Heisann på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg. Ikke sett de under 1000 kr bruktJepp, fikk den for 1000 kr nå. Skulle helst gitt halvparten, men jeg tenker at den er lett å omsette igjen
Hjemmedag her i dag, så planen er å prøve å få gjort litt husarbeid. Det ser ikke ut her!!! men har ikke kommet meg ut av senga enda, så ting tar tidHeisann på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Hehe har ikke motivasjon til å gjøre husarbeid her! Alt er i esker og pakka ned, så føler egentlig ikke vitsHjemmedag her i dag, så planen er å prøve å få gjort litt husarbeid. Det ser ikke ut her!!! men har ikke kommet meg ut av senga enda, så ting tar tid
Så deilig har ikke gjort det heller jeg, pleier å være flinkHar handlet inn mat for noen dager.. Nå er det litt sløving før husarbeid I kveld kommer endelig mannen hjem
Har handlet inn mat for noen dager.. Nå er det litt sløving før husarbeid I kveld kommer endelig mannen hjem
Hvorfor ikke?Nav altså ! Går ann å gi beskjed liksom, nå får jeg ikke noe penger
Det ordner seg nokNav altså ! Går ann å gi beskjed liksom, nå får jeg ikke noe penger
What?! Hvorfor ikke?!Nav altså ! Går ann å gi beskjed liksom, nå får jeg ikke noe penger
De hadde betalt til feil konto, men ordna det, så får vel penger til ukaWhat?! Hvorfor ikke?!
Ah! Får håpe du får pengene dine fort Venter på svar på søknaden om foreldrepenger jeg. Spent på når den kommer. Det er jo så lang behandlingstid!De hadde betalt til feil konto, men ordna det, så får vel penger til uka
Jeg har sendt inn min også nå, venter spent selv !Ah! Får håpe du får pengene dine fort Venter på svar på søknaden om foreldrepenger jeg. Spent på når den kommer. Det er jo så lang behandlingstid!
Det er to uker siden jeg sendte min. For en uke siden fikk jeg brev om at den var mottatt og at det var åtte ukers behandlingstid. Får man egentlig vite akkurat hvor mye man får utbetalt? For er jo det jeg er mest spent på og om jeg får ta ut den ferien jeg har søkt om.Jeg har sendt inn min også nå, venter spent selv !
Har ikke peil :ODet er to uker siden jeg sendte min. For en uke siden fikk jeg brev om at den var mottatt og at det var åtte ukers behandlingstid. Får man egentlig vite akkurat hvor mye man får utbetalt? For er jo det jeg er mest spent på og om jeg får ta ut den ferien jeg har søkt om.
Vis vedlegget 101119resultat sheer cover