Aha det er avhengighetsskapende ;P
Ja, en kan jo ikke bare slutte å se. Hvem liker du ikke, da? Jeg kan ikke fordra Serena og Jenny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha det er avhengighetsskapende ;P
Vi skal nedover til familien på østlandet, så det blir kos! Hva med dere?Hehe, godt poeng.
Åja, men da håper jeg det blir bedre for deg! Her går det kun nedover med bekkenet.
Hvor skal dere feire jul?
Vi skal nedover til familien på østlandet, så det blir kos! Hva med dere?
høres bra ut!Vi skal være hos hans foreldre her i kommunen, så reiser vi nok til min familie i Bergen til nyttår.
høres bra ut!
Åja! Og se familien jeg sjeldent ser!Ja, jeg gleder meg! Masse god mat!
Åja! Og se familien jeg sjeldent ser!
Jeg liker ikke vanessa serena liker jegJa, en kan jo ikke bare slutte å se. Hvem liker du ikke, da? Jeg kan ikke fordra Serena og Jenny.
Problemet med den serien er at ho som spiller Serena, uttaler "Chuck" på en så merkelig måte at jeg ikke greier å se påDet ser jeg også om dagene. Jeg er egentlig lei av serien, men digger Chuck og Blair.
Hvor langt er du kommet?
Problemet med den serien er at ho som spiller Serena, uttaler "Chuck" på en så merkelig måte at jeg ikke greier å se på
Veit.. Litt sært men har hengt meg helt opp i det!
Jeg liker ikke vanessa serena liker jeg
Det er lavt ja.. men ser frem mot juleferieHar vært en enormt slitsom uke dette, har vært i bedre form, men nå føler jeg at energinivået er lavt som rakkern.. Flere som kjenner på energinivået nå?
Har vært en enormt slitsom uke dette, har vært i bedre form, men nå føler jeg at energinivået er lavt som rakkern.. Flere som kjenner på energinivået nå?
Hehe, jeg har et par uker med litt mer energi, og håper på at det skulle bli.. Men det gjorde det tydeligvis ikke. Jobber mandag og så er det fri til nyåret <3 Satser på at det lader meg godt.Det er lavt ja.. men ser frem mot juleferie
Det går jo litt opp og ned, det gjør det her også.. men skal ikke mye til for at man ligger utslitt på sofaen med øyne som svir og kropp og hode som ikke funker :-/ heldigvis er jeg bare 50% på jobb..!Hehe, jeg har et par uker med litt mer energi, og håper på at det skulle bli.. Men det gjorde det tydeligvis ikke. Jobber mandag og så er det fri til nyåret <3 Satser på at det lader meg godt.
Uff ! Her er jeg sliten selv ! Men leiligheten måtte tas og nå blir bilen tattDa er det heeeelg og juleferie! Jeg er helt ferdig etter tre timer på jobb, der jeg endatil følte meg overflødig! Skjønner ikke helt hvorfor det var så krise og at jeg måtte jobbe... Jaja, det var i hvert fall veldig gøy å være tilbake og treffe barna.
Hvordan gikk det med deg i dag, lizzed?
Uff ! Her er jeg sliten selv ! Men leiligheten måtte tas og nå blir bilen tatt
Ja det gjør det altså ! Skal snart hente dyna og se på gossipgirlDet er slitsomt, men godt å få ting gjort. Jeg blir så frustrert når jeg går og ser på hva som må gjøres, men har aldri ork til det. Det sliter på psyken!