Skravletråd

Heisann :) på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?

Heisann :) på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Hjemmedag her i dag, så planen er å prøve å få gjort litt husarbeid. Det ser ikke ut her!!!:D men har ikke kommet meg ut av senga enda, så ting tar tid:p

Hjemmedag her i dag, så planen er å prøve å få gjort litt husarbeid. Det ser ikke ut her!!!:D men har ikke kommet meg ut av senga enda, så ting tar tid:p
Hehe har ikke motivasjon til å gjøre husarbeid her! Alt er i esker og pakka ned, så føler egentlig ikke vits :P

Har handlet inn mat for noen dager.. Nå er det litt sløving før husarbeid :) I kveld kommer endelig mannen hjem :D

Har handlet inn mat for noen dager.. Nå er det litt sløving før husarbeid :) I kveld kommer endelig mannen hjem :D

Heldig du er. ;) Mannen min kommer ikke hjem før om en uke..

Jeg dropper kurs i dag og bruker heller dagen på å handle (skrekk og gru) før vi stikker en tur ned til oldeforeldrene til vesla. (Vesla har fri fra barnehagen) Hun var så grei å la meg ligge i senga til halv 11 (!!) mens hun spilte og så film på telefonen min. Jeg får litt dårlig samvittighet for at hun ikke fikk frokost før etter jeg stod opp, da, men hun ba ikke om det heller... :P

Nå ble det endelig frokost!:D Bygg- og havregryngrøt med eple, banan og kanel *nam*

Vedlegg

• 1422528163004.jpg
    1422528163004.jpg
    90,1 KB · Visninger: 14
Jeg har sendt inn min også nå, venter spent selv !
Det er to uker siden jeg sendte min. For en uke siden fikk jeg brev om at den var mottatt og at det var åtte ukers behandlingstid. Får man egentlig vite akkurat hvor mye man får utbetalt? For er jo det jeg er mest spent på;) og om jeg får ta ut den ferien jeg har søkt om.

Det er to uker siden jeg sendte min. For en uke siden fikk jeg brev om at den var mottatt og at det var åtte ukers behandlingstid. Får man egentlig vite akkurat hvor mye man får utbetalt? For er jo det jeg er mest spent på;) og om jeg får ta ut den ferien jeg har søkt om.
Har ikke peil :O

Back
Topp