Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har en god oppskrift på krydderkake?
TakkGratulerer med jente!!![]()
Fant mamma sin - den er veldig god! Tror den egentlig heter apotekenes krydderkake..Dessverre... Men si i fra om du fant en god en!
Jeg prøvde meg litt på en spesiell krydderkake - den gikk i bosset etter en bitteliten smaksprøve!![]()
Fant mamma sin - den er veldig god! Tror den egentlig heter apotekenes krydderkake..
7,5 dl kefir
6 dl sukker
150 gr smør
3 ts malt kanel
3 ts malt nellik
1 ts malt koriander
1 ss natron
9 dl mel
Stekes midt i ovnen på 200gr i 35 min(langpanne)
Bare hyggeligTakk for oppskrift!![]()
Ingen som vil skravle i april for tiden da? Hvordan har dere det? Hva gjør dere?![]()
Bare hyggeliggodt med nye kaker!
Jo.. bekkenet krangler og kvalmen absolutt til stede.. tenker på å rydde klesskapet idag - klesinnsamling neste uke..Jeg er litt travel med å tenke ut når jeg skal orke å vaske kjøkkenet.Her er formen og bekkenet det samme, så det er tungt å skulle begynne med noe.
I går fikk jeg laget riskaker/risboller (alt ettersom
) så det var godt å få gjort. Har laget fem "sorter" til sammen nå.
Du da? Hva styrer du med for tiden?
Jo.. bekkenet krangler og kvalmen absolutt til stede.. tenker på å rydde klesskapet idag - klesinnsamling neste uke..
Ferdig med 4 slag - lurte på å lage fløtekarameller og seigmenn/ruter.. ellers tar mamma resten.. hva har du bakt?
Serinakaker, sitronkranser, pepperkaker og sjokoladesnitterFløtekarameller tenkte jeg også å lage.![]()
Jeg har laget peanøttkjeks, amerikanere, sjakkruter, pepperkaker og riskaker. Du da?
Koselig med julebakst.![]()
Jeg er her ofte, men får aldri svar fra noenIngen som vil skravle i april for tiden da? Hvordan har dere det? Hva gjør dere?![]()
Jeg er her! Har så vondt i korsryggen i dag at jeg svimer snart avIngen som vil skravle i april for tiden da? Hvordan har dere det? Hva gjør dere?![]()
Svarer ofte jeg.. men terminforumet er så stille, så er mange andre plasser også!Jeg er her ofte, men får aldri svar fra noen![]()
Huff da! Må ikke presse deg for hardt..! Er du sykemeldt?Jeg er her! Har så vondt i korsryggen i dag at jeg svimer snart avSå mange planer i dag, men ingen ting blir gjort. Har vaska ei maskin med klær da! hørte den var ferdig nå, så da hiver jeg på maksin nr to! huhuu!