Skravletråd

Ja, det er det :-D og litt skummelt! Virkeligheten kommer jo litt over enn når han ligger inni der og danser! Et lite liv vi skal ha ansvar for resten av livet <3

mhm.. kan ikke si æ føle det e helt virkelig enda, selv om jeg har sett det så har det ikke heelt gått opp for oss ;)

mhm.. kan ikke si æ føle det e helt virkelig enda, selv om jeg har sett det så har det ikke heelt gått opp for oss ;)
Nei.. det kommer litt etter litt..! Men føler at tida går fort nå.. julestria, så er det plutselig januar, og da er det ikke lenge til våren!

Og i går snakket vi om premature på jobb, og fant ut at noen barn som blir født i uke 22/23 (hvor jeg er nå) faktisk overlever.. :-O

Nei.. det kommer litt etter litt..! Men føler at tida går fort nå.. julestria, så er det plutselig januar, og da er det ikke lenge til våren!

gjør nok det etter hvert som magen blir større også :) er ikke lenge igjen nei :) går nok superfort når det er så masse å gjøre :')

Å hjelpe meg! Tror lillebror i magen har juleverksted eller noe! Siste dagene har han styra slik inni der! Tror han ommøblerer eller noe.. Blir nesten sliten av han

Å hjelpe meg! Tror lillebror i magen har juleverksted eller noe! Siste dagene har han styra slik inni der! Tror han ommøblerer eller noe.. Blir nesten sliten av han

Så artig da. :) Jeg syns det nesten er for stille her. Kjenner som regel mest på kvelden og lite om dagen. Er jeg virkelig så travel at jeg ikke legger merke til babyen? :P

Noen her som ser den serien American Horror Story? Er den veeeeelig skummel, eller?:)

Nei, men har veldig lyst! Problemet er at jeg ikke kan se Åndenes Makt engang alene. :P Håper den ikke er for skummel slik at jeg kan se den. Jeg har et elsk/hat-forhold til grøssere. :P

Så artig da. :) Jeg syns det nesten er for stille her. Kjenner som regel mest på kvelden og lite om dagen. Er jeg virkelig så travel at jeg ikke legger merke til babyen? :P
Ikke så mye på dagtid her heller.. tenker det ikke bare hsr med aktiviteten å gjøre, men hvilket leie han ligger i.. og morkaken er forann i tillegg, så bare de kraftige sparkene jeg kjenner..

Så artig da. :) Jeg syns det nesten er for stille her. Kjenner som regel mest på kvelden og lite om dagen. Er jeg virkelig så travel at jeg ikke legger merke til babyen? :p
hehe :) Det er mest når jeg er i hvile jeg også kjenner det. spesielt viss jeg setter meg ned etter å ha styrt med noe en stund.
Forrige svangerskap hadde jeg morkaka forran, og da var det ofte jeg ikke kjente noe. Så var ofte til hs eller føden for kontroll. Det var ikke morro. Så nyter det nå når jeg kjenner han hver dag :D

Jeg har faktisk lurt litt på det, hvor mye og når det er vanligst å kjenne babyen i magen;) Her er det mest når jeg slapper av - morgen i senga og på sofaen om kvelden:) men absolutt ikke hele tiden. Det er bare små dult, ikke så mye annen bevegeslse. Hvor langt er dere på vei?:)

Jeg har faktisk lurt litt på det, hvor mye og når det er vanligst å kjenne babyen i magen;) Her er det mest når jeg slapper av - morgen i senga og på sofaen om kvelden:) men absolutt ikke hele tiden. Det er bare små dult, ikke så mye annen bevegeslse. Hvor langt er dere på vei?:)
Kjenner det på slike tider som deg og bare innimellom.. men har som sagt morkaka forann.. innemellom romsterer han skikkelig et minutt eller to, men som regel bare noen små dult.. er 22+4..

Kjenner det på slike tider som deg og bare innimellom.. men har som sagt morkaka forann.. innemellom romsterer han skikkelig et minutt eller to, men som regel bare noen små dult.. er 22+4..
Jeg har morkaka bak, men kjenner ikke så mye enda:) 22 uker i morgen, så mye kan skje se nærmeste ukene;)

Var innom kappahl i dag, og det ble med litt hjem til den lille i magen:p 3for2 på alle varer, så klarte ikke motstå:D

Back
Topp