Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt å drøye i senga om morgenenGod morgen Hatt en god natt i natt, og sovnet ikke langt utpå morrakvisten heller. Så det er deilig! Ligger forsatt i senga da
Ja, nydelig når det ikke er noe spesielt på planenDet er så godt å drøye i senga om morgenen
Hei jenter sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen
Hørtes deilig ut det da i dag haddde vi egentlig planer sammen, men vi krangla så heftig i natt før vi la oss, at jeg vet egentlig ikken men i morgen er det bursdag, og Sverige På søndaghørtes digg ut!
kjærestefri helg Barnevakt på lørdagskveld/natt & mamma med småsøsken kommer +feire bestemor og bassengtur står på planen
enn til deg?
Hørtes deilig ut det da i dag haddde vi egentlig planer sammen, men vi krangla så heftig i natt før vi la oss, at jeg vet egentlig ikken men i morgen er det bursdag, og Sverige På søndag
Åja hvor er han ?tja.. kunne heller tenke meg å dratt hjem til kjæresten men
ikke bra å krangle før man sovner uten å løse det:/ håper dere blir enige så dere kan gjennomføre planene og få ei koselig helg :')
sverige shopping er jo alltid gøy!
Åja hvor er han ?
Ja, jeg er så langsint og det er veldig slitsomt, men jeg klarer ikke å late som jeg er glad heller
Åja, han vil ikke flytte etter da ? Ja får håpe dethan bor i åfjord - der vi begge egentlig bor
men siden jeg går skole måtte jeg flytte å bor da på hybel.. så ser han ca annenhver helg.. slitsomt når vi har bodd sammen i 4år (flytta sammen etter 3uker )
er ikke noe greit for verken deg eller han det da! blir jo feil å late som man er glad når man egentlig er sur også.. håper dere får løst opp i dette!
Åja, han vil ikke flytte etter da ? Ja får håpe det
Åja Okei greit det daer bare for i år.. er bare ett år for å få generell studiekompetanse
jeg flytter tilbake til han 30mars.. for så å måtte komme tilbake til skolen for ånta eksamen
Jeg har hatt det siden sånn uke 22, men ikke mye og ikke hver natt. Min førsteser igrunn bare ut som vann.. men det størkner så no sukkerlake greie?:s er ikke råmelk enda værtfall
er min første så synes det er meget tidlig.. er ko bare 27+5
God morgen Hatt en god natt i natt, og sovnet ikke langt utpå morrakvisten heller. Så det er deilig! Ligger forsatt i senga da
Da var tacoen spist! Så nå blir det tv og sofa (og kanskje is med sjokoladesaus) resten av kvelden. I morgen blir det besøk til svigers! Ha en fin fredag!!
Aldri digg å finne noe som ikke skulle vært der i matMmm, is! Kanskje jeg må ha meg litt is jeg også etter vesla er lagt. Jeg spiste sjokoladepudding igår, men mistet appetitten da jeg fant noe hardt... Vet ikke hva det var, men syns det var ekkelt. :/
Aldri digg å finne noe som ikke skulle vært der i mat
Æsj det er ekkelt !Aldri digg å finne noe som ikke skulle vært der i mat