Vi skal rydde i boden og garasjen! De kommer å tar bilder av leiligheten om noen uker, så er litt som må ryddes og kastes før det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kos daGod morgen Her er det barnepass, litt husvask, bollelaging og skruing av møbler i dag! Prøve å være litt effektiv i dag
Greit å få det gjortVi skal rydde i boden og garasjen! De kommer å tar bilder av leiligheten om noen uker, så er litt som må ryddes og kastes før det
Hei jenter full innsats med skravling i dag planer for dagen ? På vei til Sverige her
Vi skal rydde i boden og garasjen! De kommer å tar bilder av leiligheten om noen uker, så er litt som må ryddes og kastes før det
Uff da ! God bedring snart framme i Sverige så får seGod morgen
ligger forøvrig på sofaen i fosterstilling mens æ konsentrere mæ om å hold frokosten nede i magen.. lei kvalmen nå!
hvordan går det i sverige da? masse shopping?
Uff da ! God bedring snart framme i Sverige så får se
Er mest for søss sin 18 års fest i slutten av måned. Også er det jo alltid deilig å shoppe billigtakk for det ♡ har du noe du absolutt skal ha eller er det bare for gøy?
harrytur til sverige liker værtfall jeg ..
Er mest for søss sin 18 års fest i slutten av måned. Også er det jo alltid deilig å shoppe billig
Flink du er gøy å skru opp møbler synes jegGod morgen Her er det barnepass, litt husvask, bollelaging og skruing av møbler i dag! Prøve å være litt effektiv i dag
Off da.. høres fælt ut :-(God morgen
ligger forøvrig på sofaen i fosterstilling mens æ konsentrere mæ om å hold frokosten nede i magen.. lei kvalmen nå!
hvordan går det i sverige da? masse shopping?
Deilig med ski og ikke minst hyttetur!Her er jeg ferdig med dagens skitur, og på tur hjem fra hytta
Ja :-D veldig deilig å komme seg ut! Og ikke minst er ski noe som jeg faktisk tåler ganske bra, i motsetning til å gå på beina.. merkelig, men..Deilig med ski og ikke minst hyttetur!
Ja, det gjør det? Har nemlig ikke turt det selv, livredd for å stivne i løypaJa :-D veldig deilig å komme seg ut! Og ikke minst er ski noe som jeg faktisk tåler ganske bra, i motsetning til å gå på beina.. merkelig, men..
Ja, gjør faktisk det.. men er individuelt sa jordmor.. må bare teste.. kjenner det fort hvis det ikke går daJa, det gjør det? Har nemlig ikke turt det selv, livredd for å stivne i løypa
Den er med svart sportsdel, så mangler vi å kjøpe bagHvilke farger har derepå vogna da? Deilig å få det på plass :-D
Vi har city cross, så eneste forskjellen er at det er faste hjulDen er med svart sportsdel, så mangler vi å kjøpe bag
Kjenner det er greit å få de praktiske tingene på plass! Har dere samme vogn?
Aha! Har ikke fått testet den mye enda, skal vaske og fikse den før lillemor kommer kjempe fine og gode vogner er det iallefallVi har city cross, så eneste forskjellen er at det er faste hjul