Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gleder meg!Skal dere se på dokumentaren ang 4ling mammaen etterpå?
Mulig jeg tar det opp og ser det imorraSkal dere se på dokumentaren ang 4ling mammaen etterpå?
Ja det hjalp jo littDet gjør som regel det ja! Viktig å vise omsorg for hverandre!
God kveld ! Her er det boksekamp i ribbeina
Å det er så vondt !God kveld
her tok lille helomvending -VONDT! så nå er det trampoline me blæra..
ellers ser æ games of thrones ♡
planer før du skal sove?
Å det er så vondt !
Ser på dokument 2, og trur jeg begynner å få strekk merker det klør !
Denne gangen er det alene med firlingervar det gitt.. begynner å bli lite plass! han ligger jo hele +4
hva går dokument 2 ut på?
ædh kjedelig.. hvor får du dem?
Denne gangen er det alene med firlinger
Vel klør på magen
Ja det må være detoii.. hørtes ut som litt av en jobb!
Jeg har også scannet skapene, men ikke no resultat :/ Tok opp boller fra fryseren tidligere i dag da, men må nok spare siste til gutten... *sukk*Nå fikk jeg å lyst på noe godt. Men spiste opp resten av coco popsen til frokost. Får gå på alternativ nr 2 is eller alternativ nr 3 milkshake!
Milkshaken vant. Guri å godt! Men så kom mannen hjem midt i glass Nr 2 så da måtte jeg dele litt liker ikke å deleJeg har også scannet skapene, men ikke no resultat :/ Tok opp boller fra fryseren tidligere i dag da, men må nok spare siste til gutten... *sukk*
Milkshaken vant. Guri å godt! Men så kom mannen hjem midt i glass Nr 2 så da måtte jeg dele litt liker ikke å dele
Pust ut og ro ned lykke til!Venter utenfor jordmors kontor nå. Sykt stress i dag, og holdt på å rive av hodet til samboeren min mens jeg gjorde meg og vesla klar. "du har ikke så god tid nå"
Nei, du kødder?? svarte jeg da veldig sarkastisk. Han måtte visst bare si det i tilfelle jeg bare for rundt og svirra. Det har jo skjedd før, fleiper han.
Jaja, nå er jeg her. Og må vente, så det enorme stresset var litt bortkastet...
Hehehe, mas når man fra før av er stressa? Ingen god komboVenter utenfor jordmors kontor nå. Sykt stress i dag, og holdt på å rive av hodet til samboeren min mens jeg gjorde meg og vesla klar. "du har ikke så god tid nå"
Nei, du kødder?? svarte jeg da veldig sarkastisk. Han måtte visst bare si det i tilfelle jeg bare for rundt og svirra. Det har jo skjedd før, fleiper han.
Jaja, nå er jeg her. Og må vente, så det enorme stresset var litt bortkastet...
Hehehe, mas når man fra før av er stressa? Ingen god kombo