0
03okt2011
Guest
Det samme gjør vi, er så utrolig deilig å vite hva man skal ha hver dag og at alt er handlet innJa det er vanskelig ! Her setter vi opp meny for hele uka, hver søndag og handler hver mandag pasta i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme gjør vi, er så utrolig deilig å vite hva man skal ha hver dag og at alt er handlet innJa det er vanskelig ! Her setter vi opp meny for hele uka, hver søndag og handler hver mandag pasta i dag
Så kjekt! Vi prøver på å planlegge, men litt for lite disiplin her i gården til å holde dem;p heheJa det er vanskelig ! Her setter vi opp meny for hele uka, hver søndag og handler hver mandag pasta i dag
Så flott! Jeg har bare vært på jobb, kjørt bil, vært på styremøte og lufta bikkja.. hjemme om 20 minutter.. veldig sliten så godt å tenke på at jeg har fri imorraHalloen! Barnehage er virkelig en fantastisk oppfinnelse! Jenta vår har vært der i to dager nå, og jeg har hatt veldig lite vondt disse dagene og har kunnet sove/slappe av når jeg vil. Idag har jeg laget rundstykker og brøddeig står til heving.
Har dere hatt en fin dag?
Ser på CæsarFødeavdelingen på FEM!
Fødeavdelingen på FEM!
Nattinatt Kos deg med massasje!Jeg må legge meg nå Er så trøtt! Skal først syte meg til massasje fra mannen før jeg sovner. natta!
Nattinatt Kos deg med massasje!
Så koselig Mannen min jobber borte. Og de 5 dagene han er på jobb, føles det ut som jeg mangler halve meg. Er så rart.. Ihvertfall nå i svangerskapet føler jeg meg så sårbar uten han! Lukter på tingene hans og sånnÅh, det var deilig! Jeg fikk en lang massasje også til en forandring. Han blir som regel lei veldig fort. Ikveld er jeg lovet stryking på ryggen, så jeg gleder meg. Jeg er ekstrem følsom, da, og nyter bare det at han stryker meg på låret, hånden, you name it.
Så koselig Mannen min jobber borte. Og de 5 dagene han er på jobb, føles det ut som jeg mangler halve meg. Er så rart.. Ihvertfall nå i svangerskapet føler jeg meg så sårbar uten han! Lukter på tingene hans og sånn
Så håper det blir tid til noen massasjer i helgen så jeg får "fyllet opp"
Så koselig Mannen min jobber borte. Og de 5 dagene han er på jobb, føles det ut som jeg mangler halve meg. Er så rart.. Ihvertfall nå i svangerskapet føler jeg meg så sårbar uten han! Lukter på tingene hans og sånn
Så håper det blir tid til noen massasjer i helgen så jeg får "fyllet opp"
Vanligvis så pleier det og være sånn her også Men ikke nå når jeg er gravid!Sånn var det for meg før også, men nå har han jobbet borte i to uker i slengen i 2-3 år, så nå er det av og til litt godt at han reiser. I hvert fall om jeg har vært mye sur/irritabel. Jeg savner han så klart, og på reisedagen prøver jeg å fortrenge at han skal dra.