Ja det gjør det altså ! Skal snart hente dyna og se på gossipgirl
Høres bra ut. Jeg vurderte Gossip Girl i kveld, men har nettopp kjøpt Battlefield 4, så vil spille det litt først. Ferdigpizzaen står i ovnen! Her skal en kose seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør det altså ! Skal snart hente dyna og se på gossipgirl
Deilig det frista veldigHøres bra ut. Jeg vurderte Gossip Girl i kveld, men har nettopp kjøpt Battlefield 4, så vil spille det litt først. Ferdigpizzaen står i ovnen! Her skal en kose seg.
Deilig det frista veldig
Godteri og popcorn. Også har jeg en pizza i ovnen og julebrus !Med pepperoni, må vite. Det lukta salami da jeg tok pizzaen ut av esken... Gjett om jeg kommer til å spise meg ihjel på det etter fødsel.
Hva skal dere andre spise ikveld?
Godteri og popcorn. Også har jeg en pizza i ovnen og julebrus !
Akkurat hjemme.. ble en tøff dag iom jeg måtte fikse mye hjemme før jobb.. men jeg kom meg igjennom det og nå er det ferie!! (Og natta)Da er det heeeelg og juleferie! Jeg er helt ferdig etter tre timer på jobb, der jeg endatil følte meg overflødig! Skjønner ikke helt hvorfor det var så krise og at jeg måtte jobbe... Jaja, det var i hvert fall veldig gøy å være tilbake og treffe barna.
Hvordan gikk det med deg i dag, lizzed?
Kjenner meg altfor godt igjen. Hadde en hel haug av ting jeg skulle ha gjort i dag, helst få vasket litt og pyntet ferdig. Det ble med å hente julekort, sende og pakke inn en gave, gjøre klar 3 andre smågaver og skrive 7 julekort. I morgen blir forhåpentligvis den "store dagen". Er alene med gutten så må opp tidlig, har sovet hele dagen og også på kvelden i dag :/ Men er trøtt igjen så blir nok opp og legge seg straks..Det er slitsomt, men godt å få ting gjort. Jeg blir så frustrert når jeg går og ser på hva som må gjøres, men har aldri ork til det. Det sliter på psyken!
Akkurat hjemme.. ble en tøff dag iom jeg måtte fikse mye hjemme før jobb.. men jeg kom meg igjennom det og nå er det ferie!! (Og natta)
Jepp.. ble seint.. Nå har vi kjørt 55 mil i bil, bare 10 mil igjen så er vi hos sambos familieOi, du jobbet sent! Men nå må du få slappet av og kost deg.
Kjenner meg altfor godt igjen. Hadde en hel haug av ting jeg skulle ha gjort i dag, helst få vasket litt og pyntet ferdig. Det ble med å hente julekort, sende og pakke inn en gave, gjøre klar 3 andre smågaver og skrive 7 julekort. I morgen blir forhåpentligvis den "store dagen". Er alene med gutten så må opp tidlig, har sovet hele dagen og også på kvelden i dag :/ Men er trøtt igjen så blir nok opp og legge seg straks..
Jepp.. ble seint.. Nå har vi kjørt 55 mil i bil, bare 10 mil igjen så er vi hos sambos familie
Sovet litt.. har heldigvis med en pute, så får skiftet litt stilling innimellom.. og blir noen pauser.. bekkenet liker ikke helt å sitte i bil så lenge, men har gått overraskende bra..Så koselig. Jeg elsker bilturer, hehe.
Du får sikkert sovet litt i bilen, da?
Sovet litt.. har heldigvis med en pute, så får skiftet litt stilling innimellom.. og blir noen pauser.. bekkenet liker ikke helt å sitte i bil så lenge, men har gått overraskende bra..
Litt over en time.. litt bedre veier her enn på Vestlandet ;-) du gjør idag da?Bra det ikke blir for ukomfortabelt for deg. Vi har to biler, og den ene får jeg vondt av bare etter en kort stund. Heldigvis er ikke det den jeg bruker mest.
Dere kommer vel seint dit, da?
Litt over en time.. litt bedre veier her enn på Vestlandet ;-) du gjør idag da?
Høres ut som en bra dag - trengs å slappe av litt også i julestresset! Det er lov å unne seg hva som helst når man er gravid Blir nok no god mat servert her også de neste dageneHehe, det skal vel ikke så mye til. Er jo som å kjøre rally av og til.
I dag har mye av dagen forsvunnet i halvsoving, så har vi vært en snartur på butikken, og så har jeg forberedt ribbemiddag i morgen. Akutt lysten på ribbe, og siden jeg er gravid så tillater jeg meg det nå. har klargjort ribben og laget ferdig kålrabbestappen. Har og snakket med søsteren min og mamma på Skype.
Nå prøver jeg å få vesla til å sove...
Høres ut som en bra dag - trengs å slappe av litt også i julestresset! Det er lov å unne seg hva som helst når man er gravid Blir nok no god mat servert her også de neste dagene