Skravletråd

Ja ikke sant :) det er nok bare det at jeg føler ikke at følelsene strekker til når det har skjedd så mye på kort tid. Jo har da det, søss her inne er jo forloveren min, men jeg føler ikke at jeg kan få foklart sånn jeg føler uten at det høres ut som småtteri på en måte. Høres jo ut som bagateller

Du er ikke alene om å føle det sånn.. men når det blir mange bagateller blir det til slutt nok, og en stor sak for deg! om du føler at det er nok nå som har det blitt nok å da må noe skje for at alt ikke skal rakne..

Har sovet mens vesla har sett barnetv. :P Nå er hun lagt og jeg har nettopp tømt en skål med coco-greier. Er helt hekta! :P Gleder meg til det går over for det kan ikke være bra å spise to-tre skåler nesten hver dag. ;)

Har sovet mens vesla har sett barnetv. :P Nå er hun lagt og jeg har nettopp tømt en skål med coco-greier. Er helt hekta! :P Gleder meg til det går over for det kan ikke være bra å spise to-tre skåler nesten hver dag. ;)
Jeg har såååå søtsug for tiden.. vurderer å jage sambo i butikken eller å lage sjokomuffins... men tar jo liksom ikke slutt heller

Jeg har såååå søtsug for tiden.. vurderer å jage sambo i butikken eller å lage sjokomuffins... men tar jo liksom ikke slutt heller

Få han til å kjøpe noe godt. ;) Nå sitter jeg og vurderer skål nr 2... Og innlegget ditt minnet meg på at jeg har browniesmuffins i fryseren... Mmm.... ;)

Få han til å kjøpe noe godt. ;) Nå sitter jeg og vurderer skål nr 2... Og innlegget ditt minnet meg på at jeg har browniesmuffins i fryseren... Mmm.... ;)
Hehehe.. prøøøøøver å være flink da... meeeeen.....

Fant ut at sambo hadde kjøpt og spist opp sjokolade da han var å handlet i sta.. kjøpte ikke til meg.. hvem tror dere begynte å gråte?!

Uff:( Har du ikke noe annet søtt du kan putte i deg?
Nei.. ikke no jeg har lyst på.. har kakao, men det hjelper ikke.. ellers må jeg evnt lage noe, og jeg orker ikke.. sambo lager toast til meg nå, for han mener jeg sikkert bare er sulten

Nei.. ikke no jeg har lyst på.. har kakao, men det hjelper ikke.. ellers må jeg evnt lage noe, og jeg orker ikke.. sambo lager toast til meg nå, for han mener jeg sikkert bare er sulten
Ofte så er man egentlig det;) Søtsuget dempes ofte hvis jeg tar meg noe mat hvertfall;) Håper det hjelper❤

Det spises her også.. er redd vekta kommer til og skyte i været de siste ukene :p

Back
Topp