Ja, det er jo ganske lettvindt.. vurderer blåbærmuffins eller vafler jeg...Det spørs om ikke jeg må lage noe jeg å. Har sjokolademuffins og skoleboller i fryseren, så kan jo bare tine noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo ganske lettvindt.. vurderer blåbærmuffins eller vafler jeg...Det spørs om ikke jeg må lage noe jeg å. Har sjokolademuffins og skoleboller i fryseren, så kan jo bare tine noe![]()
Vafler hørtes å godt ut!!Ja, det er jo ganske lettvindt.. vurderer blåbærmuffins eller vafler jeg...
Ja det skjønner jegVeldig fornøyd med den!!![]()
Har jo selvfølgelig ikke prøvd den enda, men tror det blir braJa det skjønner jeg![]()
En vugge på våres rom førstHar jo selvfølgelig ikke prøvd den enda, men tror det blir bradet blir soveplassen til den lille den første tiden❤ sksl dere ha vugge eller seng dere? Eller begge deler?
Det vi tenker åEn vugge på våres rom førstsom mannen har brukt når han var liten, så skal vi sprinkelseng på barnerommet
![]()
Det er smartDet vi tenker å![]()
Hjemmekveld med verdens beste lilleguttHva skjer i kveld ?![]()
Åå så kos daHjemmekveld med verdens beste lillegutt![]()
Har du planer for aftenenÅå så kos da![]()
Nei egentlig ikkeHar du planer for aftenen?
Mmmmm... is!!Nei egentlig ikkefår se hva kvelden bringer, har lyst på is
![]()
Mc flurry eller slushMmmmm... is!!![]()
Åååååå! Vann i munnMc flurry eller slush![]()
Uuu is! Har sandwich i frysern, men har lyst på no saftis istede, hmmmNei egentlig ikkefår se hva kvelden bringer, har lyst på is
![]()
Åååååå! Vann i munnher er det bare burger King, men spørs om det ikke blir en tur innom der
![]()
Nam namUuu is! Har sandwich i frysern, men har lyst på no saftis istede, hmmm
Jess d har de!Nam namburger king har vel is de å ?
Milkshaken der er godJess d har de!
Liker sånn frappuchino veldig godt, men det er McD bedre igjen!Milkshaken der er god![]()