Frappe er godt ja burger king har bestLiker sånn frappuchino veldig godt, men det er McD bedre igjen!
Hvem har den beste milkshaken egentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frappe er godt ja burger king har bestLiker sånn frappuchino veldig godt, men det er McD bedre igjen!
Hørtes deilig ut jaVi har vært i middag hos svigers idag, så nå er ungen dusjet og lagt, og jeg strikker på den andre votten i votteparet. Fikk sove til jeg stod opp av meg selv (halv 11, deilig! )
Liker sånn frappuchino veldig godt, men det er McD bedre igjen!
Syns faktisk ikke det jegDen beste milkshaken lager du selv fort gjort, enkelt og du slipper ut av huset
Sikkert billigere også men om man må velge en som kjøpes kan, hvilken velger man?Den beste milkshaken lager du selv fort gjort, enkelt og du slipper ut av huset
Jafs har veldig god, men ville valgt burger king ! Jeg har ikke burger king så må ta mcSikkert billigere også men om man må velge en som kjøpes kan, hvilken velger man?
Så digg å få sove så lenge man vil/kan, blr halv 10 på meg! Kjentes helt weird å ikke mått stresse med å varte opp noenVi har vært i middag hos svigers idag, så nå er ungen dusjet og lagt, og jeg strikker på den andre votten i votteparet. Fikk sove til jeg stod opp av meg selv (halv 11, deilig! )
Vrient hele greia, får ta en runde på prøvesmaking en dag å kåre en vinnerJafs har veldig god, men ville valgt burger king ! Jeg har ikke burger king så må ta mc
Ja de har den besteVrient hele greia, får ta en runde på prøvesmaking en dag å kåre en vinner
Ender somregel m BK her, for om jeg å kjæresten først bestemmer oss for junk, tar han full kontroll og velger Burger King, hver gang!
Så deilig da! Det er litt kjedelig å strikke den andre av et par synes jegVi har vært i middag hos svigers idag, så nå er ungen dusjet og lagt, og jeg strikker på den andre votten i votteparet. Fikk sove til jeg stod opp av meg selv (halv 11, deilig! )
Åååh... vil og ha! Men... ble ikke no søtt idag... får ta det igjen til ukaHer ble det smoothie til kvelds Smakte godt det å
Da er du mye flinkere en meg, fant just ut at jeg blant annet snophar greid å spise en hel stor pose bamsemums ila helga(lør/søn) å jeg må si, man blir d man spiser for akkurat nå føler jeg meg som en!Åååh... vil og ha! Men... ble ikke no søtt idag... får ta det igjen til uka
Tror jeg tar den prøvesmakinga uansett! Frista ekstremtJa de har den beste
Hihihihi.. er vel ikke det verste da.. bamsemumser er jo gosne! ;-) jeg spiste litt smågodt og pottis på fredag, men ingenting etter det.. men går opp og ned.. plutselig blir det mye.. men prøver å være litt flink da!Da er du mye flinkere en meg, fant just ut at jeg blant annet snophar greid å spise en hel stor pose bamsemums ila helga(lør/søn) å jeg må si, man blir d man spiser for akkurat nå føler jeg meg som en!
Synes det er veldig bra, føler for å mumse i meg no godis hver dag! Blitt en kamp å motstå, men skal virkeligen prøve å være flink jeg å, kanskje holde godisen til helgene bare, for ikke å snakke om brusen uffuffHihihihi.. er vel ikke det verste da.. bamsemumser er jo gosne! ;-) jeg spiste litt smågodt og pottis på fredag, men ingenting etter det.. men går opp og ned.. plutselig blir det mye.. men prøver å være litt flink da!
Ja, det er en kamp! Er så godt! Brus går greit her, en drikker mye saft og er så glad i sjokolade.. men prøver å begrense litt da..Synes det er veldig bra, føler for å mumse i meg no godis hver dag! Blitt en kamp å motstå, men skal virkeligen prøve å være flink jeg å, kanskje holde godisen til helgene bare, for ikke å snakke om brusen uffuff
Skal trene i morra da
Saft, spess solbærsaft! Ååå hvorfor må det være så mange fristelser over alt!Ja, det er en kamp! Er så godt! Brus går greit her, en drikker mye saft og er så glad i sjokolade.. men prøver å begrense litt da..
Så deilig da! Det er litt kjedelig å strikke den andre av et par synes jeg