Skravletråd

Du har sovet lenge! :P Her var det rise and shine klokken sju.

Vi har hentet en Ole brumm-hylle og så hadde vi ribbe til middag. ;) Litt stusselig å spise ribbe bare jeg og jentungen, men veldig godt! Har tenkt på ribbe i flere dager, så. ;)

Nå spiser vi pepperkaker til dessert. :)
Ja jeg sov i 12 timer :P er trøtt hele tiden, så dagene går til soving :P åå hørtes deilig ut :)

Goood kveld alle sammen! Måtte bare dele en nyhet, jeg befinner meg nemligen på kjærestetur i Riga, og i går kveld ble jeg total overraska med frier fra min kjæreste mann!!! En av de mest fantastiske ting som har skjedd i hele mitt liv, og flere skal det bli:D er så glad, svever litt rundt i svime her!!
Ååå gratulerer :D så utrolig bra ! den følelsen er fantastisk :D min fridde også på tur :) og vi hadde et fantastisk bryllup i mai :D ImageUploadedByBV Forum1419190106.613067.jpg

Goood kveld alle sammen! Måtte bare dele en nyhet, jeg befinner meg nemligen på kjærestetur i Riga, og i går kveld ble jeg total overraska med frier fra min kjæreste mann!!! En av de mest fantastiske ting som har skjedd i hele mitt liv, og flere skal det bli:D er så glad, svever litt rundt i svime her!!
Så flott! Gratulerer!! Ekstra morro når det kommer så overraskende på!

Oioi, hørtes travelt ut... Det er vel ingen sjans for å få sove på dagen i dag, da?

Ble litt stress, men nå er det avslapning og kos på hytta. Ble ikke så mye soving på dagen igår nei. Men idag fikk jeg sove mens mannen stod opp med lillegutt. :-)

Ble litt stress, men nå er det avslapning og kos på hytta. Ble ikke så mye soving på dagen igår nei. Men idag fikk jeg sove mens mannen stod opp med lillegutt. :-)

Så deilig, da. :) Må være veldig godt å ha mannen hjemme! Min kommer hjem i morgen kveld. :)

Ja jeg sov i 12 timer :P er trøtt hele tiden, så dagene går til soving :P åå hørtes deilig ut :)

12 timer?? Det hørtes helt fantastisk ut! :D
---
I dag har jeg vært helt kaputt! Jeg var så trøtt da jeg stod opp med vesla, enda hun ikke våkner så grytidlig lenger. Hun kommer inn til meg ca halv åtte.
Jeg måtte sende en melding til oldeforeldrene hennes og spørre om barnevakt i ett par timer for da hadde jeg mer eller mindre grått fire-fem ganger før klokken var 11 fordi jeg var så utmattet, og jentungen går etter meg hele dagen. Da syns jeg det går litt over stokk og stein. :P Jeg er ikke så flink til å be om hjelp, men i dag visste jeg ikke hvordan det skulle bli hvis ikke.
Stakkars unge som må bo med en sånn mamma... :P

I dag har jeg brukt TO timer på å finne kjole til vesla og handle noen småting på butikken. :O Og så har jeg faktisk ryddet og støvsuget stua, så nå er bekkenet helt invalid og jeg kommer meg knapt opp av sofaen. :P Trøtt!

Hva gjør dere andre i dag? :)

I dag har jeg brukt TO timer på å finne kjole til vesla og handle noen småting på butikken. :O Og så har jeg faktisk ryddet og støvsuget stua, så nå er bekkenet helt invalid og jeg kommer meg knapt opp av sofaen. :P Trøtt!

Hva gjør dere andre i dag? :)
Så flott! Jeg har vært og sett på symaskin (ønsker meg til bursdagen min i januar), kjøpt garn til babyteppe og babydress som mamma skal strikke, sett på og bestilt barnevogn med mamma og sambo + prampack, noen bodyer o.l., besøkt brodern og svigerinna og hentet/arvet vippestol, stellebord, voksipose, fleecepose, brystpumpe, leker, masse bleier +++.. og nå har vi spist deilig hummer og julepålegg.. godt å begynne å få litt kontroll på babytingene!

Så koselig :) Er gøy når det er overraskende!

Vi er forlovet og har vært det noen år nå, men sparte til hus i første omgang. Huset ble i boks i sommer så vi pratet om bryllup til sommeren 2015, men det blir i stede baby. Blir vel til slutt ;)

Back
Topp