Skravletråd

Hei jenter :) hva gjør dere ? :) slapper av etter lunsj her
Har første "fridag" eller alene lørdag/søndag helt for meg selv uten mann og barn(kjenner det er litt trist).
Ganske etterlengtet også, så jeg endelig kan slappe av og tenke KUN på meg selv! Rart, har helt glemt hvordan det føles;)

Har første "fridag" eller alene lørdag/søndag helt for meg selv uten mann og barn(kjenner det er litt trist).
Ganske etterlengtet også, så jeg endelig kan slappe av og tenke KUN på meg selv! Rart, har helt glemt hvordan det føles;)
hørtes veldig deilig ut :)

Vi har akkurat kommet hjem fra bytur:) ikea og babyshop. så har handlet inn litt til babyen:D har også vært på postkontoret og hentet Leandervugge fra mamma❤❤

Heisann jenter.. sittet foran pc med sambo i hele dag og tegnet på huset.. litt finpuss imorra, så er vi ferdig med søknaden :-) dødssliten nå, så slapper av en times tid før vi skal ned på et "vinhus" og møte noen venner..

sofaen hele kvelden!!:D var på shopping i går og startet dagen i dag med vasking av leilighet, så nå er jeg helt kake!! Så sliten og slapp i formen:( så her blir det bare avslapping;)
Da blir det deilig å ligge på sofaen! Vurderer frem og tilbake om jeg skal ordne no godt i kveld... men vet det blir kake i morra når jeg skal innom jobb, så bør vel ikke :-P

Vasket og ryddet i leiligheten. Og satt opp Leandervugga vi hentet på postkontoret i går:):):) så fin!! Gleder meg til det blir en liten én som skal ligge oppi der❤❤ hva har du gjort?:)
Ååå har du bilde ? :D så hærlig.
Jeg har vært å sett på huset vårt :D ImageUploadedByBV Forum1423410366.093670.jpgImageUploadedByBV Forum1423410374.110898.jpg bare noen dager igjen :D

Back
Topp