God kveld vært ute å trent i dag kveldsmaten ble en ananas og gulrøtter og dipp
Her ble det også gulrøtter og dipp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld vært ute å trent i dag kveldsmaten ble en ananas og gulrøtter og dipp
Lykke tilSkal på 3D ultralyd i morgen!! Gleder meg sååå til å se gutten vår igjen!! Lys våken... Alltid det når jeg er spent..
Flinke vi erHer ble det også gulrøtter og dipp
Flinke vi er
Flink !! Har heldigvis ikke noe sånt herJa!
Egentlig hadde jeg lyst til å tømme chipsposen i skapet.
Nei må ha ny til helgensjokolade her kjøpte den som lørdags godteri meen frista ikke da.. og den kan jo ikke ligge heelt til helga he he
Nei må ha ny til helgen
Bra det dajepp! he he..
er ikke like godt som før.. smaksløkene mine har visst forandra sæ men kanskje liksågreit.. går ikke så mye av usunne ting da..
Sov nok.. eller.. mulig jeg var våken, men prøver å ikke gå inn på tlf om natta for da er det mye vanskeligere å sovne igjen...sover dere?.. får ikke sove her å kjeder meg
Sov nok.. eller.. mulig jeg var våken, men prøver å ikke gå inn på tlf om natta for da er det mye vanskeligere å sovne igjen...
Skjønner.. man er forskjellige.. hvis jeg får lys i ansiktet blir jeg lys våken.. så går på do i bekmørketmotsatt sånn jeg.. blir trøtt av å ligge på tlf om jeg ikke sovner kan jeg ligge å vri mæ hele nattan uten å få sov i det heletatt..
Gøy å se på stoff! Var på stoff og stil i helga, og skulle gjerne hatt mer tid der! Men fikk kjøpt til babynest da! Du må ta bilde av stoffene om du kjøper da!Her har jeg akkurat ringt legen å fått vite verdiene jeg hadde på glukosebelastningen sist onsdag. Heldigvis fine. Og skal om noen timer til sykehuset med typen. Han skal inn å sjekke om han kan operere foten sin. Etterpå skal vi se etter stoff. Har lurt mor mi til å prøve å lage babynest til meg. Men stoffa hun hadde hjemme var gamle og i knalske farger. Sånn 70-80 tallsfarger hehe