Våken før syv på en fridag blir vel en siesta på sofaen i dag da ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det var tidlig :OVåken før syv på en fridag blir vel en siesta på sofaen i dag da ja!
Ja det håper jeg virkeligGoooood dag alle sammen
Ny uke, nye muligheter som de sier
Så deilig jeg er heldigvis plussNettopp tatt blodprøve på grunn av jeg er rhesus minus. Til og med husket å kjøpe urinbeger til urinprøve hos jordmor imorgen. Er på vei hjem nå. Er så heldig idag og har privatsjåfør (mannen) til og fra.
Ja det var i tidligste laget, men jeg kom meg hvertfall opp Etter en liten shoppingrunde ble det nå lunsj på cafeOi det var tidlig :O
Det er litt kjedelig å lage bare til én, men på den positive siden kan du lage akkurat det du har lyst påsov lenge og ble vekt av telefon av mannen. han skal på middags møte med jobben så da må jeg funne på noe middag alene... Er så ufattelig kjedelig å lage mat til bare en..
Har så dårlig fantasi når det gjelder mat så blir sikkert bare en kebab på balkanDet er litt kjedelig å lage bare til én, men på den positive siden kan du lage akkurat det du har lyst på
Det er veldig godt med take away når man ikke orker å lage matHar så dårlig fantasi når det gjelder mat så blir sikkert bare en kebab på balkan
Sofa sofa sofaHva skjer i kveld ?
Ikke mye. Blir nok sofaen her å. Etter en natt med lite søvn er jeg litt slapp i dagHva skjer i kveld ?
Så deilig da samme her. Er helt sliten i hodet av all den gråtinga...Sofa sofa sofa
Så deilig da samme her. Er helt sliten i hodet av all den gråtinga...
Så kjekt ja må nesten bare vente å se, det kommer nok til å roe seg, men akkurat nå har jeg hodet fullt av tanker, vanskelig å sortere utsofa nå.. snart sitte litt barnevakt før mer sofa
håper virkelig dere finner en god løsning på problemene deres :/ er ikke noe kjekt å ha det sånn
Så kjekt ja må nesten bare vente å se, det kommer nok til å roe seg, men akkurat nå har jeg hodet fullt av tanker, vanskelig å sortere ut
Ja ikke sant det er nok bare det at jeg føler ikke at følelsene strekker til når det har skjedd så mye på kort tid. Jo har da det, søss her inne er jo forloveren min, men jeg føler ikke at jeg kan få foklart sånn jeg føler uten at det høres ut som småtteri på en måte. Høres jo ut som bagatellerja er det.. superherlige unger og jeg trenger pengene..
føler virkelig med deg.. har vært sånn i forholdet mitt å i det siste.. hjelper ikke å snakke med en god venn så kanskje du får sortert litt tanker av å snakke om det med noen andre enn mannen?