Skravletråd

Nei brukte pudder først også concealer og rush :)

kanskje jeg skulle prøvd det istedet.. er egt ikke noe glad i sminke.. men må bruke nå! e så bleik at æ ser ut som ett vandrende lik - ikke tull engang :p
så jeg bruker det her.. dekker ikke da men får no værtfall naturlig farge

Vedlegg

• 1422542290488.jpg
    1422542290488.jpg
    72,1 KB · Visninger: 16
kanskje jeg skulle prøvd det istedet.. er egt ikke noe glad i sminke.. men må bruke nå! e så bleik at æ ser ut som ett vandrende lik - ikke tull engang :p
så jeg bruker det her.. dekker ikke da men får no værtfall naturlig farge
Jeg har brukt de før, men ikke noe for meg. Sheercover.no også den pakka til 299 bestilte jeg. Du får med lapp på hva du skal ta på og sånt :)

Har hentet den første baby boxen idag ☺️ Helt greit innhold fra Apotek1. Tommel opp for Avent flaske, sokker, smokker og våtservietter ☺️ Resten er bare bittesmå prøvetuber. Ikke så begeistret for de..

Vis vedlegget 101140
Vitus apotek sin var mye dårligere synes jeg.. kun tørre servietter og aventflaske pluss smokk som var verdt å ta vare på

Jeg har brukt de før, men ikke noe for meg. Sheercover.no også den pakka til 299 bestilte jeg. Du får med lapp på hva du skal ta på og sånt :)

Så du syns det var verdt pengene? Jeg har fryktelig lite sminke, bruker ikke så mye, men hadde vært litt artig å hatt litt. Jeg blir bare så skeptisk av teite reklamer. :P

Har hentet den første baby boxen idag ☺️ Helt greit innhold fra Apotek1. Tommel opp for Avent flaske, sokker, smokker og våtservietter ☺️ Resten er bare bittesmå prøvetuber. Ikke så begeistret for de..

Vis vedlegget 101140

De baby wipesene til venstre syns jeg ikke lukter så godt. :P
Fikk du med bepanthen? Syns det var den jeg så på bildet. Den syns jeg er veldig god i hvert fall! :)

De baby wipesene til venstre syns jeg ikke lukter så godt. :p
Fikk du med bepanthen? Syns det var den jeg så på bildet. Den syns jeg er veldig god i hvert fall! :)

Er enig i det-kommer uansett ikke til å bruke de på lillebror i starten, så den pakken åpnet jeg i dag ☺️ Ja, det var en liten tube av den kremen der-har ikke prøvd den før, så jeg har ingen erfaring med den..

God morgen! Flere som sover urolig om natta?!:rolleyes: Her er alle stillinger ubehagelig og magen er så vanvittig hard hele tiden!! Det kjennes ut om jeg skal sprenges!! *ubehagelig* Uff! Håper trykket letter i løpet av dagen for dette er slitsomt:eek::p

God morgen! Flere som sover urolig om natta?!:rolleyes: Her er alle stillinger ubehagelig og magen er så vanvittig hard hele tiden!! Det kjennes ut om jeg skal sprenges!! *ubehagelig* Uff! Håper trykket letter i løpet av dagen for dette er slitsomt:eek::p

GOOD morgen :D
jepp.. føler virkelig med deg! er ikke magen hard er lillegutt helt bajas!
og i natt fikk jeg panikk.. jeg lekker! det rant masse nedover arma mi :o
bh hver kveld fra nå av! det var ikke gøy..

GOOD morgen :D
jepp.. føler virkelig med deg! er ikke magen hard er lillegutt helt bajas!
og i natt fikk jeg panikk.. jeg lekker! det rant masse nedover arma mi :o
bh hver kveld fra nå av! det var ikke gøy..
Oi! Har sett flere har skrevet om puppelekasje og råmelk. Er det vanlig at det kommer så tidlig? Kanskje vanligere hvis man har hatt melk før, eller er det din første nå?

Morn! Etter noen netter med dårlig søvn sover jeg forsåvidt godt igjen. De nettene jeg har ligget urolig har magen føltes så oppblåst og tung, samtidig som at det presses mot lungene.
På grunn av tett nese og halsbrann har det tatt lang tid å sovne, men virker som om det begynner å bli bedre. I hvert fall med tettheten. Må sove med to puter for å ikke bli sprø av halsbrannen. :P

Hva er planene for i dag? Her blir det litt serietitting før jeg legger meg for å sove. ;)

Oi! Har sett flere har skrevet om puppelekasje og råmelk. Er det vanlig at det kommer så tidlig? Kanskje vanligere hvis man har hatt melk før, eller er det din første nå?

ser igrunn bare ut som vann.. men det størkner så no sukkerlake greie?:s er ikke råmelk enda værtfall :p
er min første så synes det er meget tidlig.. er ko bare 27+5 :o

God morgen alle :-) skal snart en tur ned å male litt på stolen min :-) her er det også vanskelig å sove med kynnere, vondter og en aktiv krabat

Back
Topp