Skravletråd

Hei jenter :) sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen :)

Hei jenter :) sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen :)

hørtes digg ut!
kjærestefri helg :( Barnevakt på lørdagskveld/natt & mamma med småsøsken kommer +feire bestemor og bassengtur står på planen :)
enn til deg?

hørtes digg ut!
kjærestefri helg :( Barnevakt på lørdagskveld/natt & mamma med småsøsken kommer +feire bestemor og bassengtur står på planen :)
enn til deg?
Hørtes deilig ut det da :) i dag haddde vi egentlig planer sammen, men vi krangla så heftig i natt før vi la oss, at jeg vet egentlig ikken:( men i morgen er det bursdag, og Sverige På søndag

Hørtes deilig ut det da :) i dag haddde vi egentlig planer sammen, men vi krangla så heftig i natt før vi la oss, at jeg vet egentlig ikken:( men i morgen er det bursdag, og Sverige På søndag

tja.. kunne heller tenke meg å dratt hjem til kjæresten men :)

ikke bra å krangle før man sovner uten å løse det:/ håper dere blir enige så dere kan gjennomføre planene og få ei koselig helg :')
sverige shopping er jo alltid gøy!

tja.. kunne heller tenke meg å dratt hjem til kjæresten men :)

ikke bra å krangle før man sovner uten å løse det:/ håper dere blir enige så dere kan gjennomføre planene og få ei koselig helg :')
sverige shopping er jo alltid gøy!
Åja hvor er han ?

Ja, jeg er så langsint og det er veldig slitsomt, men jeg klarer ikke å late som jeg er glad heller

Åja hvor er han ?

Ja, jeg er så langsint og det er veldig slitsomt, men jeg klarer ikke å late som jeg er glad heller

han bor i åfjord - der vi begge egentlig bor :p
men siden jeg går skole måtte jeg flytte å bor da på hybel.. så ser han ca annenhver helg.. slitsomt når vi har bodd sammen i 4år (flytta sammen etter 3uker :p)

er ikke noe greit for verken deg eller han det da! blir jo feil å late som man er glad når man egentlig er sur også.. håper dere får løst opp i dette!

han bor i åfjord - der vi begge egentlig bor :p
men siden jeg går skole måtte jeg flytte å bor da på hybel.. så ser han ca annenhver helg.. slitsomt når vi har bodd sammen i 4år (flytta sammen etter 3uker :p)

er ikke noe greit for verken deg eller han det da! blir jo feil å late som man er glad når man egentlig er sur også.. håper dere får løst opp i dette!
Åja, han vil ikke flytte etter da ? Ja får håpe det :)

ser igrunn bare ut som vann.. men det størkner så no sukkerlake greie?:s er ikke råmelk enda værtfall :p
er min første så synes det er meget tidlig.. er ko bare 27+5 :o
Jeg har hatt det siden sånn uke 22, men ikke mye og ikke hver natt. Min første :)

Har ingen planer for helgen. Kanskje jeg skal prøve å ordne en playdate til vesla. :)

Nå ser jeg og jenta mi på barnetv. Herlighet, MÅ de rope hele tiden? :P

God morgen :) Hatt en god natt i natt, og sovnet ikke langt utpå morrakvisten heller. Så det er deilig! Ligger forsatt i senga da :p

Jeg har sovet uvanlig godt de to siste nettene! Det er så utrolig deilig etter å ha sovet kjempedårlig siden magen begynte å komme.. :)

Da var tacoen spist!:) Så nå blir det tv og sofa (og kanskje is med sjokoladesaus;)) resten av kvelden. I morgen blir det besøk til svigers! Ha en fin fredag!!

Da var tacoen spist!:) Så nå blir det tv og sofa (og kanskje is med sjokoladesaus;)) resten av kvelden. I morgen blir det besøk til svigers! Ha en fin fredag!!

Mmm, is! Kanskje jeg må ha meg litt is jeg også etter vesla er lagt. ;) Jeg spiste sjokoladepudding igår, men mistet appetitten da jeg fant noe hardt... Vet ikke hva det var, men syns det var ekkelt. :/

Back
Topp