Skravletråd

Uff, hadde helt glemt alt om renselse etter fødsel:|
Det var gøy at det ploppa opp nå på en ellers hyggelig fredagskveld!

Jeg gruer meg sånn til dobesøk, jeg. :P Svir som bare pokker! Renselsen er heller ikke så koselig... Syns å huske at jeg blødde så lenge. :/

Puh! Har vært på jobb i dag, strikket på en vott til vesla og nå laget taco. Godt å ha mannen hjemme igjen slik at han kunne legge vesla. :) Nå koser mannen seg med et glass hvitvin. Er misunnelig! :P Skulle gjerne tatt meg et.
Hihi.. vi ble invitert bort på taco, så slapp både å rydde og lage mat! Deilig :-) men stuptrøtt nå! Holdt på å sovne på sofaen hos han vi var på besøk til :-P

Jeg gruer meg sånn til dobesøk, jeg. :P Svir som bare pokker! Renselsen er heller ikke så koselig... Syns å huske at jeg blødde så lenge. :/
Prøver å ikke tenke på det jeg.. det der skjer jo bare, uansett! Men man er vel så lykkelig over barnet at man aksepterer det meste?!

God morgen! Her hat jeg vært mye våken i natt.. skikkelig mye vind..!

Her å stormer det ganske så mye! Gruer meg til å ut å kjøre etterpå, blåser så sykt:/

uffda! hørtes ut som det kan bli en koselig innedag :p
her har vi akkurat kommet tilbake fra bytur - heldigvis tok ikke vinden like bra på tur hjem som bortover.. ligger an til å bli en rolig kveld her :)

uffda! hørtes ut som det kan bli en koselig innedag :p
her har vi akkurat kommet tilbake fra bytur - heldigvis tok ikke vinden like bra på tur hjem som bortover.. ligger an til å bli en rolig kveld her :)
Ja, blir deilig å sitte inne i kveld å se ut på grisværet, tenne noen lys og spise snop:)

Back
Topp