Skravletråd

Kjeder meg og er rastløs i dag. Så har akkurat skrevet på en del forskjellige tråder her inne :-P hehe.

Tankene går og på faren for stor unge inni magehuset. I følge sf målingene til jm, så kunne jeg i følge den røde streken være 29-30 uker når jeg var 23 uker. Og i dag når jeg er 27 uker så sier streken 35 uker. Så ligger en del over gjennomsnittet. Men men. Skal på vekstkontroll 18 feb, men det er jo leeeenge til :-P
Men det er jo ikke noe du får gjort med det før den tid uansett.. jeg er også redd for stort barn, ikke pga sf mål, men pga at min bror var enorm, og satt fast.. vi hadde også over gj.snitt hodeomkrets.. legen sa vi kunne vurdere en vektestimering

Men det er jo ikke noe du får gjort med det før den tid uansett.. jeg er også redd for stort barn, ikke pga sf mål, men pga at min bror var enorm, og satt fast.. vi hadde også over gj.snitt hodeomkrets.. legen sa vi kunne vurdere en vektestimering

Er vel mest av nysgjerrighet og forberedelse av tanken på fødselen som gjør meg utålmodig :-) skulle og være litt samtale om fødsel og da. hvordan det virker viss jeg skal bli igangsatt og slikt. For i følge jm så kom jeg nok ikke til å få lov til å gå særlig over termin på grunn av min vekt. Så er nysgjerrig på om dei mener det samme :-)

Er vel mest av nysgjerrighet og forberedelse av tanken på fødselen som gjør meg utålmodig :-) skulle og være litt samtale om fødsel og da. hvordan det virker viss jeg skal bli igangsatt og slikt. For i følge jm så kom jeg nok ikke til å få lov til å gå særlig over termin på grunn av min vekt. Så er nysgjerrig på om dei mener det samme :-)
Det skjønner jeg! Spent jeg også.. er ikke så stor selv, så håper ikke ungen er stor!

Det skjønner jeg! Spent jeg også.. er ikke så stor selv, så håper ikke ungen er stor!

Jeg er stor :-P både i vekt og kraftig benbyggning. Så har sikkert plass til å få ut en stor vil jeg tro. Men jm snakker om at hele svangerskapet blir reknet som litt mer risiko svangerskap på grunn av høy vekt. Større sjanse for komplikasjoner eller noe. Og at det ser ut til at det kan være en stor unge og hjelper nok ikke på :-P men jeg er nok i trygge hender. Bare håper på at jeg slipper keisersnitt.

God kveld :) søss på overnatting, med hver vår dyne på sofaen og skal se reprise av liv og død og deretter bloggerne :) så i morgen reiser jeg 2 uke :)

Hva gjør dere ?

Jeg har hatt klubb ikveld. :) Kom bare tre stykker, men syns det var deilig at vi ble få. Mye lettere å engasjere seg i samtalen. ;) Jeg koste meg veldig! :) Nå er jeg steintrøtt, så senga blir neste destinasjon. ;)

Jeg er stor :-P både i vekt og kraftig benbyggning. Så har sikkert plass til å få ut en stor vil jeg tro. Men jm snakker om at hele svangerskapet blir reknet som litt mer risiko svangerskap på grunn av høy vekt. Større sjanse for komplikasjoner eller noe. Og at det ser ut til at det kan være en stor unge og hjelper nok ikke på :-P men jeg er nok i trygge hender. Bare håper på at jeg slipper keisersnitt.
Ja, det ønsker vel (nesten) ingen!

Bekkenet det kommer an på, og det kan være trangt selv om man er stor.. ikke for å skremme! Satser på at vi begge får en bra fødsel uten kompikasjoner!

Jeg har hatt klubb ikveld. :) Kom bare tre stykker, men syns det var deilig at vi ble få. Mye lettere å engasjere seg i samtalen. ;) Jeg koste meg veldig! :) Nå er jeg steintrøtt, så senga blir neste destinasjon. ;)
Koselig da! Hva slags klubb er det?

Det er en skravleklubb for noen av oss kvinnfolk i bygda. ;) Vi prater om løst og fast mens vi spiser hjemme hos hverandre. :) Veldig fint og sosialt. Vi er én av mange klubber. ;)
Høres jo helt supert ut :-D alt for dårlig til å møte venner på hverdager

Sov helt til nå :O var veldig deilig da :D ser på Ellen show før det er vasking og pakking :D

Vi har regntrekk som vi fikk med emmaljungavognen og den kan knapt kalles regntrekk! Regner det mye blir det klissvått likevel, så vi skulle også hatt et. ;)

Vet ikke om det er bedre enn det som følger med til emmaljungavognen, men oppdaget plutselig tilfeldig på nett at spar kjøp har regntrekk vertfall. Har ikke sjekket det ut enda, men her er et tips vertfall :-) hehe

Vedlegg

• 1421518843047.jpg
    1421518843047.jpg
    59,5 KB · Visninger: 12
Vet ikke om det er bedre enn det som følger med til emmaljungavognen, men oppdaget plutselig tilfeldig på nett at spar kjøp har regntrekk vertfall. Har ikke sjekket det ut enda, men her er et tips vertfall :-) hehe

Takk for det. :) Jeg får sjekke det ut. ;)

Jeg fikk brev i posten på fredag at jeg har fått innvilget svangerskaps penger. De skal jeg få på konto i slutten av måneden. Men har akkurat fått lønn fra jobben. Og samtidig levert 100 % sykemelding ut januar

Hvordan fikser jeg det ?

Jeg fikk brev i posten på fredag at jeg har fått innvilget svangerskaps penger. De skal jeg få på konto i slutten av måneden. Men har akkurat fått lønn fra jobben. Og samtidig levert 100 % sykemelding ut januar

Hvordan fikser jeg det ?

Har ingen peiling. Men ville tatt kontakt med ditt nav kontor og hørt hva dei sier :-) evt gå på nav foreldrepenger på facebook og hørt om dei vet.

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)

Back
Topp