Veldig morsomt Vet ikke kjønn enda. Den lille nekta å vise seg frem på ultralyd Så blir mye nøytralt!Morsomt å handle til den lille! Vet dere kjønn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig morsomt Vet ikke kjønn enda. Den lille nekta å vise seg frem på ultralyd Så blir mye nøytralt!Morsomt å handle til den lille! Vet dere kjønn?
Skjønner! Masse fint der også da!Veldig morsomt Vet ikke kjønn enda. Den lille nekta å vise seg frem på ultralyd Så blir mye nøytralt!
Det er så mye fint overalt Har du handlet noe?Skjønner! Masse fint der også da!
Har handlet endel vi, men ikke så mye av de store tingene. Venter å ser hva vi får til jul Vi har kjøpt bilstol, vippestol og bæresele brukt, det er det eneste Har dere barn fra før? Her er det første som kommer i april, så er mye vi må kjøpeBare et par pysjer og bodyer.. venter til etter jul, så ser jeg hva jeg trenger.. kjøpt bilstol og bæresele da.. men arver masse av brodern som jeg ikke har oversikt over i det hele tatt! Vis vedlegget 92316
Nei, første her også! Men som sagt har brodern mye.. tror de har lekegrind, vippestol, seng, dyner og puter til både seng og vogn, voksipose, bhg vogn (emmajunga), ekstra bilstol til andre bilen +++ vi får vogn av foreldrene mine.. så vil få en oversikt over hva vi arver før vi begynner å kjøpe inn.. de bor langt unna, så skal se på alt i julaHar handlet endel vi, men ikke så mye av de store tingene. Venter å ser hva vi får til jul Vi har kjøpt bilstol, vippestol og bæresele brukt, det er det eneste Har dere barn fra før? Her er det første som kommer i april, så er mye vi må kjøpe
Oi, heldige! Greit å få en oversikt jaNei, første her også! Men som sagt har brodern mye.. tror de har lekegrind, vippestol, seng, dyner og puter til både seng og vogn, voksipose, bhg vogn (emmajunga), ekstra bilstol til andre bilen +++ vi får vogn av foreldrene mine.. så vil få en oversikt over hva vi arver før vi begynner å kjøpe inn.. de bor langt unna, så skal se på alt i jula
Ja, kjempe! De har en på 4 og en på 2 og er ferdige med alt, så det passer perfekt :-DOi, heldige! Greit å få en oversikt ja
Veldig greit å arve litt når man må kjøpe alt! Blir fort dyrt Jeg er litt skeptisk til å kjøpe brukt, men kan man kjøper eller arver fra familie og folk man kjenner godt er det jo greitJa, kjempe! De har en på 4 og en på 2 og er ferdige med alt, så det passer perfekt :-D
Er veldig enig med deg der.. "harde ting" som seng og lekegrind er ok brukt - bare skifte madrass.. men ellers vil jeg ha litt kontroll..Veldig greit å arve litt når man må kjøpe alt! Blir fort dyrt Jeg er litt skeptisk til å kjøpe brukt, men kan man kjøper eller arver fra familie og folk man kjenner godt er det jo greit
Akkurat det samme tenkte jeg Også er det jo litt stas å kjøpe nytt når det er første Blir jo som en investering til de kommende barna åEr veldig enig med deg der.. "harde ting" som seng og lekegrind er ok brukt - bare skifte madrass.. men ellers vil jeg ha litt kontroll..
Nettopp! Vogn og bilsete vil jeg gjerne bruke på neste ogsåAkkurat det samme tenkte jeg Også er det jo litt stas å kjøpe nytt når det er første Blir jo som en investering til de kommende barna å
Har dere bestemt dere for vogn?Nettopp! Vogn og bilsete vil jeg gjerne bruke på neste også
Nesten.. tror det blir Bugaboo buffalo.. enn dere?Har dere bestemt dere for vogn?
Her blir det Kronan Duo http://www.kronan.com/en/prams/duo-2015 Hovedgrunnen er at vi får en veldig god pris, men det virker som en veldig god vogn! Dekker hvertfall de kravene vi harNesten.. tror det blir Bugaboo buffalo.. enn dere?
Den så fin ut den da? Kjøper du på nett eller er det no sted en kan se den live? Aldri hørt om den jegHer blir det Kronan Duo http://www.kronan.com/en/prams/duo-2015 Hovedgrunnen er at vi får en veldig god pris, men det virker som en veldig god vogn! Dekker hvertfall de kravene vi har
De som har innkjøp for Norge har lager her jeg bor, så jeg har fått kjent og trilla Det er et relativt lite svenskt merke. Vi bestiller herfra http://www.4child.noDen så fin ut den da? Kjøper du på nett eller er det no sted en kan se den live? Aldri hørt om den jeg
Ok.. Hvor bor du da?De som har innkjøp for Norge har lager her jeg bor, så jeg har fått kjent og trilla Det er et relativt lite svenskt merke. Vi bestiller herfra http://www.4child.no
I trøndelagOk.. Hvor bor du da?
OkI trøndelag