Skravletråd

heelt rett :) heelg!
skole til kl 11.20 før det bli på forestilling med musikklinja og heim te kjæresten ♡
enn derda?:)
Deilig med korte skoledager og der det skjer noe litt annet en tavleundervisning, hvilken forestilling skal dere se da?
Skal bli så deilig med helg, blir bare kos med mann og lille gullet her i dag/kveld, og i morgen har jeg for første gang på evigheter en hel dag og søndag morgen helt for meg selv! Kjenner at det er noe som trengs for både hode og kropp akkurat nå:)

Har en liste lang over gjøremål for helga, vasking div ting som helst skulle vært gjort i går! men vurderer sterkt å bare droppe alle kjedelig må-gjøre-ting, å heller finne på no gøy med lillegutt;)
Bytur hørest kjekt ut, du får kose deg masse masse:D

hehe:) kjedelige ting kan man alltids gjøre senere.. du får kose deg du også - om det blir kjedelige eller morsomme ting du finner på :)

Har en liste lang over gjøremål for helga, vasking div ting som helst skulle vært gjort i går! men vurderer sterkt å bare droppe alle kjedelig må-gjøre-ting, å heller finne på no gøy med lillegutt;)
Bytur hørest kjekt ut, du får kose deg masse masse:D
Hehe.. her og.. vi tenker å bli hjemme i helga og rydde/rive kjellern.. ellers er det mye annet som må gjøres også..

Deilig med korte skoledager og der det skjer noe litt annet en tavleundervisning, hvilken forestilling skal dere se da?
Skal bli så deilig med helg, blir bare kos med mann og lille gullet her i dag/kveld, og i morgen har jeg for første gang på evigheter en hel dag og søndag morgen helt for meg selv! Kjenner at det er noe som trengs for både hode og kropp akkurat nå:)

ja det er veldig godt :)
vet ikke hva den heter.. hehe! men regner med det blir bra :) den forrige med mamma mia var det..
hørtes ut som du skal ha ei sikkelig kosehelg! det er bra.. alle har bruk for det noen ganger :)

God formiddag jenter! Hvordan har dagen deres vært så langt?

Her våknet frøkena i magen kl 9 (as usual), og nå har vi gått over fra spark i ribbein og ukontrollerte rykninger til hikke ;) Lurer på å døpe henne Ms.Hickup da hun hikker minst en gang per dag for tiden :p

God formiddag! Har vært på behandling til morgenen, har tydeligvis veldig anspente muskler rundt symfysen så må gjøre litt øvelser og tøye og gå riktig. Jadda.. Straks jobb da!

God formiddag jenter! Hvordan har dagen deres vært så langt?

Her våknet frøkena i magen kl 9 (as usual), og nå har vi gått over fra spark i ribbein og ukontrollerte rykninger til hikke ;) Lurer på å døpe henne Ms.Hickup da hun hikker minst en gang per dag for tiden :p
God dag :) har ikke rukket å gjort så mye enda:P skal til byen etterhvert ^^

Back
Topp