Skravletråd

Vogn syns jeg er det vanskeligste. Er så mye å velge mellom og så mye tips overalt:p
Ja, jeg vet! Og så er det dette med det praktiske - at vogna ikke skal ta så enorm plass i bilen (vi har i tillegg hund)

Ja, jeg vet! Og så er det dette med det praktiske - at vogna ikke skal ta så enorm plass i bilen (vi har i tillegg hund)
Med hund er nok størrelsen litt avgjørende ja:p Her har vi stor stasjonsvogn uten hund, så størrelsen har ikke så mye å si;)

Med hund er nok størrelsen litt avgjørende ja:p Her har vi stor stasjonsvogn uten hund, så størrelsen har ikke så mye å si;)
Skjønner. Har en stooor bil vi også, men hundeburet tar mye plass..

Takk! Det blir kos det, men navn er vanskelig synes jeg
Navn er veldig vanskelig!! Hadde gledet meg til å få vite kjønn så vi kunne konsentrert oss om enten jentenavn eller guttenavn;) Men nå må vi vist ta begge! Og vi blir ikke enige akkurat:p Alle jeg liker, liker ikke samboeren!

Navn er veldig vanskelig!! Hadde gledet meg til å få vite kjønn så vi kunne konsentrert oss om enten jentenavn eller guttenavn;) Men nå må vi vist ta begge! Og vi blir ikke enige akkurat:p Alle jeg liker, liker ikke samboeren!
Kjedelig! Vi har kommet frem til 5 navn vi begge liker i alle fall.. og som vi ikke kjenner noen nærme som heter.. hva slags navn liker du da?

Jeg liker
Agnes, Aurora, Sanna, Mali og
Milo, Silas, Matheo...
Det er så mange fine!! :) Enn dere?
Guttenavnene vi tenker på nå er
Anton
Tobias
Jonas
Markus
Sebastian

På jente vurderte vi Fride, Live, Mina..

Jeg har faktisk lurt litt på det, hvor mye og når det er vanligst å kjenne babyen i magen;) Her er det mest når jeg slapper av - morgen i senga og på sofaen om kvelden:) men absolutt ikke hele tiden. Det er bare små dult, ikke så mye annen bevegeslse. Hvor langt er dere på vei?:)

Jeg er 23 uker på vei og har livmoren på bakre vegg, så jeg kjenner egentlig mye når den lille beveger seg. :) I går kveld romsterte babyen fryktelig for å legge seg i en god liggestilling for etterpå ble det helt stille. :P

Last edited:
Jeg er 23 uker på vei og har livmoren på bakre vegg, så jeg kjenner egentlig mye når den lille beveger seg. :) I går kveld romsterte babyen fryktelig for å legge seg i en god liggestilling for etterpå ble det helt stikke. :P
Herlig! Jeg gleder meg veldig til de neste ukene:D Håper på å kjenne masse da❤ Kjenner du spark utenpå å?

Back
Topp