Skravletråd

God morgen! Straks litt sen barnehagelevering. Også skal jeg møte noen venninner på lunsj.. Hun ene har jeg ikke sett på lenge og jeg vet at hun ønsker seg veldig barn! Kjenner at jeg gruer meg litt. Håper det ikke blir alltid for mye mageprat og magekosing :p

God morgen! Straks litt sen barnehagelevering. Også skal jeg møte noen venninner på lunsj.. Hun ene har jeg ikke sett på lenge og jeg vet at hun ønsker seg veldig barn! Kjenner at jeg gruer meg litt. Håper det ikke blir alltid for mye mageprat og magekosing :p
God morgen :) så koselig ^^ det går sikkert bra, jeg har også en vennine i samme situasjon og det er ikke et problem :)

God morgen alle sammen :')
nåå gir jeg opp å kjempe mot kroppen som mente det var mårran rundt kl 04.00..!!!
hva er planene for idag?:)
God morgen :-) nå har jeg sovet ganske godt to netter på rad :-) ingen store planer for dagen.. rydde litt, for i kveld kommer det en trappemann på befaring... og ellers prøve å gjøre litt smått :-)

hørtes ut som en behagelig dag igrunn :)
trappemann? :s
Altså en som jobber med pg gir tilbud på trapp ;-) vi skal totalrenovere og flytte trappa, så skal få en til å komme og se og gi oss litt råd og evnt et tilbud :-)

Altså en som jobber med pg gir tilbud på trapp ;-) vi skal totalrenovere og flytte trappa, så skal få en til å komme og se og gi oss litt råd og evnt et tilbud :-)

ååja.. he he! ikke hørt om det yrket før.. alltid trudd det va snekker jobb å flytt trapper osv.. lære stadig no nytt :)

God morgen! Blir koselig med venninnelunsj :-) du får ha noen andre temaer klare ;-)

ååja.. he he! ikke hørt om det yrket før.. alltid trudd det va snekker jobb å flytt trapper osv.. lære stadig no nytt :)
Jeg bare kaller det trappemann for vet liksom ikke helt hva jeg skal kalle de.. er nok snekkere på en måte, men de er spesialiserte.. egne firmaer som driver kun med produksjon og montering av trapp..

Jeg bare kaller det trappemann for vet liksom ikke helt hva jeg skal kalle de.. er nok snekkere på en måte, men de er spesialiserte.. egne firmaer som driver kun med produksjon og montering av trapp..

heheh.. skjønner den! er vel ett yrke for alt.. de heter sikkert no trappmontør, om man tenker logisk :p

Da er det straks komfyr vask :)
Flink du.. jeg skal bort til en nabo og få signatur på et nabovarsel.. så må jeg på butikken siden vi hverken har brød eller rundstykker..

Joda.. morro og tøft! Mye tungt arbeid, men får bare bruke tid.. påvirker ikke etasjen vi bor på iaf.. ikke helt ideelt samtidig som baby kanskje, men nå er iaf motivasjonen der!

Back
Topp