Skravletråd

Fikk en del klær fra søsteren min + en bok og bamse. En del bleier, praktiske småting og bamse fra noen venninner. Stellebord og bilstol fra svigers (valgte ut selv). Fikk og en body og bok fra den ene søsteren til sambo. Så begynner da og bli litt til den lille nå :)

Her har det vært hektisk! Vi har vært masse på besøk, og nå har vi vært hos min familie fra søndag til idag. Vesla skal sove hos bestemor, så skal jeg, samboeren min og to av søsknene til mannen pluss kjærestene deres gå på kino kl 21 og se Hobbiten :) Jeg har vært sykt sliten siden lille julaften, så når alt styret med jul er over skal jeg slappe godt av! Det er jo litt koselig med mye besøk osv og, da. ;)

Åh, det er trasig :p Vi måtte bare gi henne vanlig seng. Hun klatret fortsatt ut, men jeg slapp i det miste å ødelegge ryggen ved å løfte henne oppi gang på gang. ;) Vår var 2 år da hun klatret ut.
Aha, vurderer å bare skaffe "storgutt" seng ja, problemet blir vel da når han skal legges, for det er ikke like lett for han å forstå;) hehe

Aha, vurderer å bare skaffe "storgutt" seng ja, problemet blir vel da når han skal legges, for det er ikke like lett for han å forstå;) hehe

Hehe, nei, det var det, da. ;) Jenta vår nektet aller først, men det hjalp da jeg la meg i sengen sammen med henne for å vise at det ikke var så skummelt. ;)

Hehe, nei, det var det, da. ;) Jenta vår nektet aller først, men det hjalp da jeg la meg i sengen sammen med henne for å vise at det ikke var så skummelt. ;)
Kanskje det er den beste løsningen, å skaffe stor seng å venne han på den som du har med jenta di:)
Slipper iallefall orangutangakrobatikken hvor han står i fare for å falle å slå seg stygt!

Åh, jeg skulle gjerne involvert meg mer her, men er så fryktelig travel! Har knapt sittet stille i stua siden lille julaften! :O Vært på besøk så godt som hver dag med overnatting... Sliten! Etter i morgen får jeg forhåpentligvis ro...

Åh, jeg skulle gjerne involvert meg mer her, men er så fryktelig travel! Har knapt sittet stille i stua siden lille julaften! :O Vært på besøk så godt som hver dag med overnatting... Sliten! Etter i morgen får jeg forhåpentligvis ro...
Tror de aller fleste har mindre tid til bv i jula, og godt er det.. da skal vi nyte familie og venner! Og ja, bli slitne :-P

Godt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være syk :( men kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !

Back
Topp