Vogn syns jeg er det vanskeligste. Er så mye å velge mellom og så mye tips overalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vogn syns jeg er det vanskeligste. Er så mye å velge mellom og så mye tips overalt
Ja, jeg vet! Og så er det dette med det praktiske - at vogna ikke skal ta så enorm plass i bilen (vi har i tillegg hund)Vogn syns jeg er det vanskeligste. Er så mye å velge mellom og så mye tips overalt
Med hund er nok størrelsen litt avgjørende ja Her har vi stor stasjonsvogn uten hund, så størrelsen har ikke så mye å siJa, jeg vet! Og så er det dette med det praktiske - at vogna ikke skal ta så enorm plass i bilen (vi har i tillegg hund)
Skjønner. Har en stooor bil vi også, men hundeburet tar mye plass..Med hund er nok størrelsen litt avgjørende ja Her har vi stor stasjonsvogn uten hund, så størrelsen har ikke så mye å si
Det gjør nok detSkjønner. Har en stooor bil vi også, men hundeburet tar mye plass..
Ja, det blir en gutt mest sannsynlig ;-)Det gjør nok det
Vet dere kjønn?
Gratulerer med gutt!Ja, det blir en gutt mest sannsynlig ;-)
Takk! Det blir kos det, men navn er vanskelig synes jegGratulerer med gutt!
Navn er veldig vanskelig!! Hadde gledet meg til å få vite kjønn så vi kunne konsentrert oss om enten jentenavn eller guttenavn Men nå må vi vist ta begge! Og vi blir ikke enige akkurat Alle jeg liker, liker ikke samboeren!Takk! Det blir kos det, men navn er vanskelig synes jeg
Kjedelig! Vi har kommet frem til 5 navn vi begge liker i alle fall.. og som vi ikke kjenner noen nærme som heter.. hva slags navn liker du da?Navn er veldig vanskelig!! Hadde gledet meg til å få vite kjønn så vi kunne konsentrert oss om enten jentenavn eller guttenavn Men nå må vi vist ta begge! Og vi blir ikke enige akkurat Alle jeg liker, liker ikke samboeren!
Jeg likerKjedelig! Vi har kommet frem til 5 navn vi begge liker i alle fall.. og som vi ikke kjenner noen nærme som heter.. hva slags navn liker du da?
Guttenavnene vi tenker på nå erJeg liker
Agnes, Aurora, Sanna, Mali og
Milo, Silas, Matheo...
Det er så mange fine!! Enn dere?
Live liker jeg også veldig godt Enda et guttenavn jeg liker er Birk Markus er fint syns jeg!!Guttenavnene vi tenker på nå er
Anton
Tobias
Jonas
Markus
Sebastian
På jente vurderte vi Fride, Live, Mina..
Er jo mange fine.. Mannen har lagt inn veto på en rekke navn..Live liker jeg også veldig godt Enda et guttenavn jeg liker er Birk Markus er fint syns jeg!!
Ja sånn er det Her er problemet at samboeren sier nei til alle mine forslag, men har ingen å komme med selvEr jo mange fine.. Mannen har lagt inn veto på en rekke navn..
Kjedelig! Kanskje det endrer seg litt nærmere terminJa sånn er det Her er problemet at samboeren sier nei til alle mine forslag, men har ingen å komme med selv
Jeg har faktisk lurt litt på det, hvor mye og når det er vanligst å kjenne babyen i magen Her er det mest når jeg slapper av - morgen i senga og på sofaen om kvelden men absolutt ikke hele tiden. Det er bare små dult, ikke så mye annen bevegeslse. Hvor langt er dere på vei?
Herlig! Jeg gleder meg veldig til de neste ukene Håper på å kjenne masse da❤ Kjenner du spark utenpå å?Jeg er 23 uker på vei og har livmoren på bakre vegg, så jeg kjenner egentlig mye når den lille beveger seg. I går kveld romsterte babyen fryktelig for å legge seg i en god liggestilling for etterpå ble det helt stikke.
Håper på det Vi skal på ny ultralyd i februar, så kanskje vi får vite kjønn da! Lettere med navn da syns jegKjedelig! Kanskje det endrer seg litt nærmere termin