Ja får håpe på det!Håper på det Vi skal på ny ultralyd i februar, så kanskje vi får vite kjønn da! Lettere med navn da syns jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får håpe på det!Håper på det Vi skal på ny ultralyd i februar, så kanskje vi får vite kjønn da! Lettere med navn da syns jeg
Herlig! Jeg gleder meg veldig til de neste ukene Håper på å kjenne masse da❤ Kjenner du spark utenpå å?
Dette er min første, så man kjenner kanskje liv litt senere da? Jeg er 22 uker i morgen, så er nok ikke så lenge til jeg heller kjenner masse livJa, jeg kjenner det veldig godt utenpå. Ser også Alt fra dult til spark, og om jeg presser fingrene mot magen der jeg kjenner noe hardt, kjenner jeg at den lille glir unna eller dulter tilbake. Helt magisk!
Gled deg til du også kjenner så mye.
Jeg er litt overrasket, da, for jeg kan ikke huske at jeg kjente så mye så godt så tidlig som dette med første.
Dette er min første, så man kjenner kanskje liv litt senere da? Jeg er 22 uker i morgen, så er nok ikke så lenge til jeg heller kjenner masse liv
Det gikk braHvordan gikk det?
Jeg er 23 uker i dag og kjenner det godt utenpå også. Men med første så kjente jeg faktisk ikke liv før i uke 21/22. Nå har jeg kjent siden uke 16 ca.Jeg har faktisk lurt litt på det, hvor mye og når det er vanligst å kjenne babyen i magen Her er det mest når jeg slapper av - morgen i senga og på sofaen om kvelden men absolutt ikke hele tiden. Det er bare små dult, ikke så mye annen bevegeslse. Hvor langt er dere på vei?
Rart at man kjenner det seinere som førstegangs egentlig.. virker ikke som om det er bare fordi man vet hva man kjenner etter..Jeg er 23 uker i dag og kjenner det godt utenpå også. Men med første så kjente jeg faktisk ikke liv før i uke 21/22. Nå har jeg kjent siden uke 16 ca.
Men tror det er mest aktivitet når vi hviler. Babyn bli jo rolig av våres bevegelser er så kos å kjenne liv
Sist så hadde jeg morkaka fremme så tror det var mye av grunnen til jeg kjente det seint. Så var vi i USA og der rakk vi ikke å kjenne etter! så først når vi var kommet hjem jeg kjente det.Rart at man kjenner det seinere som førstegangs egentlig.. virker ikke som om det er bare fordi man vet hva man kjenner etter..
Da var det ikke så rart kanskjeSist så hadde jeg morkaka fremme så tror det var mye av grunnen til jeg kjente det seint. Så var vi i USA og der rakk vi ikke å kjenne etter! så først når vi var kommet hjem jeg kjente det.
På vei hjem fra hytta.. vaska huset på fredag så kommer hjem til reint og ryddig hus :-DHva gjør damene i dag?
Her ligger jeg på sofaen Langrenn på tv, stearinlys, to tente lys i adventsstaken og bok. Herlig søndag!
Det er godt!! Vi reiser bort i jula og pleier alltid å vaske huset og skifte sengetøy før vi reiserPå vei hjem fra hytta.. vaska huset på fredag så kommer hjem til reint og ryddig hus :-D
Vi også.. SÅ deilig å komme hjem da :-DDet er godt!! Vi reiser bort i jula og pleier alltid å vaske huset og skifte sengetøy før vi reiser
VeldigVi også.. SÅ deilig å komme hjem da :-D
Jeg har å veldig lyst til å se den serien, men vi er vel omlag ca like pinglete da i fht grøss og gru=) Har så lyst med innerst inne så er det helt forferdelig!Nei, men har veldig lyst! Problemet er at jeg ikke kan se Åndenes Makt engang alene. Håper den ikke er for skummel slik at jeg kan se den. Jeg har et elsk/hat-forhold til grøssere.
Samboern sier at det er jo ikke rart jeg ikke kjenner babyn når jeg er oppe og går, for da klamrer jo han seg fast for å ikke bli sjøsykDa var det ikke så rart kanskje
Hihi.. for en søt tolkning!Samboern sier at det er jo ikke rart jeg ikke kjenner babyn når jeg er oppe og går, for da klamrer jo han seg fast for å ikke bli sjøsyk