God kveldvært ute å trent i dag
kveldsmaten ble en ananas og gulrøtter og dipp
![]()
Her ble det også gulrøtter og dipp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldvært ute å trent i dag
kveldsmaten ble en ananas og gulrøtter og dipp
![]()
Lykke tilSkal på 3D ultralyd i morgen!! Gleder meg sååå til å se gutten vår igjen!! Lys våken... Alltid det når jeg er spent..
Flinke vi erHer ble det også gulrøtter og dipp![]()
Flinke vi er![]()
Flink !! Har heldigvis ikke noe sånt herJa!
Egentlig hadde jeg lyst til å tømme chipsposen i skapet.![]()
Nei må ha ny til helgensjokolade herkjøpte den som lørdags godteri meen frista ikke da.. og den kan jo ikke ligge heelt til helga he he
![]()
Nei må ha ny til helgen![]()
Bra det dajepp! he he..
er ikke like godt som før.. smaksløkene mine har visst forandra sæmen kanskje liksågreit.. går ikke så mye av usunne ting da..
![]()
Sov nok.. eller.. mulig jeg var våken, men prøver å ikke gå inn på tlf om natta for da er det mye vanskeligere å sovne igjen...sover dere?.. får ikke sove her å kjeder meg![]()
Sov nok.. eller.. mulig jeg var våken, men prøver å ikke gå inn på tlf om natta for da er det mye vanskeligere å sovne igjen...
Skjønner.. man er forskjellige.. hvis jeg får lys i ansiktet blir jeg lys våken.. så går på do i bekmørketmotsatt sånn jeg.. blir trøtt av å ligge på tlfom jeg ikke sovner kan jeg ligge å vri mæ hele nattan uten å få sov i det heletatt..
Gøy å se på stoff! Var på stoff og stil i helga, og skulle gjerne hatt mer tid der! Men fikk kjøpt til babynest da! Du må ta bilde av stoffene om du kjøper da!Her har jeg akkurat ringt legen å fått vite verdiene jeg hadde på glukosebelastningen sist onsdag. Heldigvis fine. Og skal om noen timer til sykehuset med typen. Han skal inn å sjekke om han kan operere foten sin. Etterpå skal vi se etter stoff. Har lurt mor mi til å prøve å lage babynest til meg. Men stoffa hun hadde hjemme var gamle og i knalske farger. Sånn 70-80 tallsfargerhehe