Skravletråd

Så gøy at flere har funnet navn! Det tar nok litt tid her :-P

Ingen navn klare her. :P

Hvordan har julen deres vært så langt? :)
Hatt en super jul, jeg :-) Fått masse fint, spist mye god mat og fått møtt hele familien :-) Akkurat som det skaø være!

Hva med deg?

Lite, er blitt sjuk igjen:(
Og i kveld klatra 1 1/2 åringen vår ut av sprinkelsenga si for første gang! Hva gjør man da? Seler?
Uff da ! Det har jeg svaret på ! For jeg gjorde det samme når jeg var like gammel og fikk da vanlig seng, da slutta jeg :)

Lite, er blitt sjuk igjen:(
Og i kveld klatra 1 1/2 åringen vår ut av sprinkelsenga si for første gang! Hva gjør man da? Seler?

Åh, det er trasig :P Vi måtte bare gi henne vanlig seng. Hun klatret fortsatt ut, men jeg slapp i det miste å ødelegge ryggen ved å løfte henne oppi gang på gang. ;) Vår var 2 år da hun klatret ut.

Hei damer!:) Noen som fikk noe fint til babyen i magen til jul?;) Vi fikk Stokke Steps stol med bouncer, noen pysjer og tilbehør til Leandervuggen:D Veldig fornøyde!!

Hei damer!:) Noen som fikk noe fint til babyen i magen til jul?;) Vi fikk Stokke Steps stol med bouncer, noen pysjer og tilbehør til Leandervuggen:D Veldig fornøyde!!
Vi fikk litt klær, sengetøy og dyne til sprinkelseng :-) og lille julaften bestilte og betalte mamma barnevogn til oss :-D

Back
Topp