Skravletråd

Ja, det gjorde jeg en gang også. ;) Vi stod i kø for å betale da det svartnet for meg, så jeg tok henne under armen ut i bilen og festet henne før jeg gikk inn igjen. ;) Jeg fikk et medfølende blikk da jeg kom inn igjen fra hun som stod i kassen som jeg vet har tvillinger som er et knapp år eldre enn jenta mi. :P

skjønner jeg godt! har gjort det en gang med tantungen min - mora synes det va greit da ungen trassa skikkelig og ij hørt på mora..
ble slutt på trass i nånn uka da ja :p

Super idiotisk å søle! Føler jeg blir så irritert på meg selv, skikkelig unødvendig! Menmen, har fått tørka den på badet og den har våknet til liv, men jeg tørr ikke røre den tilfelle jeg bare gjør vondt værre;) får sende den på rep og iallefall prøve å ta en backup på bilder og div.

Bilen er sin egen saga:D måtte pent finne en ny, og vi har vært veldig heldige, så ja det er virkelig positivt og vi får en trygg bil for oss og barna, føler meg faktisk ikke trygg lenger i den gamle etter EUkontrollen så det er godt vi fant en ny så raskt!

Uff, forkjølelse er ikke no særlig og like før helg! Du får slappe av, poppe c-vitaminer, ladde batteriene og bli frisk fort! Kjedelig å bli forkjøla når man er gravid, jeg synes liksom det henger i ekstra lenge da!

bra det har våkna da værtfall :p
bra dåkk har fått en bil som er tryggere å bedre da :D må no være godt for sjelen det :)

pakker i meg masse C-vitamin å håper på å bli frisk til i morgen egentlig.. skal på hyttetur med kjæresten, bestemor å bestfar ++
men satser på at masse frisk fjell luft og ingen tv gjør susen :) får slappet av i hodet værtfall :)

Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø :(. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull ❤️ pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig :(

Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø :(. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull ❤️ pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig :(

Godt å være hjemme igjen sikkert :)
Hvorfor var det for tidlig å søke om foreldrepenger? Er ikke du 28 uker nå? Jeg har allerede søkt :)

Ja, det har det vært lenge egentlig, men hun blir ALLTID hyper i butikken. Nå nekter hun å sitte i vogna, springer ifra meg, tar på og biter på matvarene... Når vi skal ut sier jeg at nå kan hun ikke springe fordi ute er det mange biler. Hører hun på det? Nei, hun ser bilen vår og springer. Da blir jeg nervøs, noe som uttrykkes gjennom sinne, og så må jeg gripe tak i henne og hive en illsint unge oppi setet sitt.

Nå svartmaler jeg litt, for det er ikke alltid sånn, men noen ganger, spesielt når jeg er ekstra sliten. Bekkenet mitt verket da jeg satte meg i bilen, og jeg tenkte at det er merkelig at man skal være på gråten etter en tur i butikken.
Når jeg var sånn når jeg var liten tok pappa rett og slett å satte fra seg handlevognen, tok meg under armen og gikk derfra. Kan skjønne at det er stas å dra i butikken, og at det er mye som frister for en liten en! Kan jeg spørre om hun hadde vært i barnehagen først? Mange barn er slitne etter en dag i barnehagen og blir derfor trasige når de må bli med i butikken. Det blir slitsomt både for deg og henne, så kanskje det er lurt å få lagt inn en handletur før du henter henne? Evt. Få pappa til å hente? :)

Her er det også -7 og masse snø, i tillegg til at hele tunet jeg bor på ikke er målet enda. Unner ikke de som har født i år å gå ut på trilletur nå! Må være grisetungt.

Hvor langt er du på vei? Jeg fikk vite at jeg bare måtte ha terminbekreftelse fra lege eller jordmor etter 27 fullgåtte, og at jeg deretter kunne søke :)

Når jeg var sånn når jeg var liten tok pappa rett og slett å satte fra seg handlevognen, tok meg under armen og gikk derfra. Kan skjønne at det er stas å dra i butikken, og at det er mye som frister for en liten en! Kan jeg spørre om hun hadde vært i barnehagen først? Mange barn er slitne etter en dag i barnehagen og blir derfor trasige når de må bli med i butikken. Det blir slitsomt både for deg og henne, så kanskje det er lurt å få lagt inn en handletur før du henter henne? Evt. Få pappa til å hente? :)

Nei, da hadde vi vært hjemme hele dagen. ;) Ja, jeg skjønner at hun blir giret, mye spennende, men hallo! Følg ÉN beskjed, da! :P
Som regel prøver jeg å handle før jeg henter. Mannen er reist i Nordsjøen. :/

God morgen :) Blir så imponert av de barna på junior MasterChef! De kan liksom mere enn meg som er kokk ...

Jeg er litt forbanna en lørdags morgen. Jeg hadde lagt ut noe for salg, ei var interessert og ville kjøpe det om jeg møtte ho et sted. Jeg sa ja fordi jeg skulle dit likevel. Plutselig ville hun by UNDER minstepris, og da tenkte jeg ikke f***! Ble dritsur fordi jeg syns det er frekt å gi uttrykk for at du vil gi prisen som er satt, men så by under etter alt er avtalt. Prisen er allerede langt under det vi ga for det. Hun sa hun ikke hadde råd.... Vel, da syns jeg man skal la være å se på ting en ikke har penger til å kjøpe! Ikke er det en "nyttig" ting heller, så hun burde jo da prioritere litt annerledes....

Blæ. Gravidhormoner spiller litt inn på humøret også, merker jeg. Jeg blir vanligvis ikke så sint for slike ting. :P

God helg alle sammen.
Har dere noen planer for helgen?
Her skal det bare slappes av :)

Jeg er litt forbanna en lørdags morgen. Jeg hadde lagt ut noe for salg, ei var interessert og ville kjøpe det om jeg møtte ho et sted. Jeg sa ja fordi jeg skulle dit likevel. Plutselig ville hun by UNDER minstepris, og da tenkte jeg ikke f***! Ble dritsur fordi jeg syns det er frekt å gi uttrykk for at du vil gi prisen som er satt, men så by under etter alt er avtalt. Prisen er allerede langt under det vi ga for det. Hun sa hun ikke hadde råd.... Vel, da syns jeg man skal la være å se på ting en ikke har penger til å kjøpe! Ikke er det en "nyttig" ting heller, så hun burde jo da prioritere litt annerledes....

Blæ. Gravidhormoner spiller litt inn på humøret også, merker jeg. Jeg blir vanligvis ikke så sint for slike ting. :P
Det hadde jeg blitt irritert for også!

God kveld ! Humøret er på bånn i dag å :( føler meg helt utslitt og skikkelig lei meg.. Heldigvis vet søss å varte opp med taco ❤️

Back
Topp