Ååååå så kos gleder meg til jeg kan detNå har jeg satt på første vask med babyklær!!! Dette har jeg ventet på lenge og nå klarte jeg ikke vente mer :-D gleder meg til å henge opp å se de søte små klærne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så kos gleder meg til jeg kan detNå har jeg satt på første vask med babyklær!!! Dette har jeg ventet på lenge og nå klarte jeg ikke vente mer :-D gleder meg til å henge opp å se de søte små klærne...
Å, så morsomt!Nå har jeg satt på første vask med babyklær!!! Dette har jeg ventet på lenge og nå klarte jeg ikke vente mer :-D gleder meg til å henge opp å se de søte små klærne...
Kos deg
Den ser jeg har lyst til å ta en dusj selvJa, dusjen var deilig.
Men tok lang tid før jeg sovnet, så ble litt kort tid. Nå er middagen fortært og barnetv er på. Gleder meg til å legge meg i kveld.
Det har jeg gjort også Det er utrolig koselig!<3Nå har jeg satt på første vask med babyklær!!! Dette har jeg ventet på lenge og nå klarte jeg ikke vente mer :-D gleder meg til å henge opp å se de søte små klærne...
Bra gjortJeg tror jeg har spist 7 appelsiner i dag..
Blir en gul babyBra gjort
Haha ! Da lurer jeg på hvilken farge min får xDBlir en gul baby
Hehe, har du en dille?Haha ! Da lurer jeg på hvilken farge min får xD
Nei ikke en spesiell, det skifter hele tia.Hehe, har du en dille?
Kjenner følelsenIngen diller her, men jeg har syyykt spisetrang! Er ikke sulten, men MÅ spise. Jeg mistenker kjedespising fordi det er blitt mye TV i det siste. Mat og TV går hånd i hånd. i dag er det mandag, så jeg strever med meg selv for å ikke hive i meg alt snopet som fins i huset...
Hva har blitt anti?Har bare anti-diller jeg
Hvordan ser en typisk spise dag ut? Føler selv at jeg kjedespiser, småspiser mye..Ingen diller her, men jeg har syyykt spisetrang! Er ikke sulten, men MÅ spise. Jeg mistenker kjedespising fordi det er blitt mye TV i det siste. Mat og TV går hånd i hånd. i dag er det mandag, så jeg strever med meg selv for å ikke hive i meg alt snopet som fins i huset...
Jeg klarer virkelig ikke laks om dagenHva har blitt anti?
Jeg har alltid vært utrolig glad i melk, og salt lakris.. Nå er det bare rart :/ Sjokolade derimot har tatt plassen
Hvordan ser en typisk spise dag ut? Føler selv at jeg kjedespiser, småspiser mye..