på det jeg.. det der skjer jo bare, uansett! Men man er vel så lykkelig over barnet at man aksepterer det meste?!
God morgen! Her hat jeg vært mye våken i natt.. skikkelig mye vind..!
Er vel ikke SÅ mye her... opp imot 20 m per sek er det meldt... torden også nå på morgenen.. værre i nord..god morgen
har heldigvis ikke merka noe til den jeg.. er det så mye at du ikke går ut?
Er vel ikke SÅ mye her... opp imot 20 m per sek er det meldt... torden også nå på morgenen.. værre i nord..
Joda.. vi ligger heldigvis greit i le.. men ser på fjorden at det er litt sjø!kjenner det greit da ja ..
skal visst treffe der jeg bor idag også..
Her å stormer det ganske så mye! Gruer meg til å ut å kjøre etterpå, blåser så sykt:/
Hei jenter hva gjør dere ? slapper av etter lunsj her
Så koselig da mett etter lunsj, så ligger med ipaden og ser tvHar bygget tårn med jentungen og driller litt på dogåing innimellom. Nå er jeg trøtt! Og det er full rulle i magen.
Hva er deres planer for ikveld?
Ja, blir deilig å sitte inne i kveld å se ut på grisværet, tenne noen lys og spise snopuffda! hørtes ut som det kan bli en koselig innedag
her har vi akkurat kommet tilbake fra bytur - heldigvis tok ikke vinden like bra på tur hjem som bortover.. ligger an til å bli en rolig kveld her
Ja, blir deilig å sitte inne i kveld å se ut på grisværet, tenne noen lys og spise snop