Skravletråd

Pust ut og ro ned :-) lykke til!

Takk! Gikk fint, men symfysemålet har ikke vokst... :/
Hun vil måle igjen om to uker. Det var ingenting å bekymre seg over nå, sa hun, men jeg gjør det litt likevel. :P Får bare vente til måling om to uker og ta det derfra.

Takk! Gikk fint, men symfysemålet har ikke vokst... :/
Hun vil måle igjen om to uker. Det var ingenting å bekymre seg over nå, sa hun, men jeg gjør det litt likevel. :P Får bare vente til måling om to uker og ta det derfra.
Satser på at det bare flatet ut for så å gjøre et hopp :-)

God morgen alle sammen :')
nåå gir jeg opp å kjempe mot kroppen som mente det var mårran rundt kl 04.00..!!!
hva er planene for idag?:)

nåå gir jeg opp å kjempe mot kroppen som mente det var mårran rundt kl 04.00..!!!
Det var i tidligste laget, oppe 6 vi, men pga lillemann:) kos å bli vekka av solstråle som kaster seg over meg i senga:D
Nå er d levering i bhg og jobb på tapetet!
Hva er dine planer for dagen da:)?

God morgen :D husker ikke sist jeg var våken på denne tiden ! Men var lys våken når gubben sto opp så da bestemte jeg meg for å stå opp :) kanskje jeg får lagt meg tidlig i dag :)

Skal vaske komfyren i dag :) du da ?

God morgen :D husker ikke sist jeg var våken på denne tiden ! Men var lys våken når gubben sto opp så da bestemte jeg meg for å stå opp :) kanskje jeg får lagt meg tidlig i dag :)

Skal vaske komfyren i dag :) du da ?

godt det da :) er ikke ofte jeg har sett du har skrevet såå tidlig nei.. hehe
uff ja.. komfyren! vil ikke bli rein den som står her.,
skal først ha to timer skole også hjem å jobbe med særoppgave i norsk..

godt det da :) er ikke ofte jeg har sett du har skrevet såå tidlig nei.. hehe
uff ja.. komfyren! vil ikke bli rein den som står her.,
skal først ha to timer skole også hjem å jobbe med særoppgave i norsk..
Hehe nei ikke sant :P sover til 11-12 hver dag, men kommer man seg opp er det nydelig ! Må bare klare å holde meg våken :)

Ja jeg skal jo flytte i helgen Så er deilig hvis den komfyren kan være tatt. Klarer meg fint med takesway så lenge :P

Hehe nei ikke sant :P sover til 11-12 hver dag, men kommer man seg opp er det nydelig ! Må bare klare å holde meg våken :)

Ja jeg skal jo flytte i helgen Så er deilig hvis den komfyren kan være tatt. Klarer meg fint med takesway så lenge :P

hehe! godt å ligge så lenge også da :p er det i helga dere flytter inn i nye huset?..

Ja det er jo det :P men greit å ha noe gjøre når man går hjemme også. Kjedelig med særoppgave da ? Men sikkert litt greit også.

Ja vi overtar på fredag klokka 12 :D

ååhh såå hæli! mye større plass eller?
særoppgave er kjempekjedelig.. skal sammenligne bok/film å må skrive minst 7sider.. utsatt det i sikkert 1mnd no :/

Blæ ! Bare man kommer i gang så går det radig :)

Ja flytter fra leilighet på 37 kvm til hus på 105 :D

satser på det.. må leveres på fredag så..
DEN følelsen kjenner jeg..gjorde det med kjæresten for 2år siden (men vi leier enda da..) det er godt å ha stor plass rundt seg :) dere har kjøpt det sant? isåfall må det føles enda bedre.. greit å vite at man ikke må føytte med det første :p

satser på det.. må leveres på fredag så..
DEN følelsen kjenner jeg..gjorde det med kjæresten for 2år siden (men vi leier enda da..) det er godt å ha stor plass rundt seg :) dere har kjøpt det sant? isåfall må det føles enda bedre.. greit å vite at man ikke må føytte med det første :p
Ja vi har kjøpt det :D kjempe deilig å vite at det er vårt !

Back
Topp