Samme her! Gleder meg til å komme igang etter fødsel!Jeg var veldig flink til å trene før jeg ble gravid, men formen har vært så dårlig at det har blitt bortprioritert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Gleder meg til å komme igang etter fødsel!Jeg var veldig flink til å trene før jeg ble gravid, men formen har vært så dårlig at det har blitt bortprioritert
Ja heheTror det blir litt lang løpetur
Da er væska drukket opp, så da er det bare å vente...Da har jeg å stopp opp. En halvtime til jeg skal ta ny glukosebelastning!
Hvorfor måtte du ta en test til?Da har jeg å stopp opp. En halvtime til jeg skal ta ny glukosebelastning!
Da er væska drukket opp, så da er det bare å vente...
Hvorfor måtte du ta en test til?
Jeg tok en tidligere i svangerskapet, men selv om resultatene var fine da ville de jeg skulle ta en ny nå etter uke 30. Regner med gode resultater i dag ålykke til! håper på brae resultater
Uff det er så grusomt !Da er væska drukket opp, så da er det bare å vente...
Syns ikke det var så ille jeg Her har de en søt drikke med bringebærsmak, så smaker egentlig greitUff det er så grusomt !
Jeg ble så dårlig når jeg måtte drikke sånn en gangSyns ikke det var så ille jeg Her har de en søt drikke med bringebærsmak, så smaker egentlig greit
OK, samme som meg da, jeg skal også ta en ny snart fordi de mente det var nødvendig. Er egentlig glad for det da, selv om det er kjedelig.. Har ikke mye lyst til å gå med uoppdaget svangerskapsdiabetes :-/Jeg tok en tidligere i svangerskapet, men selv om resultatene var fine da ville de jeg skulle ta en ny nå etter uke 30. Regner med gode resultater i dag å
Da er væska drukket opp, så da er det bare å vente...
Hvordan fagstoff ?Jeg sitter og leser fagstoff i forbindelse med et kurs. Ligger etter med lesing. :/
Hvordan fagstoff ?
Gratulerer med dagenHer er det baking på gang, skal feire bursdagen min i ettermiddag