Skravletråd

Og forresten - lite erfaring med sånt jeg og, men et sted må man begynne ;-)

Skal begynne på nest jeg også! Kjøpte stoff i dag som jeg har vasket og er klart for og klippes opp :) Syntes det ser veldig enkelt ut faktisk :P Litt tålmodighet med det kantbåndet bare :rolleyes:

Skal begynne på nest jeg også! Kjøpte stoff i dag som jeg har vasket og er klart for og klippes opp :) Syntes det ser veldig enkelt ut faktisk :P Litt tålmodighet med det kantbåndet bare :rolleyes:
Så gøy! Har du bilde av stoffene? :-)

Sant det :-) men stress å kjøpe symaskin bare for å lage babynest :-P hehe. Kunne nok vært greit å ha, men ser ikke behov. Kanskje om noen år :-P
Jada, men jeg brukte min gamle litt da.. la opp gardiner og reparerte litt.. og så skal jeg prøve meg på noen siklesmekker og kanskje noen bodyer.. får se hvor ivrig jeg blir :-P

Så gøy! Har du bilde av stoffene? :)
Kan ta bilde i morgen :) Tenkte og lage et dust og rolig et, også et gøyalt :) Så blir et lyse rosa og lyse blått (veldig lyse) Og et som er giraff mønstret :D

Kan ta bilde i morgen :) Tenkte og lage et dust og rolig et, også et gøyalt :) Så blir et lyse rosa og lyse blått (veldig lyse) Og et som er giraff mønstret :D
Kult! Gleder meg til å se! Gøy å se hva andre lager!

Hmmm. Noen som har tips om regntrekk som passer til diverse vogner? Kjøpte en brukt vogn. Polsk tror jeg den var. Men nå sliter jeg jo litt med å finne regntrekk. Ser det er mange, men dei som jeg har funnet hører liksom til sitt merke vogn. Vil helst ha sånn mørkt/svart med åpning i sittedelen. Ikke sånn tett gjennomsiktig.

Tenkte billig og grei vogn når jeg kjøpte den, men tenkte jo ikke på tilbehøret som er verre å skaffe :-P hehe

1421264452017.jpg Dette har vi :)

Hmmm. Noen som har tips om regntrekk som passer til diverse vogner? Kjøpte en brukt vogn. Polsk tror jeg den var. Men nå sliter jeg jo litt med å finne regntrekk. Ser det er mange, men dei som jeg har funnet hører liksom til sitt merke vogn. Vil helst ha sånn mørkt/svart med åpning i sittedelen. Ikke sånn tett gjennomsiktig.

Tenkte billig og grei vogn når jeg kjøpte den, men tenkte jo ikke på tilbehøret som er verre å skaffe :-P hehe

sett på coop obs? mener det var der jeg så noen universale regntrwkk til vogn :)

Søk på universal regntrekk kanskje?

Søk på universal regntrekk kanskje?

Er det jeg har gjort på nett til nå. Men har enten bare funnet sånne blanke tette, eller bare sånne universell til Simo, til brio osv :-P men har ikke sett så mye enda altså :-) men tenkte å spør her først tilfelle noen hadde gode tips før jeg leitet meg i hel :-P

Vi har regntrekk som vi fikk med emmaljungavognen og den kan knapt kalles regntrekk! Regner det mye blir det klissvått likevel, så vi skulle også hatt et. ;)

Skjønner.. jeg har nok litt mer overskudd enn du har, men når jeg jobber har jeg ikke sjans på kvelden.. og lite dagen etter.. men håper å få ryddet klesskapet mitt ila uka.. fått endel barneutstyr osv vi ikke har funnet plass til enda, derfor det er litt bomba..!

Er det utmattelse du er sykemeldt for eller har du andre plager?

Her blir alt som ikke har en fast plass hevet inn på soverommet eller i boden. :P

Jeg har bekkenløsning også, men det er trøttheten som er verst på jobb. På slutten av arbeidstiden min sist fredag holdt jeg på å sovne stående. :P

Vi har regntrekk som vi fikk med emmaljungavognen og den kan knapt kalles regntrekk! Regner det mye blir det klissvått likevel, så vi skulle også hatt et. ;)

Regner jo endel i løpet av året. Vertfall her på Vestlandet som jeg bor. Så tror regntrekk er en ganske nødvendighet :-)

Her blir alt som ikke har en fast plass hevet inn på soverommet eller i boden. :P

Jeg har bekkenløsning også, men det er trøttheten som er verst på jobb. På slutten av arbeidstiden min sist fredag holdt jeg på å sovne stående. :P
Her ble det opprinnelig satt i kjellern, men siden vi skal begynne og rive for totalrenovering prøver jeg å omorganisere slik at vi får plass til mest mulig her oppe i kriker og kroker.. skal rydde uteboden, men så langt har jeg ikke kommet

Akkurat nå rydder mannen huset, mens jeg tar bobblebad og ser på fødeTV, med cola og is:D
helt grei arbeidsfordeling. Hva gjør dere?

Akkurat nå rydder mannen huset, mens jeg tar bobblebad og ser på fødeTV, med cola og is:D
helt grei arbeidsfordeling. Hva gjør dere?
Sitter i sofaen ja.. prøver å tenke ut hva jeg skal ønske meg til kveldsmat.. mannen sitter å legger ut opodrag på finn.no

Kjeder meg og er rastløs i dag. Så har akkurat skrevet på en del forskjellige tråder her inne :-P hehe.

Tankene går og på faren for stor unge inni magehuset. I følge sf målingene til jm, så kunne jeg i følge den røde streken være 29-30 uker når jeg var 23 uker. Og i dag når jeg er 27 uker så sier streken 35 uker. Så ligger en del over gjennomsnittet. Men men. Skal på vekstkontroll 18 feb, men det er jo leeeenge til :-P

Back
Topp