Skravletråd

Nå sitter jeg å ser på fødeavdelingen og strikker en liten genser ♡ Etterpå skal jeg i en begravelse..
Hva med deg? :)
Fødeavd her og, men har sett episoden før.. tenkte å kikke/sette meg inn i den nye symaskina mi, og vaske stoffene til babynest.. og kanskje lage en mal til det... se hva jeg klarer - mye vondt idag..

Hvilken genser strikker du?

Fødeavd her og, men har sett episoden før.. tenkte å kikke/sette meg inn i den nye symaskina mi, og vaske stoffene til babynest.. og kanskje lage en mal til det... se hva jeg klarer - mye vondt idag..

Hvilken genser strikker du?

Jeg og har lyst til å lage babynest, men skal gjøre meg ferdig med strikkinga først.
Uff, ikke greit når du plages slik. Håper du føler deg bedre utover dagen :)

Bildet ble skjevt her, men jeg holder hvertfall på med dette settet :)

Vedlegg

• 1421918275722.jpg
    1421918275722.jpg
    64,3 KB · Visninger: 15
Jeg og har lyst til å lage babynest, men skal gjøre meg ferdig med strikkinga først.
Uff, ikke greit når du plages slik. Håper du føler deg bedre utover dagen :)

Bildet ble skjevt her, men jeg holder hvertfall på med dette settet :)
Det var nydelig :-D mamma har strikket mye, og jeg har strikket litt.. så nå skal jeg lære meg å sy :-P

Holder på å strikke noen siklesmekker da.. på kveldstid når jeg ser på tv.. :-)

Det var nydelig :-D mamma har strikket mye, og jeg har strikket litt.. så nå skal jeg lære meg å sy :-P

Holder på å strikke noen siklesmekker da.. på kveldstid når jeg ser på tv.. :-)

Kjekt å ha noe å gjøre på foran tven ja :)
Her er både kommende bestemødre og oldemødre i gang så det blir nok mye fint til lille :) De er heldige :)

Endelig litt tidelig oppe i dag :) sovna ikke før 4 så det var hardt ! Men 7 timers biltur om noen timer !

Kjekt å ha noe å gjøre på foran tven ja :)
Her er både kommende bestemødre og oldemødre i gang så det blir nok mye fint til lille :) De er heldige :)
De er kjempeheldige.. har sagt til mamma at hun heller skal strikke litt større str nå - på sommern blir jo ikke disse ulldressene brukt så mye.. :-)

De er kjempeheldige.. har sagt til mamma at hun heller skal strikke litt større str nå - på sommern blir jo ikke disse ulldressene brukt så mye.. :-)

Ja, er lurt å strikke noe til høsten og vinteren, blir nok mye brukt da :) Klær er hvertfall det siste jeg tror det blir mangel på her, hehe :)

Nettop vært på ultralyd :) er uke 29+3 og skulle sjekke at morkaken hadde flyttet seg bort fra mormunnen så jeg kan føde naturlig. Det hadde den, men fikk også beskjed om at jeg hadde blodansamlinger i morkaken, såkalte sjøer, så skal til ny ultralyd med lege om tre uker. Heldigvis står alt bra til med nurket, så jeg er ikke bekymret :) bare hyggelig å få hilse på flere ganger så lenge hun vokser og har det fint! :)

Tusen takk :-D Ja, det kokte litt her.. vet jo at han har en tøff periode på jobb da, men han fikk veldig dårlig samvittighet.. men har hatt det veldig koselig ute.. mye vondt og helt utslitt nå!
Jeg er i en veldig lik situasjon, så skjønner godt hva du mener!!:)

Nettop vært på ultralyd :) er uke 29+3 og skulle sjekke at morkaken hadde flyttet seg bort fra mormunnen så jeg kan føde naturlig. Det hadde den, men fikk også beskjed om at jeg hadde blodansamlinger i morkaken, såkalte sjøer, så skal til ny ultralyd med lege om tre uker. Heldigvis står alt bra til med nurket, så jeg er ikke bekymret :) bare hyggelig å få hilse på flere ganger så lenge hun vokser og har det fint! :)
Oi, det har jeg ikke hørt om før! Men bra alt står bra til, og at du blir fulgt godt opp :)

Kan jeg spørre hvor mye dere har i str 50? Akkurat nå har jeg en joggedress, en kosebukse, to strømpebukser og to bodyer.. Tenkte kanskje å skaffe en pysj også, men har null erfaring på hvor mye de trenger den første tiden :)

Jada.. vi skal ut å spise.. hadde bare forventet athan hadde gjort litt mer ut av bursdagen min (sa såvidt gratulerer før han dro på jobb i morrest, jobbet overtid, ringte hjem for å høre om jeg hadde laget middag før han kom på at jeg har bursdag og vips.. jeg lå og gråt da han kom hjem :p)
Åå gratulerer med dagen som var i går! Skjønner den når man er gravid og hormonell, uff synes synd på deg! Håper dagen ble bra likevel for dere:)

Back
Topp