Skravletråd

Her ble det masse forskjellig søppel mat :P

Sov nok.. eller.. mulig jeg var våken, men prøver å ikke gå inn på tlf om natta for da er det mye vanskeligere å sovne igjen...

motsatt sånn jeg.. blir trøtt av å ligge på tlf :) om jeg ikke sovner kan jeg ligge å vri mæ hele nattan uten å få sov i det heletatt..

motsatt sånn jeg.. blir trøtt av å ligge på tlf :) om jeg ikke sovner kan jeg ligge å vri mæ hele nattan uten å få sov i det heletatt..
Skjønner.. man er forskjellige.. hvis jeg får lys i ansiktet blir jeg lys våken.. så går på do i bekmørket :-P

Her har jeg akkurat ringt legen å fått vite verdiene jeg hadde på glukosebelastningen sist onsdag. Heldigvis fine. Og skal om noen timer til sykehuset med typen. Han skal inn å sjekke om han kan operere foten sin. Etterpå skal vi se etter stoff. Har lurt mor mi til å prøve å lage babynest til meg. Men stoffa hun hadde hjemme var gamle og i knalske farger. Sånn 70-80 tallsfarger :-P hehe

Vasking.. :)

Lunsj med ei venninne, og så ble det selvfølgelig litt klær til lillegutt etterpå.. salgsstativene er vanskelig å gå forbi!

Her har jeg akkurat ringt legen å fått vite verdiene jeg hadde på glukosebelastningen sist onsdag. Heldigvis fine. Og skal om noen timer til sykehuset med typen. Han skal inn å sjekke om han kan operere foten sin. Etterpå skal vi se etter stoff. Har lurt mor mi til å prøve å lage babynest til meg. Men stoffa hun hadde hjemme var gamle og i knalske farger. Sånn 70-80 tallsfarger :-P hehe
Gøy å se på stoff! Var på stoff og stil i helga, og skulle gjerne hatt mer tid der! Men fikk kjøpt til babynest da! Du må ta bilde av stoffene om du kjøper da!

Back
Topp