Skravletråd

Ja det er vanskelig ! Her setter vi opp meny for hele uka, hver søndag og handler hver mandag :) pasta i dag
Det samme gjør vi, er så utrolig deilig å vite hva man skal ha hver dag og at alt er handlet inn:)

Har vært hos legen i dag siden jeg har hatt litt blødninger siden lørdagskveld. Alt så heldigvis fint ut, men jeg ble sykmeldt og fikk streng beskjed om å ta det med ro. Har hatt en del ubehagelige kynnere de siste ukene så ikke vits å ta noen sjanser :)

Heisann.. vært på jobb idag og er på vei til et styremøte i en organisasjon jeg er med i.. kommer nok ikke hjem før ca 22 i kveld... men imorra har jeg fri og skal hente meg inn..

Halloen! ;) Barnehage er virkelig en fantastisk oppfinnelse! Jenta vår har vært der i to dager nå, og jeg har hatt veldig lite vondt disse dagene og har kunnet sove/slappe av når jeg vil. :) Idag har jeg laget rundstykker og brøddeig står til heving.

Har dere hatt en fin dag?

Ja det er vanskelig ! Her setter vi opp meny for hele uka, hver søndag og handler hver mandag :) pasta i dag
Så kjekt! Vi prøver på å planlegge, men litt for lite disiplin her i gården til å holde dem;p hehe
Blei tomatsuppe tilslutt!

Halloen! ;) Barnehage er virkelig en fantastisk oppfinnelse! Jenta vår har vært der i to dager nå, og jeg har hatt veldig lite vondt disse dagene og har kunnet sove/slappe av når jeg vil. :) Idag har jeg laget rundstykker og brøddeig står til heving.

Har dere hatt en fin dag?
Så flott! Jeg har bare vært på jobb, kjørt bil, vært på styremøte og lufta bikkja.. hjemme om 20 minutter.. veldig sliten så godt å tenke på at jeg har fri imorra

Uff har fått verdens største kvise :( måtte stikke med nål flere steder, det er en svær kul, så er litt usikker på om det egentlig er en kvise !

Fødeavdelingen på FEM! :)

Nattinatt :P Kos deg med massasje!

Åh, det var deilig! Jeg fikk en lang massasje også til en forandring. ;) Han blir som regel lei veldig fort. Ikveld er jeg lovet stryking på ryggen, så jeg gleder meg. :P Jeg er ekstrem følsom, da, og nyter bare det at han stryker meg på låret, hånden, you name it. :P

Åh, det var deilig! Jeg fikk en lang massasje også til en forandring. ;) Han blir som regel lei veldig fort. Ikveld er jeg lovet stryking på ryggen, så jeg gleder meg. :p Jeg er ekstrem følsom, da, og nyter bare det at han stryker meg på låret, hånden, you name it. :p
Så koselig :) Mannen min jobber borte. Og de 5 dagene han er på jobb, føles det ut som jeg mangler halve meg. Er så rart.. Ihvertfall nå i svangerskapet føler jeg meg så sårbar uten han! Lukter på tingene hans og sånn :P
Så håper det blir tid til noen massasjer i helgen så jeg får "fyllet opp" :)

Så koselig :) Mannen min jobber borte. Og de 5 dagene han er på jobb, føles det ut som jeg mangler halve meg. Er så rart.. Ihvertfall nå i svangerskapet føler jeg meg så sårbar uten han! Lukter på tingene hans og sånn :P

Min samboer jobber vanlig, men jeg kjenner igjen følelsen! I jula var jeg hos familien min uten han, og det føltes skikkelig tomt og unaturlig. Før har det vært deilig med litt pause fra hverandre, nå vil jeg helst være med han hele tida :o

God kveld jenter ! Daff i dag så det ble pølser og Cæsar i dag :)

Er veldig spent på morgendagen :)

God morgen! I dag var det visst min tur å stå opp med vesla... :P Jeg skal på kurs i dag, så jeg har forberedt mannen på at om jeg skal stå opp med henne må jeg ha en lur før kurset. :P Gleder meg...

Hva er deres planer i dag?

Sånn var det for meg før også, men nå har han jobbet borte i to uker i slengen i 2-3 år, så nå er det av og til litt godt at han reiser. ;) I hvert fall om jeg har vært mye sur/irritabel. Jeg savner han så klart, og på reisedagen prøver jeg å fortrenge at han skal dra. :P

Ferdig på 3D ultralyd fikk ikke så bra bilder, for snuppa lå å gjemte seg. ImageUploadedByBV Forum1420716812.627086.jpg

Sånn var det for meg før også, men nå har han jobbet borte i to uker i slengen i 2-3 år, så nå er det av og til litt godt at han reiser. ;) I hvert fall om jeg har vært mye sur/irritabel. Jeg savner han så klart, og på reisedagen prøver jeg å fortrenge at han skal dra. :p
Vanligvis så pleier det og være sånn her også :P Men ikke nå når jeg er gravid!

Back
Topp