Skravletråd

Ja, er det ikke alltid sånn? :P
Jeg er heldig, da, her på bygda er ikke det så fryktelig mange som er gravide på samme tid, så jeg kan velge og vrake i jordmors timeplan, og jeg kommer aldri inn senere enn 5 minutter etter timen har begynt. ;)
Bare 10-15 min her og da.. alt så bra ut med bebisen, både FS mål, hjertelyd og sparking mens vi holdt på..

Men hun ville at jeg skulle vurdere 100% sykemelding nå.. og jeg må ta glukosebelastningstest pga sukker i urinen.. og begynne på jrrn pga lav blod%

Bare 10-15 min her og da.. alt så bra ut med bebisen, både FS mål, hjertelyd og sparking mens vi holdt på..

Men hun ville at jeg skulle vurdere 100% sykemelding nå.. og jeg må ta glukosebelastningstest pga sukker i urinen.. og begynne på jrrn pga lav blod%

Godt å høre at alt var bra med baby. :)

Når må du ta den testen? Det var jo litt kjipt, men det er bra de følger med.

Godt å høre at alt var bra med baby. :)

Når må du ta den testen? Det var jo litt kjipt, men det er bra de følger med.
Hun ville jeg skulle ta den senest i beg. Av neste uke.. må bare ringe legekontoret og bestille det..

Hun klarte ikke helt å kjenne leie enda da.. er 30+1 idag..

Så deilig :) det er en av fordelene med å bo på bygda :P kjenner ikke så mange som har termin her rundt samme tid som meg, så satser på at familierom er ledig :P

Får håpe det. :) Sist måtte jeg dele rom med en annen. Hun plinget på pleierene hele tiden, så det var liksom aldri fred, hverken dag eller natt. :P Jeg håper på alenerom denne gangen. ;)

Jeg så nå at første marsbaby er født! :O Hun som fødte var under to uker lenger enn meg, men babyen ser jo ut som om den kom til termin, syns jeg. Det er så rart å tenke på, for da er det jo ca sånn min baby ser ut også. Akkurat nå er det jo bare et lite troll som danser zumba og tråkker på blæren min. :P

9 uker til termin!
Det er veldig rart å tenke på!! Det nærmer seg med stormskritt. Har dere alt av utstyr klart?:)

Det er veldig rart å tenke på!! Det nærmer seg med stormskritt. Har dere alt av utstyr klart?:)
Næ.. det mest nødvendige har jeg vel, tror jeg.. mangler litt stelleprodukter, aptekting og kluter osv.. hva med deg?

Næ.. det mest nødvendige har jeg vel, tror jeg.. mangler litt stelleprodukter, aptekting og kluter osv.. hva med deg?
Jeg mangler så og si alt. Har blitt endel andre ting vi har måtte prioritere først mtp handling. Men nå har ikke jeg termin før i slutten av april, så håper lille Prinsessa holder seg inne til den tid:p

Jeg mangler så og si alt. Har blitt endel andre ting vi har måtte prioritere først mtp handling. Men nå har ikke jeg termin før i slutten av april, så håper lille Prinsessa holder seg inne til den tid:p
Er jo ikke stress.. vi har jo arvet det meste, og bare kjøpt inn "tilbehør" og det vi mangler.. så har vært heldige!

Er jo ikke stress.. vi har jo arvet det meste, og bare kjøpt inn "tilbehør" og det vi mangler.. så har vært heldige!
Vi får nå første ungen på begge sider, så har ingen å arve ting av. Men har veldig gavmilde foreldre og besteforeldre, så regner med at det fyller seg kjapt opp :)

Vi får nå første ungen på begge sider, så har ingen å arve ting av. Men har veldig gavmilde foreldre og besteforeldre, så regner med at det fyller seg kjapt opp :)
Høres bra ut.. mine foreldre er også veldig gavmilde.. allerede fått en vogn.. og fikk MYE penger av mine besteforeldre til jul :-D godt å ha familie som vil hjelpe!

Back
Topp