Skravletråd

Har spist masse kake og lefse i dag, men måtte likevel ha meg en muffins i kveld. Haha. :D Nå skal vi snart spise biffsnadder. :)

*hjertesukk* sitter i bilen å er småsulten mens jeg venter på veghjelp.. hjalp virkelig ikke å lese om alt det gode dere har spist/laget/har lyst på :(
kjenner magen romle nå.. dumme vindusviskere som slutta å funk!!

*hjertesukk* sitter i bilen å er småsulten mens jeg venter på veghjelp.. hjalp virkelig ikke å lese om alt det gode dere har spist/laget/har lyst på :(
Ååå så kjedelig :( her er jeg mektig forbanna og Lei meg egentlig

Har spist masse kake og lefse i dag, men måtte likevel ha meg en muffins i kveld. Haha. :D Nå skal vi snart spise biffsnadder. :)
Her har det også vært litt kake i dag :)

Så trasig! :/ Det blir i hvert fall kjipt om en er sulten i tillegg.

Å nei! Så kjipt!!

Å nei! Så kjipt!!
Uff, ikke bra:( håper du raskt får hjelp!
Så trasig! :/ Det blir i hvert fall kjipt om en er sulten i tillegg.

var meget kjipt.. - alt blei så trassig når man må dra fra kjærestn åå bilen streike.. men var en supersnill mann som først mente jeg måtte vente i fler timer.. (masse oppdrag) men kom etter 15min med service bilen å hjalp meg så jeg kom meg fortere hjem! nåå blir det kveldsmat å natta :)

Back
Topp