Ja, det er jo ganske lettvindt.. vurderer blåbærmuffins eller vafler jeg...Det spørs om ikke jeg må lage noe jeg å. Har sjokolademuffins og skoleboller i fryseren, så kan jo bare tine noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo ganske lettvindt.. vurderer blåbærmuffins eller vafler jeg...Det spørs om ikke jeg må lage noe jeg å. Har sjokolademuffins og skoleboller i fryseren, så kan jo bare tine noe
Veldig fornøyd med den!!Så skjønn
Vafler hørtes å godt ut!!Ja, det er jo ganske lettvindt.. vurderer blåbærmuffins eller vafler jeg...
Ja det skjønner jegVeldig fornøyd med den!!
Har jo selvfølgelig ikke prøvd den enda, men tror det blir bra det blir soveplassen til den lille den første tiden❤ sksl dere ha vugge eller seng dere? Eller begge deler?Ja det skjønner jeg
En vugge på våres rom først som mannen har brukt når han var liten, så skal vi sprinkelseng på barnerommetHar jo selvfølgelig ikke prøvd den enda, men tror det blir bra det blir soveplassen til den lille den første tiden❤ sksl dere ha vugge eller seng dere? Eller begge deler?
Det vi tenker åEn vugge på våres rom først som mannen har brukt når han var liten, så skal vi sprinkelseng på barnerommet
Det er smartDet vi tenker å
Hjemmekveld med verdens beste lilleguttHva skjer i kveld ?
Åå så kos daHjemmekveld med verdens beste lillegutt
Har du planer for aftenen?Åå så kos da
Nei egentlig ikke får se hva kvelden bringer, har lyst på isHar du planer for aftenen?
Mmmmm... is!!Nei egentlig ikke får se hva kvelden bringer, har lyst på is
Mc flurry eller slushMmmmm... is!!
Åååååå! Vann i munn her er det bare burger King, men spørs om det ikke blir en tur innom derMc flurry eller slush
Uuu is! Har sandwich i frysern, men har lyst på no saftis istede, hmmmNei egentlig ikke får se hva kvelden bringer, har lyst på is
Åååååå! Vann i munn her er det bare burger King, men spørs om det ikke blir en tur innom der
Nam nam burger king har vel is de å ?Uuu is! Har sandwich i frysern, men har lyst på no saftis istede, hmmm
Jess d har de!Nam nam burger king har vel is de å ?
Milkshaken der er godJess d har de!
Liker sånn frappuchino veldig godt, men det er McD bedre igjen!Milkshaken der er god