Ja absolutt funnet navn ?Hehe, blei litt rot blir arti med små piger<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absolutt funnet navn ?Hehe, blei litt rot blir arti med små piger<3
Ja, det har vi! Vi ønsker gjerne dobbelnavn som til førstemann, men navnet vi har bestemt oss for er litt vanskelig å kombinere med andre, så mulig det blir bare ett. Hva med dere?, har dere funnet navnet?Ja absolutt funnet navn ?
Åja skjønner ja miley blir det herJa, det har vi! Vi ønsker gjerne dobbelnavn som til førstemann, men navnet vi har bestemt oss for er litt vanskelig å kombinere med andre, så mulig det blir bare ett. Hva med dere?, har dere funnet navnet?
Åååå så fint et navn! Hos oss blir det en NannaÅja skjønner ja miley blir det her
Takk så søttÅååå så fint et navn! Hos oss blir det en Nanna
Min inngiftede svigermor har gitt jenta vår et kinesisk navn, ho kommer fra Kina, å det er Ma Yi Lee, som hun uttaler nesten som Miley
Åå ?Så gøy at flere har funnet navn! Det tar nok litt tid her
Klarer tiksom ikke å finne NAVNET.. har noen alternativer daÅå ?
Åja sånn jaKlarer tiksom ikke å finne NAVNET.. har noen alternativer da
Den har vært super i morgen er det jobb litte grann lørdag er det middag hos mamma også i bursdagIngen navn klare her.
Hvordan har julen deres vært så langt?
Hatt en super jul, jeg Fått masse fint, spist mye god mat og fått møtt hele familien Akkurat som det skaø være!Ingen navn klare her.
Hvordan har julen deres vært så langt?
Lite, er blitt sjuk igjenHei jenter noe nytt ? Bursdags feiring her
Uff da ! Det har jeg svaret på ! For jeg gjorde det samme når jeg var like gammel og fikk da vanlig seng, da slutta jegLite, er blitt sjuk igjen
Og i kveld klatra 1 1/2 åringen vår ut av sprinkelsenga si for første gang! Hva gjør man da? Seler?
Lite, er blitt sjuk igjen
Og i kveld klatra 1 1/2 åringen vår ut av sprinkelsenga si for første gang! Hva gjør man da? Seler?
Vi fikk litt klær, sengetøy og dyne til sprinkelseng og lille julaften bestilte og betalte mamma barnevogn til oss :-DHei damer! Noen som fikk noe fint til babyen i magen til jul? Vi fikk Stokke Steps stol med bouncer, noen pysjer og tilbehør til Leandervuggen Veldig fornøyde!!
Fikk så altfor mye ! Så ikke mer kles kjøping på meg tll lilleHei damer! Noen som fikk noe fint til babyen i magen til jul? Vi fikk Stokke Steps stol med bouncer, noen pysjer og tilbehør til Leandervuggen Veldig fornøyde!!