Ja absoluttHehe, blei litt rotblir arti med små piger<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absoluttHehe, blei litt rotblir arti med små piger<3
Ja, det har vi! Vi ønsker gjerne dobbelnavn som til førstemann, men navnet vi har bestemt oss for er litt vanskelig å kombinere med andre, så mulig det blir bare ett. Hva med dere?, har dere funnet navnet?Ja absoluttfunnet navn ?
Åja skjønnerJa, det har vi! Vi ønsker gjerne dobbelnavn som til førstemann, men navnet vi har bestemt oss for er litt vanskelig å kombinere med andre, så mulig det blir bare ett. Hva med dere?, har dere funnet navnet?![]()
Åååå så fint et navn! Hos oss blir det en NannaÅja skjønnerja miley blir det her
![]()
TakkÅååå så fint et navn! Hos oss blir det en Nanna![]()
Min inngiftede svigermor har gitt jenta vår et kinesisk navn, ho kommer fra Kina, å det er Ma Yi Lee, som hun uttaler nesten som Miley![]()
Åå ?Så gøy at flere har funnet navn! Det tar nok litt tid her![]()
Klarer tiksom ikke å finne NAVNET.. har noen alternativer daÅå ?
Åja sånn jaKlarer tiksom ikke å finne NAVNET.. har noen alternativer da![]()
Den har vært superIngen navn klare her.
Hvordan har julen deres vært så langt?![]()
Hatt en super jul, jegIngen navn klare her.
Hvordan har julen deres vært så langt?![]()
Lite, er blitt sjuk igjenHei jenternoe nytt ? Bursdags feiring her
![]()
Uff da ! Det har jeg svaret på ! For jeg gjorde det samme når jeg var like gammel og fikk da vanlig seng, da slutta jegLite, er blitt sjuk igjen![]()
Og i kveld klatra 1 1/2 åringen vår ut av sprinkelsenga si for første gang! Hva gjør man da? Seler?
Lite, er blitt sjuk igjen![]()
Og i kveld klatra 1 1/2 åringen vår ut av sprinkelsenga si for første gang! Hva gjør man da? Seler?
Vi fikk litt klær, sengetøy og dyne til sprinkelsengHei damer!Noen som fikk noe fint til babyen i magen til jul?
Vi fikk Stokke Steps stol med bouncer, noen pysjer og tilbehør til Leandervuggen
Veldig fornøyde!!
Fikk så altfor mye ! Så ikke mer kles kjøping på meg tll lilleHei damer!Noen som fikk noe fint til babyen i magen til jul?
Vi fikk Stokke Steps stol med bouncer, noen pysjer og tilbehør til Leandervuggen
Veldig fornøyde!!