Skravletråd

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)

Hva har du gjort i Stavanger?

Jeg og vesla har nettopp spist middag, og nå ville hun ut, så da gjør vi vel det. ;) Hun ble sendt hjem med feber i dag, men er feberfri i dag, så på fredag skal hun sikkert i barnehagen igjen om det ikke endrer seg. Torsdag har hun fri. ;)

Hva har du gjort i Stavanger?

Jeg og vesla har nettopp spist middag, og nå ville hun ut, så da gjør vi vel det. ;) Hun ble sendt hjem med feber i dag, men er feberfri i dag, så på fredag skal hun sikkert i barnehagen igjen om det ikke endrer seg. Torsdag har hun fri. ;)
Besøkt noen venninner :) også møtt en fra forumet

Idag er jeg skikkelig hormonell..! Lei meg for alt of mannen har fått gjennomgå.. ikke helt uten grunn, men likevel..!

Ja, sykt tiltak! Derfor det tok 6 måneder å komme seg dit. :P Heldigvis ga mannen meg et spark bak. :P
Hehehe.. det skjer ikke her..! Kanskje jeg får mamma til å farge håret mitt når hun kommer på besøk i mars.. bare langt hår, så det kan jo egentlig bare vokse.. ikke noen krise.. var vel hos frisøren før sommern en gang :-P

Uff, det er trasig. :/ Håper det roer seg nå til kvelden.
Jada.. vi skal ut å spise.. hadde bare forventet athan hadde gjort litt mer ut av bursdagen min (sa såvidt gratulerer før han dro på jobb i morrest, jobbet overtid, ringte hjem for å høre om jeg hadde laget middag før han kom på at jeg har bursdag og vips.. jeg lå og gråt da han kom hjem :-P)

Jada.. vi skal ut å spise.. hadde bare forventet athan hadde gjort litt mer ut av bursdagen min (sa såvidt gratulerer før han dro på jobb i morrest, jobbet overtid, ringte hjem for å høre om jeg hadde laget middag før han kom på at jeg har bursdag og vips.. jeg lå og gråt da han kom hjem :-P)
Gratulerer så masse med dagen!:) Jeg forstår deg godt jeg! Vi kan være litt hormonelle nå, og da er dette sårende. Dagen skal jo være DIN, og da er det kos å bli gjort stas på!:) Kos dere masse ute!

Gratulerer så masse med dagen!:) Jeg forstår deg godt jeg! Vi kan være litt hormonelle nå, og da er dette sårende. Dagen skal jo være DIN, og da er det kos å bli gjort stas på!:) Kos dere masse ute!
Tusen takk :-D Ja, det kokte litt her.. vet jo at han har en tøff periode på jobb da, men han fikk veldig dårlig samvittighet.. men har hatt det veldig koselig ute.. mye vondt og helt utslitt nå!

Har du bursdag i dag? Gratulerer så mye! :)

Så leit. :/ Håper han får gjort opp for seg, da. ;) Hvor gikk dere for å spise?

Jada.. vi skal ut å spise.. hadde bare forventet athan hadde gjort litt mer ut av bursdagen min (sa såvidt gratulerer før han dro på jobb i morrest, jobbet overtid, ringte hjem for å høre om jeg hadde laget middag før han kom på at jeg har bursdag og vips.. jeg lå og gråt da han kom hjem :p)
Gratulerer såå mye med dagen! Håper den ble fin selv om han tabba seg litt ut!

Back
Topp