okeimin lå ikke med hodet ned sist ul, men veldig spent på i morgen !!
han har logge ca den veien siden uke 24 her.. (kan jo selvfølgelig snu seg mange ganger enda) blir spennende å høre hvordan det gikk med deg imårra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okeimin lå ikke med hodet ned sist ul, men veldig spent på i morgen !!
hehe jaja men flink er du for detHar da ikke gjort no enda, og vært oppe siden kl 9![]()
ja jeg gleder meg vilt !!han har logge ca den veien siden uke 24 her.. (kan jo selvfølgelig snu seg mange ganger enda) blir spennende å høre hvordan det gikk med deg imårra da![]()
hehe jaja men flink er du for detjeg kommer nok ikke opp av senga før om lenge
![]()
absolut ^^ skal se ferdig Ellen så skal jeg hive meg rundt ogsåjo takk! Nå er kjøkkenet rydda.. godt med alt som er gjort! ;-)
:-D det får du gjøre.. her er tven avslått.. alt for mye drit på denabsolut ^^ skal se ferdig Ellen så skal jeg hive meg rundt også![]()
ja forstyrrende drit !:-D det får du gjøre.. her er tven avslått.. alt for mye drit på den![]()
Da har jeg hengt opp og satt på en vask med klær, hevet madrassen til vogna ut i snøen og faktisk strøket en duk! (Som ikke ser strøket ut i det hele tatt nå som jeg har lagt den på bordet. Jeg har rett og slett ikke skills i stryking!) Og så har jeg nettopp snakket med mamma på telefonen.
Pluss lest ferdig det jeg skulle. Du og du, jeg har vært like effektiv i dag som to uker tidligere tilsammen.
![]()
oioi! flink du er :')
Så søt!
Ja hu var detSå søt!
Så herlige bilder
Jeg er hjemme idag - må komme meg ned i byen en tur bare.. så får jeg se hva kroppen har lyst til ellers..! Mye som burde vært gjort..!Heeeeelg! Men jobb først![]()
Hva har dere for planer da damer?
Heeeeelg! Men jobb først![]()
Hva har dere for planer da damer?
Har en liste lang over gjøremål for helga, vasking div ting som helst skulle vært gjort i går! men vurderer sterkt å bare droppe alle kjedelig må-gjøre-ting, å heller finne på no gøy med lilleguttJeg er hjemme idag - må komme meg ned i byen en tur bare.. så får jeg se hva kroppen har lyst til ellers..! Mye som burde vært gjort..!