Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.. sant det!Hehe, samme her. Og så er det stress å telle maskene slik at de helst blir like store/lange.
Masse godt :-DHar spist masse kake og lefse i dag, men måtte likevel ha meg en muffins i kveld. Haha. Nå skal vi snart spise biffsnadder.
Hehe ja da får du jo flereTror jeg tar den prøvesmakinga uansett! Frista ekstremt
Ååå så kjedelig her er jeg mektig forbanna og Lei meg egentlig*hjertesukk* sitter i bilen å er småsulten mens jeg venter på veghjelp.. hjalp virkelig ikke å lese om alt det gode dere har spist/laget/har lyst på
kjenner magen romle nå.. dumme vindusviskere som slutta å funk!!
Her har det også vært litt kake i dagHar spist masse kake og lefse i dag, men måtte likevel ha meg en muffins i kveld. Haha. Nå skal vi snart spise biffsnadder.
Masse godt :-D
*hjertesukk* sitter i bilen å er småsulten mens jeg venter på veghjelp.. hjalp virkelig ikke å lese om alt det gode dere har spist/laget/har lyst på
Uff, ikke bra håper du raskt får hjelp!*hjertesukk* sitter i bilen å er småsulten mens jeg venter på veghjelp.. hjalp virkelig ikke å lese om alt det gode dere har spist/laget/har lyst på
Å nei! Så kjipt!!*hjertesukk* sitter i bilen å er småsulten mens jeg venter på veghjelp.. hjalp virkelig ikke å lese om alt det gode dere har spist/laget/har lyst på
Å nei! Så kjipt!!
Uff, ikke bra håper du raskt får hjelp!
Så trasig! :/ Det blir i hvert fall kjipt om en er sulten i tillegg.
Ååå så kjedelig her er jeg mektig forbanna og Lei meg egentlig
Fåkke livsforsikring fordi jeg har ADHDuffda:/ hva skjer ?
Fåkke livsforsikring fordi jeg har ADHD
Handelsbanken livwhat?! hørtes rart ut.. hvilket selvskap?
enda godt de ikke ville fortsette utredningen min da.. he he
Handelsbanken liv
Vet ikke om det er årsaken, men kan ikke skjønne annetaldri hørt om.. tror ikke gjensidige elr sparebanken har sånne "regla" værtfall.. hm!
Fåkke livsforsikring fordi jeg har ADHD
Det er dårlig !Så leit. :/
Har lest om flere her inne som ikke får en eller annen forsikring på ungen sin fordi de har en diagnose/sykdom. Helt sykt, spør du meg.