Skravletråd

God kveld ! Humøret er på bånn i dag å :( føler meg helt utslitt og skikkelig lei meg.. Heldigvis vet søss å varte opp med taco ❤️

Hvorfor er/var du lei deg? Godt å ha en søster som kan oppmuntre deg. :) Jeg skulle gjerne hatt en av mine søstre her av og til, men de bor timer unna :/

God kveld jenter :) ligger å ser tv i senga, som er i stua ! ga bort sofaen i stad :P

Ja, for det er jo ganske naturlig. :P Hva skjedde?

Jeg ser Gossip Girl, men må være innpå babyverden samtidig. :P Det er ikke SÅ interessant, og noe av det som skjer er bare pinlig. :P
Jeg går og legger meg snart. Er å tett i trynet og klarer ikke ha øynene helt åpne engang.

Ja, for det er jo ganske naturlig. :P Hva skjedde?

Jeg ser Gossip Girl, men må være innpå babyverden samtidig. :P Det er ikke SÅ interessant, og noe av det som skjer er bare pinlig. :P
Jeg går og legger meg snart. Er å tett i trynet og klarer ikke ha øynene helt åpne engang.
Hehe jaja :) vi skal flytte om 2 ukers tid, og skal ikke ha med sofaen, så isteden for å slite med det senere så tok vi det med en gang :D

God morgen :) akkurat kommet fram til min søster! Trur jeg begynner å få jernmangel, har vært så mye svimmel i det siste :(

Blæ, fortsatt syk, så ligger på sofaen og prøver å helbrede meg selv med kakao og appelsin. :P Hva skal man lage til middag, tro... Blir kanskje noe jeg har fryst ned tidligere. :P

Hva skal dere andre ha til middag?

Jeg er litt forbanna en lørdags morgen. Jeg hadde lagt ut noe for salg, ei var interessert og ville kjøpe det om jeg møtte ho et sted. Jeg sa ja fordi jeg skulle dit likevel. Plutselig ville hun by UNDER minstepris, og da tenkte jeg ikke f***! Ble dritsur fordi jeg syns det er frekt å gi uttrykk for at du vil gi prisen som er satt, men så by under etter alt er avtalt. Prisen er allerede langt under det vi ga for det. Hun sa hun ikke hadde råd.... Vel, da syns jeg man skal la være å se på ting en ikke har penger til å kjøpe! Ikke er det en "nyttig" ting heller, så hun burde jo da prioritere litt annerledes....

Blæ. Gravidhormoner spiller litt inn på humøret også, merker jeg. Jeg blir vanligvis ikke så sint for slike ting. :P
Har opplevd det samme selv, og da hadde jeg reist relativt langt for å møte hun som skulle kjøpe. Plutselig pruter hun fra 900 til 500, og sa hun ikke hadde mer, så da tok jeg irritert imot det jeg fikk. :p

Blæ, fortsatt syk, så ligger på sofaen og prøver å helbrede meg selv med kakao og appelsin. :P Hva skal man lage til middag, tro... Blir kanskje noe jeg har fryst ned tidligere. :P

Hva skal dere andre ha til middag?
Her blir det crispy chicken med kinesiske pannekaker og marionetter grønnsaker. Noe av det beste som finnes! :D og så venter jeg på leveranse fra IKEA, så jeg får skrudd opp sprinkelseng og stellekommode. Blir så koselig å få ting på plass :)

Her blir det crispy chicken med kinesiske pannekaker og marionetter grønnsaker. Noe av det beste som finnes! :D og så venter jeg på leveranse fra IKEA, så jeg får skrudd opp sprinkelseng og stellekommode. Blir så koselig å få ting på plass :)
Så digg :D her blir det whatever søss disker opp med :)

Har opplevd det samme selv, og da hadde jeg reist relativt langt for å møte hun som skulle kjøpe. Plutselig pruter hun fra 900 til 500, og sa hun ikke hadde mer, så da tok jeg irritert imot det jeg fikk. :p

Det forstår jeg siden du hadde reist langt for å levere. Jeg hadde sikkert også godtatt da. Derfor syns jeg det er best at folk kommer til meg for å hente for da er det kun dem det går ut over, så jeg prøver å handle etter det. ;)

Nå tenker jeg å dusje før jeg legger meg for å sove et par timer før jeg må hente vesla i barnehagen. ;)

Nå har jeg satt på første vask med babyklær!!! Dette har jeg ventet på lenge og nå klarte jeg ikke vente mer :-D gleder meg til å henge opp å se de søte små klærne...

Back
Topp