Nei brukte pudder først også concealer og rushoii.. så ut som det dekka my gitt e det mange forskjellige du må bruk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei brukte pudder først også concealer og rushoii.. så ut som det dekka my gitt e det mange forskjellige du må bruk?
Nei brukte pudder først også concealer og rush
Jeg har brukt de før, men ikke noe for meg. Sheercover.no også den pakka til 299 bestilte jeg. Du får med lapp på hva du skal ta på og såntkanskje jeg skulle prøvd det istedet.. er egt ikke noe glad i sminke.. men må bruke nå! e så bleik at æ ser ut som ett vandrende lik - ikke tull engang
så jeg bruker det her.. dekker ikke da men får no værtfall naturlig farge
Jeg har brukt de før, men ikke noe for meg. Sheercover.no også den pakka til 299 bestilte jeg. Du får med lapp på hva du skal ta på og sånt
Det burde duoihh fænsi!
skal bestilles når jeg får penger
Vitus apotek sin var mye dårligere synes jeg.. kun tørre servietter og aventflaske pluss smokk som var verdt å ta vare påHar hentet den første baby boxen idag Helt greit innhold fra Apotek1. Tommel opp for Avent flaske, sokker, smokker og våtservietter Resten er bare bittesmå prøvetuber. Ikke så begeistret for de..
Vis vedlegget 101140
Jeg har brukt de før, men ikke noe for meg. Sheercover.no også den pakka til 299 bestilte jeg. Du får med lapp på hva du skal ta på og sånt
Har hentet den første baby boxen idag Helt greit innhold fra Apotek1. Tommel opp for Avent flaske, sokker, smokker og våtservietter Resten er bare bittesmå prøvetuber. Ikke så begeistret for de..
Vis vedlegget 101140
Ja det synes jegSå du syns det var verdt pengene? Jeg har fryktelig lite sminke, bruker ikke så mye, men hadde vært litt artig å hatt litt. Jeg blir bare så skeptisk av teite reklamer.
De baby wipesene til venstre syns jeg ikke lukter så godt.
Fikk du med bepanthen? Syns det var den jeg så på bildet. Den syns jeg er veldig god i hvert fall!
Og jeg er veldig fornøyd da den passer innmari godt på soverommetDet tror jeg. Ikke sett de under 1000 kr brukt
Er enig i det-kommer uansett ikke til å bruke de på lillebror i starten, så den pakken åpnet jeg i dag Ja, det var en liten tube av den kremen der-har ikke prøvd den før, så jeg har ingen erfaring med den..
God morgen! Flere som sover urolig om natta?! Her er alle stillinger ubehagelig og magen er så vanvittig hard hele tiden!! Det kjennes ut om jeg skal sprenges!! *ubehagelig* Uff! Håper trykket letter i løpet av dagen for dette er slitsomt
Oi! Har sett flere har skrevet om puppelekasje og råmelk. Er det vanlig at det kommer så tidlig? Kanskje vanligere hvis man har hatt melk før, eller er det din første nå?GOOD morgen
jepp.. føler virkelig med deg! er ikke magen hard er lillegutt helt bajas!
og i natt fikk jeg panikk.. jeg lekker! det rant masse nedover arma mi
bh hver kveld fra nå av! det var ikke gøy..
Oi! Har sett flere har skrevet om puppelekasje og råmelk. Er det vanlig at det kommer så tidlig? Kanskje vanligere hvis man har hatt melk før, eller er det din første nå?