Skravletråd

Er det trass på gang? :/

Ja, det har det vært lenge egentlig, men hun blir ALLTID hyper i butikken. Nå nekter hun å sitte i vogna, springer ifra meg, tar på og biter på matvarene... Når vi skal ut sier jeg at nå kan hun ikke springe fordi ute er det mange biler. Hører hun på det? Nei, hun ser bilen vår og springer. Da blir jeg nervøs, noe som uttrykkes gjennom sinne, og så må jeg gripe tak i henne og hive en illsint unge oppi setet sitt.

Nå svartmaler jeg litt, for det er ikke alltid sånn, men noen ganger, spesielt når jeg er ekstra sliten. Bekkenet mitt verket da jeg satte meg i bilen, og jeg tenkte at det er merkelig at man skal være på gråten etter en tur i butikken.

nei huffda! hørtes ikke ut som noe koselig! nesten så det høres ut som hun skulle fått satt seg i bilen om hun startet sånn ofte.. er ikke noe kjekt med trass :/

skjønner godt du blir lei for å si sånn..

Heisann damer :) hvordan har dagen deres vært?:)
Veldig dårlig idag.. bekkenet er vondt, og har pådratt meg en strekk i nakken.. tårene spretter når jeg prøver å reise meg fra sofaen! Håper på jobbform imorra, men begynner virkelig å tvile.. og da må jeg vel til legen for å få sykemelding

Ja, det har det vært lenge egentlig, men hun blir ALLTID hyper i butikken. Nå nekter hun å sitte i vogna, springer ifra meg, tar på og biter på matvarene... Når vi skal ut sier jeg at nå kan hun ikke springe fordi ute er det mange biler. Hører hun på det? Nei, hun ser bilen vår og springer. Da blir jeg nervøs, noe som uttrykkes gjennom sinne, og så må jeg gripe tak i henne og hive en illsint unge oppi setet sitt.

Nå svartmaler jeg litt, for det er ikke alltid sånn, men noen ganger, spesielt når jeg er ekstra sliten. Bekkenet mitt verket da jeg satte meg i bilen, og jeg tenkte at det er merkelig at man skal være på gråten etter en tur i butikken.
Off.. det der kan ikke være lett! Og når man har vondt er også nervene mer på helspenn :-( temperamentet er ikke lett å styre da!

Off.. det der kan ikke være lett! Og når man har vondt er også nervene mer på helspenn :-( temperamentet er ikke lett å styre da!

Nei, det er ekstremt vanskelig å holde seg rolig til tider.

Det har roet seg nå, heldigvis. Uff, hun kom springende inn istad, livredd fordi det var visst noe skummelt på rommet. Aldri sett henne sånn før på kvelden. :/ Hun hoppet gråtende opp i armene mine.
Måtte ligge inne med henne til hun sovnet, stakkars. <3

Det har roet seg nå, heldigvis. Uff, hun kom springende inn istad, livredd fordi det var visst noe skummelt på rommet. Aldri sett henne sånn før på kvelden. :/ Hun hoppet gråtende opp i armene mine.
Off.. Stakar!! :-(

uffda :( ikke alltid greit å være liten (elr stor forsovidt) håper hun får sove godt nå da :)

Heisann damer :) hvordan har dagen deres vært?:)
Har brukt dagen til blant annet å sørge over min Mac maskin, har klumsa det skikkelig til å søkt kaffe rett i tastaturet! Enda værre er det med familiebilen som fikk dødsdommen på EU-test i uka som var, 20 000 skal til for å redde den, så i dag har vi faktisk handla ny brukt bil av nyere og bedre stand. Det var i det hele og store kaoset veldig spennende og vi gleder oss til å endelig få bilen! Her skjer det litt av hvert, nå kjenner jeg at det er helt greit at ting roer seg fremover:) ingen flere overraskelser, pliiis!
Hva har du brukt dagen til?;)

Har brukt dagen til blant annet å sørge over min Mac maskin, har klumsa det skikkelig til å søkt kaffe rett i tastaturet! Enda værre er det med familiebilen som fikk dødsdommen på EU-test i uka som var, 20 000 skal til for å redde den, så i dag har vi faktisk handla ny brukt bil av nyere og bedre stand. Det var i det hele og store kaoset veldig spennende og vi gleder oss til å endelig få bilen! Her skjer det litt av hvert, nå kjenner jeg at det er helt greit at ting roer seg fremover:) ingen flere overraskelser, pliiis!
Oi! Så uflaks! Men gøy med ny bil da! Hva har dere kjøpt?

åneei :o såå kjedelig da! får ikke til å berge den om du evt tørker tastaturet? (ikke bruke dataen å sette den en varm plass?)
kanskje like greit at bilen streika når dere fant en bedre en?:) om man skal se det positivet i det - selv om det sikkert ble dyrt :) håpe det går rolig framover nå da :)

brukt dagen til å først slite meg på skolen, for så å klar å sovne i fritimen å ikke våkne før kl4 (rakk ikke siste timen)
tror jeg brygger på en forkjølelse for er helt tom for energi for dagen :/

åneei :eek: såå kjedelig da! får ikke til å berge den om du evt tørker tastaturet? (ikke bruke dataen å sette den en varm plass?)
kanskje like greit at bilen streika når dere fant en bedre en?:) om man skal se det positivet i det - selv om det sikkert ble dyrt :) håpe det går rolig framover nå da :)

brukt dagen til å først slite meg på skolen, for så å klar å sovne i fritimen å ikke våkne før kl4 (rakk ikke siste timen)
tror jeg brygger på en forkjølelse for er helt tom for energi for dagen :/
Super idiotisk å søle! Føler jeg blir så irritert på meg selv, skikkelig unødvendig! Menmen, har fått tørka den på badet og den har våknet til liv, men jeg tørr ikke røre den tilfelle jeg bare gjør vondt værre;) får sende den på rep og iallefall prøve å ta en backup på bilder og div.

Bilen er sin egen saga:D måtte pent finne en ny, og vi har vært veldig heldige, så ja det er virkelig positivt og vi får en trygg bil for oss og barna, føler meg faktisk ikke trygg lenger i den gamle etter EUkontrollen så det er godt vi fant en ny så raskt!

Uff, forkjølelse er ikke no særlig og like før helg! Du får slappe av, poppe c-vitaminer, ladde batteriene og bli frisk fort! Kjedelig å bli forkjøla når man er gravid, jeg synes liksom det henger i ekstra lenge da!

nei huffda! hørtes ikke ut som noe koselig! nesten så det høres ut som hun skulle fått satt seg i bilen om hun startet sånn ofte.. er ikke noe kjekt med trass :/

skjønner godt du blir lei for å si sånn..

Ja, det gjorde jeg en gang også. ;) Vi stod i kø for å betale da det svartnet for meg, så jeg tok henne under armen ut i bilen og festet henne før jeg gikk inn igjen. ;) Jeg fikk et medfølende blikk da jeg kom inn igjen fra hun som stod i kassen som jeg vet har tvillinger som er et knapp år eldre enn jenta mi. :P

Back
Topp