Skravletråd

Har vært hos legen i dag siden jeg har hatt litt blødninger siden lørdagskveld. Alt så heldigvis fint ut, men jeg ble sykmeldt og fikk streng beskjed om å ta det med ro. Har hatt en del ubehagelige kynnere de siste ukene så ikke vits å ta noen sjanser :)
Hvordan går det? :)

Hvordan går det? :)

Har heldigvis ikke hatt flere blødninger :) Kynnerne er derimot veldig ubehagelige så greit at jeg er sykmeldt. Kjenner de blir hyppigere og vondere med en gang jeg begynner å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen..
Men jeg priser meg lykkelig over at lillegull sparker og turner der inne :)
Takk som spør ♡

Har heldigvis ikke hatt flere blødninger :) Kynnerne er derimot veldig ubehagelige så greit at jeg er sykmeldt. Kjenner de blir hyppigere og vondere med en gang jeg begynner å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen..
Men jeg priser meg lykkelig over at lillegull sparker og turner der inne :)
Takk som spør ♡
Så bra :) jeg får heldigvis bare kinnene hvis jeg må skikkelig på do også reiser meg :P

I dag elsker jeg mannen min litt. :P han lot meg dra meg i senga til halv tolv slik at jeg våkner til lyset! :P

Nå venter vi litt på ekstremværet vi ble lovet. ;) Det har begynt å blåse litt nå, men er langt fra storm ennå.

Her har det stormet i mange timer. Vertfall 5-6 timer. Til og med en periode strømmen forsvant :-( kjedelig med slikt vær.

Er det storm hos dere ? Her er det bare å holde seg inne! Under dyna med idrettsgallan og tente lys ❤️

God morgen :D planer for dagen? Her er det snart egg og bacon til frokost, også tour de ski:) så skal vi se på huset vårt etterpå, som holder på å bli bygd :)

Her er det snart middag. Blir sosekjøtt, så det er deilig med noe som lager seg selv. Vesla ser spøkelset Laban på nettbrett. :P Ingen planer i dag egentlig, og det er godt. ;) Jeg fikk sove til halv 11 i dag også! Mannen er så snill disse dagene, men jeg mistenker at han samler inn bonuspoeng slik at han får sett ski og fotball. :P Og det får han såklart da. ;)

God morgen :D planer for dagen? Her er det snart egg og bacon til frokost, også tour de ski:) så skal vi se på huset vårt etterpå, som holder på å bli bygd :)

Så spennende med husbygging! Når tror dere at dere får flytte inn?

Noen som så på liv og død på tv Norge nå? Tror hormonene mine løper litt løpsk .. Jeg gråt gjennom store deler av programmet :p

Samme her...

:P

Jeg tror ikke jeg orker å se det. Griner jo nesten bare av reklamen fordi det er barn der. :P Vi har nettopp sett de to siste episodene av sesong 3 av Grimm. Jeg er fryktelig skuffet!

Skal på 3D ultralyd i morgen!! Gleder meg sååå til å se gutten vår igjen!! Lys våken... Alltid det når jeg er spent..

Back
Topp