hvor skal dere føde?
er glad tr.heim har egne rom på barselhotellet!
Førde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor skal dere føde?
er glad tr.heim har egne rom på barselhotellet!
hadde vel vært det beste det ja
ligger her musestille å håper maten holder seg nede den her gangen! lillegutt sparker sånn at jeg blir kvalm :/ rampegutt!
Tror han ligger litt på tvers, men han flytter seg stadig.. idag har han drivi å romstert oppi ribbeina mine på venstre side, mens da vi var hos jordmor sparket han tydelig nede i høyre "hjørne".. har vel fortsatt mye plass siden hun ikke kjenner han så godt..Har du en mistanke om hvordan babyen ligger, da?
Tror han ligger litt på tvers, men han flytter seg stadig.. idag har han drivi å romstert oppi ribbeina mine på venstre side, mens da vi var hos jordmor sparket han tydelig nede i høyre "hjørne".. har vel fortsatt mye plass siden hun ikke kjenner han så godt..
Jada.. det lover i alle fall godt at det ikke virker som om han er stor/over snittet!Ja, de har vel fortsatt god plass til å snu seg. Jeg var også til jordmor i uke 30 og da kjente hun tydelig hodet ovenfor navlen min, så her ligges det fortsatt i sete.
Jada.. det lover i alle fall godt at det ikke virker som om han er stor/over snittet!
Nevne bekymringa mi for stort barn/hodeomkrets siden det ligger i slekta.. fireløpig tyder ikke sf mål eller det hun kjenner på det.. så får vi bare håpe det ikke er noen svangerskapsdiabetes som kan gi stort barn! Skal i alle fall være litt nøye på mat fremover..Ja, det er jo litt greit.
Hehe åå det var så godtNå fikk jeg sykt lyst på sjokolade. Takk for den!
Det blir IKEA til uka, så får jeg iallefall de store tinga i hus. Utrolig stressa jeg er for at småting ikke skal være klart, iforhold til hvordan jeg er når jeg ikke er gravid bestilte vogn i dag ogsåVi har det meste etter forrigemann, men vi mangler madrass til sengen og lekegrind. Må nesten lage meg en liste.
Nevne bekymringa mi for stort barn/hodeomkrets siden det ligger i slekta.. fireløpig tyder ikke sf mål eller det hun kjenner på det.. så får vi bare håpe det ikke er noen svangerskapsdiabetes som kan gi stort barn! Skal i alle fall være litt nøye på mat fremover..
Hva gjør du i kveld?
Sminke er moroFikk denne i posten i dag Vis vedlegget 100995
Jaaa gleder meg !Sminke er moro
Da blir du jo klar i god tid da kjenner meg unormalt lite stressa egentlig.. alt kan man jo få tak i etter fødsel også liksomDet blir IKEA til uka, så får jeg iallefall de store tinga i hus. Utrolig stressa jeg er for at småting ikke skal være klart, iforhold til hvordan jeg er når jeg ikke er gravid bestilte vogn i dag også
Ja, men mamma sin første var stor (4880 og 39 rundt hodet) og satt fast.. det er vel det jeg er mest skremt av..Åja. Jeg koblet det til mulig svangerskapdiabetes ettersom du skal ta test.
Jeg har nettopp lagt vesla, så håper hun sovner fort ikveld. Enn du?
Supernytt står på på TVen hvor en katt er blitt skutt i hodet med luftgevær. Herregud... Hvem gjør sånt, da??
Både det pg lekegrinder går for høye priser brukt synes jeg.. stor etterspørsel..Kjøpte ny barnehagevogn til eldste, sovevogn, Simo sportsvogn nesten ubrukt, til 500 kr Nå gjenstår det å se om jeg får tak i Troll Bedside Crib litt rimeligere Ser at mange legger den ut for 1500 kr, man får jo kjøpt den ny for under 2000...
Ja, en gjør jo det Bare jeg som er litt tussete!Da blir du jo klar i god tid da kjenner meg unormalt lite stressa egentlig.. alt kan man jo få tak i etter fødsel også liksom
Jepp, fikk den for 1000 kr nå. Skulle helst gitt halvparten, men jeg tenker at den er lett å omsette igjenBåde det pg lekegrinder går for høye priser brukt synes jeg.. stor etterspørsel..