Skravletråd

Jeg så nå at første marsbaby er født! :O Hun som fødte var under to uker lenger enn meg, men babyen ser jo ut som om den kom til termin, syns jeg. Det er så rart å tenke på, for da er det jo ca sånn min baby ser ut også. Akkurat nå er det jo bare et lite troll som danser zumba og tråkker på blæren min. :P

9 uker til termin!
Så det jeg også! Helt sykt å tenke på!! Håper jeg har noen uker igjen!

God morgen :) ligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj :)
Hva gjør dere ?
Venter på jordmortime :-) litt tidlig ute, for har vært hos manuellterapeuten og gadd ikke kjøre hjem og snu i døra

Nettopp levert jentungen i barnehagen. Nå starter søken etter mat. :P Vet ikke hva jeg har lyst på...

Har egg, men ikke bacon... Og egget er ikke det som er best heller. :P
Jeg fant noen rundstykker som jeg kan steke, da, og siden jeg "ikke får lov" til å ha på nugatti, som jeg egentlig vil ha, blir det diverse pålegg som italiensk salat og syltetøy. :P

Har egg, men ikke bacon... Og egget er ikke det som er best heller. :P
Jeg fant noen rundstykker som jeg kan steke, da, og siden jeg "ikke får lov" til å ha på nugatti, som jeg egentlig vil ha, blir det diverse pålegg som italiensk salat og syltetøy. :P

ååhh det hørtes godt ut! ble sulten jeg nå :p

Ja, er det ikke alltid sånn? :P
Jeg er heldig, da, her på bygda er ikke det så fryktelig mange som er gravide på samme tid, så jeg kan velge og vrake i jordmors timeplan, og jeg kommer aldri inn senere enn 5 minutter etter timen har begynt. ;)
Så deilig :) det er en av fordelene med å bo på bygda :P kjenner ikke så mange som har termin her rundt samme tid som meg, så satser på at familierom er ledig :P

Back
Topp