Skravletråd

Nå har jeg satt på første vask med babyklær!!! Dette har jeg ventet på lenge og nå klarte jeg ikke vente mer :-D gleder meg til å henge opp å se de søte små klærne...
Å, så morsomt! :-)

Jeg tror jeg har spist 7 appelsiner i dag.. :eek:

Har bare anti-diller jeg :rolleyes:

Ingen diller her, men jeg har syyykt spisetrang! Er ikke sulten, men MÅ spise. Jeg mistenker kjedespising fordi det er blitt mye TV i det siste. Mat og TV går hånd i hånd. :P i dag er det mandag, så jeg strever med meg selv for å ikke hive i meg alt snopet som fins i huset...

Ingen diller her, men jeg har syyykt spisetrang! Er ikke sulten, men MÅ spise. Jeg mistenker kjedespising fordi det er blitt mye TV i det siste. Mat og TV går hånd i hånd. :P i dag er det mandag, så jeg strever med meg selv for å ikke hive i meg alt snopet som fins i huset...
Kjenner følelsen

Ingen diller her, men jeg har syyykt spisetrang! Er ikke sulten, men MÅ spise. Jeg mistenker kjedespising fordi det er blitt mye TV i det siste. Mat og TV går hånd i hånd. :p i dag er det mandag, så jeg strever med meg selv for å ikke hive i meg alt snopet som fins i huset...
Hvordan ser en typisk spise dag ut? Føler selv at jeg kjedespiser, småspiser mye..

Hvordan ser en typisk spise dag ut? Føler selv at jeg kjedespiser, småspiser mye..

I dag har det vært motsatt. :P Har spist to brødskiver, en barneyoghurt og en halv hvitløksbaguette. :P

Når jeg har sånn spisetrang tar jeg meg gjerne ett eller to kjeks ganske ofte. (Nå er pakken tom for lengst naturlig nok) Og så tar jeg meg ofte en skive her og en skive der, en håndfull med nøtter, kavringer... Jeg blir aldri helt sulten, bare går og småspiser sånn hele dagen, men skikkelig mat som middag frister ikke alltid. Det kommer veldig an på hva som er til middag. :P
Og så drikker jeg også som alternativ dersom jeg ikke finner noe å spise. Det kan være melk, sjokolademelk, juice og brus...

Jeg så nå at første marsbaby er født! :O Hun som fødte var under to uker lenger enn meg, men babyen ser jo ut som om den kom til termin, syns jeg. Det er så rart å tenke på, for da er det jo ca sånn min baby ser ut også. Akkurat nå er det jo bare et lite troll som danser zumba og tråkker på blæren min. :P

9 uker til termin!

Back
Topp