Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt rart å tenke på!Tenkt, under et kvartal igjen til mange av oss blir mamma for første gang, iallfall jeg. Er så spent! Har mange tanker på hvordan det blir. Veldig rart å tenke på!
Nav er ubrukelig når man trenger de ! Jeg har søkt om svangerskaps penger fra i dag, og fikk brev at de skulle svare innen 2 mnd...Idag fikk jeg brev fra NAV om at de vurderte at det ikke var vits i å holde dialogmøte 2 greit at de fant ut det på egenhånd da
Ja, de er ganske så treige.. :-/Nav er ubrukelig når man trenger de ! Jeg har søkt om svangerskaps penger fra i dag, og fikk brev at de skulle svare innen 2 mnd...
Tenker jeg gjør det i slutten av januar.. dvs rundt 30 uker.. da har nav litt over de 6 ukene de trenger før jeg må ut i permisjon for å behandle søknaden..Når må vi søke om permisjon, da? Bør vi ikke gjøre det snart? Syns å huske jeg søkte like etter nyttår sist da jeg skulle ha i mars.
God kveld til deg ogsåGod kveld jenter hva skjer ?
Jeg ligger i senga, får ikke soveGod kveld til deg også
Her er det litt tv-titting og forberedelser til morgendagen i bhg og på jobb! Blæ, så teit at juleferien er over allerede. Hva gjør du da?
Uff, håper du sovnet i rimelig tid! Her er det tilbake på jobbe, kjenner det er litt gørr og litt greit på en om samme tid Ha en finfin dag!Jeg ligger i senga, får ikke sove
Ja sovnet til slutt, ikke noe jobb her. Men vil helst få noe ut av dagen siden jeg skal være hjemme så lengeUff, håper du sovnet i rimelig tid! Her er det tilbake på jobbe, kjenner det er litt gørr og litt greit på en om samme tid Ha en finfin dag!
Heisann har hotel Cæsar maraton med meg selv hva gjør dere ?
Ja og jeg har så mange episoder å ta igjenVurderer å legge meg nå, tidlig opp i morgen
Hotel cæsar er så spennende for tiden
Ja og jeg har så mange episoder å ta igjen
Ja, har ikke sett på lenge så skjønner jo ingentingDa har du å glede deg til
På jobb, kun en time igjen så er det rett å hente storebror i bhg Så det evige spørsmål om hva vi skal ha til middag daHeisann sofa sliter i dag ! Hva gjør dere ?
Ja det er vanskelig ! Her setter vi opp meny for hele uka, hver søndag og handler hver mandag pasta i dagPå jobb, kun en time igjen så er det rett å hente storebror i bhg Så det evige spørsmål om hva vi skal ha til middag da